Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - O webu » Soutěže » Velká letní spisovatelská soutěž

Cullenovi a Bella


Velká letní spisovatelská soutěž

Na léto jsme si pro vás připravili novou soutěž s letním tématem - Tajemství letní lásky, ovšem novinkou je, že vaše soutěžní povídka bude kapitolová!

Doplněny odkazy na 10. kapitoly.

Zvolte nejlepší soutěžní povídku v anketě v levém sloupci!

Sponzoři: Martinus.sk, Gorila.sk

Na léto jsme si pro vás připravili netradiční kapitolovou spisovatelskou soutěž!

Téma zní Tajemství letní lásky

Pár zásad, které je třeba dodržet v rámci námětu:

Musíte dodržet Twilight téma, to znamená, že se v povídce musí vyskytnout upíři, vlkodlaci nebo lidé ze ságy (tzn. že jedna z hlavních nebo vedlejších postav se někdy vyskytla v jedné z knih a děj je nějakým způsobem spojen s nadpřirozeným světem, který stvořila Stephenie Meyer).

Příběh se musí odehrávat v létě a rozvíjet milostný příběh, tím neříkáme, že se vaše letní romance nemůže odehrávat uprostřed krvavé lázně, žánr, který zvolíte, je jen a jen na vás, kreativitě se meze nekladou.

Nezáleží na době (století), zařazení, žánru, stylu, je to jen a jen na vás. 

Abychom předešli dotazům, kdo bude ústřední dvojicí (trojicí - záleží na vás, jak příběh pojmete, zda budete mít více párů) je jen na vás, kde se bude příběh odehrávat, je jen na vás, stejně jako zvolené století, vlastnosti a schopnosti postav (tím jsou myšleny dary upírů a kohokoliv dalšího, kdo v příběhu bude vystupovat), jejich rodinné zázemí, tělesná konstrukce, druh - myšleno upír/vlkodlak/člověk - a konec, který příběhu dáte, ať už bude šťastný nebo smutný...

 

Zásadní změnou této soutěže je její provedení, neboť nebudete soutěžit s jednorázovou povídkou, ale vaším cílem je vytvořit kapitolovou povídku s deseti částmi!

Ano, jedná se tedy o soutěžní kapitolovou povídku s 10 kapitolami!

 

Každá kapitola bude mít stanovenou podmínku, která bude muset být splněna, pokud se tak nestane, tak bude celá povídka diskvalifikována! Pro ujištění samozřejmě můžete kontaktovat některého z porotců, který vám řekne, zda jste danou podmínku splnili.

Pokud podmínku nesplníte a předem se s porotcem domluvíte, že vám ji zkontroluje, samozřejmě dostanete možnost kapitolu opravit, ale to neplatí pro kapitoly poslané na poslední chvíli – po 17.00 hodině nedělní.

Podmínka bude zveřejněna vždy v pondělí dopoledne v tomto článku.

Danou kapitolu musíte vždy poslat do nedělní půlnoci daného týdne, ale radím vám nečinit tak na poslední chvíli, protože už si nebudete moct ověřit, zda jste danou podmínku splnili.

Podmínky jsou různého charakteru, některé ovlivňují děj více, některé méně, ale děj celkově nenarušují, jen přinášejí nový prostor pro tvorbu příběhu, formulují jej, neboť způsob, kterým podmínku splníte, je jen na vás.

Abychom předešli nedorozumění, ujišťujeme vás, že podmínky znají jen 4 lidé a všichni mají práva WM, nikdo jiný je nezná a ani se je do vyhlášení nedozví.

 

Průběh soutěže

Zveřejnění první podmínky 11.6. 2012 > uzávěrka první podmínky 17.6. 2012

Zveřejnění druhé podmínky 18.6. 2012 > uzávěrka druhé podmínky 24.6. 2012

Zveřejnění třetí podmínky 25.6. 2012 > uzávěrka třetí podmínky 1.7. 2012

Zveřejnění čtvrté podmínky 2.7. 2012 > uzávěrka čtvrté podmínky 8.7 2012

Zveřejnění páté podmínky 9.7. 2012 > uzávěrka páté podmínky 15.7. 2012

Zveřejnění šesté podmínky 16.7. 2012 > uzávěrka šesté podmínky 24.7. 2012

Zveřejnění sedmé podmínky 23.7. 2012 > uzávěrka sedmé podmínky 29.7. 2012

Zveřejnění osmé podmínky 30.7. 2012 > uzávěrka osmé podmínky 5.8. 2012

Zveřejnění deváté podmínky 6.8. 2012 > uzávěrka deváté podmínky 12.8. 2012

Zveřejnění desáté podmínky 13.8. 2012 > uzávěrka desáté podmínky 19.8. 2012

Hlasování čitatelů 24. - 31.8. 2012

Výsledky 1/2.9. 2012

 

Jeden autor smí zaslat jen jednu povídku, kterou nebude moct v průběhu soutěže měnit, ani po ní!

Toto není spoluautorská soutěž! 

Každá soutěžní povídka musí mít deset kapitol!

Každá povídka musí mít vlastní unikátní název (nesmí se doslovně shodovat s názvem soutěže, tedy Tajemství letní lásky), který se na stránkách ještě nevyskytuje (zjistíte to, když název zadáte do vyhledávače), pokud přijdou dvě povídky se stejným názvem, ta, která přišla dříve, má přednost a druhá povídka bude muset být přejmenována.

 

Minimální počet slov jedné kapitoly je 500, pokud nebude stanoveno jinak.

Maximální počet slov není stanoven, ale prosíme vás, pokuste se v jedné kapitole vlézt do 7 tisíc slov.

 

Pokud se do soutěže přihlásíte, budete ji také muset dokončit, takže si to opravdu rozmyslete!

 

1. podmínka

Minimální počet slov 1500!

Pro začátek jsme zvolili něco lehčího, aby se váš příběh pěkně rozvinul. Nepřipouštíme žádnou toleranci, pokud budete mít byť jen o jedno slovo méně, jste diskvalifikování. Počet slov se bude kontrolovat ve Wordu. Do počtu slov se nezapočítávají obsahy, nadpisy, vzkazy atd.

Nezapomeňte do mailu připsat váš nick, název povídky s určením kapitoly a odkaz na něj, popřípadě vzkaz pro pořadatele, pokud nebudete mít možnost poslat povídku 19.6. k publikaci, nebo jakýkoliv jiný problém.

Pokud si chcete ověřit, že jste podmínku splnili, kontaktujte některého z porotců!

2. podmínka

Nádech romantiky!

Vaše milostné příběhy pěkně začaly a proto je na řadě trocha romantiky mezi hlavními hrdiny, takže vaše druhá kapitola musí být protknutá romantikou, způsob, který zvolíte, je na vás! (Náš typ: pokud se ještě nesetkali, máte ideální možnost romanticky je seznámit.)

Opět upozorňujeme, že kdo nesplní podmínku, bude diskvalifikován, takže pokud si nebudete jisti, kontaktujte některého z porotců, oni vám prozradí, zda jste podmínku splnili!

Minimální počet slov je 500 jako u jiných FF článků!

V předmětu mailu musí být váš nick, název povídky a číslo kapitoly, do samotného mailu nám můžete opět napsat nějaký vzkaz a přidejte adresu profilu.

 

3. podmínka

Nutno použít následující slova: rybička, jahoda, krev/krv, alergie/alergia, pláž, kniha.

Ve 3. kapitole budete muset použít výše uvedená slova v jakémkoliv tvaru, čase, podobě a jazyce – byť bychom ocenili češtinu/slovenštinu. To znamená, že přípustná jsou jak podstatná tak přídavná jména odvozená od daných slov.

K alergii – toto slovo vzniklo až v roce 1906 (aspoň podle Wiki, které sice moc nevěřím, ale jinde jsem to nenašla), takže autoři s příběhy odehrávajícími se před rokem 1906 použijí nějaký vhodný ekvivalent – kýchání, rýma nebo to nějak vhodně popíší.

Daná slova budou v textu kapitoly vyznačena tučně a kurzivou – kdo tak neudělá, bude diskvalifikován – nesmysl? Nezdá se nám, kdo to má v 5 tisících slovech hledat?

Takže kdo daná slova nepoužije a nevyznačí, bude diskvalifikován.

Minimální počet slov je 500 jako u jiných FF článků!

V předmětu mailu musí být váš nick, název povídky a číslo kapitoly, do samotného mailu nám můžete opět napsat nějaký vzkaz a přidejte adresu profilu.

 

A s 3. podmínkou dochází k menší změně pravidel, neboť lidé jsou tvorové nepoučitelní a vše dělají na poslední chvíli a my potom nevíme, kde nám hlava stojí, posunujeme čas pro posílání kapitol s možností ověření podmínky na 17.00.

To znamená, kdo pošle kapitolu v neděli po 17.00 se nedozví, zda podmínku splnil, pokud se nad ním někdo z porotců neslituje.

 

A ještě jedna poznámka, u 2. kapitol jsme byli značně benevolentní a vrátili jen jednu povídku, byť by si jich to zasloužilo více, věřte, že to už se nebude opakovat a my budeme v posuzování přísnější! 

4. podmínka

Tajemný návštěvník/návštěvnice!

Ano, čtete správně, ve 4. kapitole vaše hrdiny musí navštívit pro ně neznámý člověk či někdo konstrukci mu blízký, samozřejmě může být návštěvník záhadou jen pro jednoho z hlavních hrdinů.

A tentokrát budeme při posuzování opravdu přísní, ne jako u romantiky!

Opět upozorňujeme, že kdo nesplní podmínku, bude diskvalifikován, takže pokud si nebudete jisti, kontaktujte některého z porotců, oni vám prozradí, zda jste podmínku splnili, ale jen pokud ji pošlete do 17.00 v neděli!

Minimální počet slov je 500 jako u jiných FF článků!

V předmětu mailu musí být váš nick, název povídky a číslo kapitoly, do samotného mailu nám můžete opět napsat nějaký vzkaz, třeba info o vaší nepřítomnosti.

5. podmínka

Kapitola musí obsahovat vtipný okamžik, být na lehčí notu.

Ano, 5. kapitola bude muset být vtipná, alespoň jednou částí, ale nechceme žádnou nevkusnou parodii!

Opět upozorňujeme, že kdo nesplní podmínku, bude diskvalifikován, takže pokud si nebudete jisti, kontaktujte některého z porotců, oni vám prozradí, zda jste podmínku splnili, ale jen pokud ji pošlete do 17.00 v neděli!

Minimální počet slov je 500 jako u jiných FF článků!

V předmětu mailu musí být váš nick, název povídky a číslo kapitoly, do samotného mailu nám můžete opět napsat nějaký vzkaz, třeba info o vaší nepřítomnosti.

6. podmínka

Do děje musí zasáhnout tajemství z minulosti jednoho z hlavních aktérů a nejlepší kamarád/kamarádka jednoho z hlavních představitelů.

Ano, čtete správně, v 6. kapitole musíte splnit dvě podmínky! Musíte odhalit tajemství jednoho z představitelů a nějakým významným způsobem do děje musí zasáhnut nejlepší kamarád nebo kamarádka hlavního představitele/lky (klidně mohou být oba u obou), klidně to může být kamarád z minulosti. Také můžete obě podmínky spojit – to znamená, že nejlepší přítel/přítelkyně to tajemství prozradí, či jakýkoliv jiný způsob propojení, Je to jen na vás!

A jelikož jsme zdárně překonali polovinu soutěže, musíme vás také upozornit, že 10. kapitolou váš příběh musí bezpodmínečně skončit, a to ukončeným koncem, nikoliv otevřeným!

Opět upozorňujeme, že kdo nesplní podmínku, bude diskvalifikován, takže pokud si nebudete jisti, kontaktujte některého z porotců, oni vám prozradí, zda jste podmínku splnili, ale jen pokud ji pošlete do 17.00 v neděli!

Minimální počet slov je 500 jako u jiných FF článků!

V předmětu mailu musí být váš nick, název povídky a číslo kapitoly, do samotného mailu nám můžete opět napsat nějaký vzkaz, třeba info o vaší nepřítomnosti.

7. podmínka

V 7. kapitole se jeden (nebo oba) hlavní hrdinové musí vydat na výlet.

Ano, v 7. kapitole vyšlete své hlavní hrdiny do světa, obrazně řečeno. Je zcela jedno, zda to bude jednodenní výlet autem, stanování, zda vyrazíte do přírody, města nebo na návštěvu, ale musíte se vydat mimo místo děje (města, kempu, vesnice, vytyčené trasy). Jen dodatek - primárním cílem výletu nesmí být nakupování!

Opět upozorňujeme, že kdo nesplní podmínku, bude diskvalifikován, takže pokud si nebudete jisti, kontaktujte některého z porotců, oni vám prozradí, zda jste podmínku splnili, ale jen pokud ji pošlete do 17.00 v neděli!

Minimální počet slov je 500 jako u jiných FF článků!

V předmětu mailu musí být váš nick, název povídky a číslo kapitoly, do samotného mailu nám můžete opět napsat nějaký vzkaz, třeba info o vaší nepřítomnosti.

8. podmínka

Nehoda!

V 8. kapitole se musí stát nehoda jaká je na vás, je jedno, jestli poteče krev, skončí to boulí či přežijí bez úhony, nebo se nehoda stane jen jednomu z hlavních hrdinů.

Opět upozorňujeme, že kdo nesplní podmínku, bude diskvalifikován, takže pokud si nebudete jisti, kontaktujte některého z porotců, oni vám prozradí, zda jste podmínku splnili, ale jen pokud ji pošlete do 17.00 v neděli!

Minimální počet slov je 500 jako u jiných FF článků!

V předmětu mailu musí být váš nick, název povídky a číslo kapitoly, do samotného mailu nám můžete opět napsat nějaký vzkaz, třeba info o vaší nepřítomnosti.

9. podmínka

Poslední sbohem!

Dnes musí dát některá z postav příběhu poslední sbohem, to znamená, že už se tam nesmí objevit a samozřejmě to nemusí být hlavní hrdinové, protože postava, se kterou se dnes rozloučíte nesmí figurovat v poslední kapitole, tedy zbytku příběhu.

Opět upozorňujeme, že kdo nesplní podmínku, bude diskvalifikován, takže pokud si nebudete jisti, kontaktujte některého z porotců, oni vám prozradí, zda jste podmínku splnili, ale jen pokud ji pošlete do 17.00 v neděli!

Minimální počet slov je 500 jako u jiných FF článků!

V předmětu mailu musí být váš nick, název povídky a číslo kapitoly, do samotného mailu nám můžete opět napsat nějaký vzkaz.

 

10. podmínka

Konec!

Dnes nemáme žádnou jinou podmínku, než že váš příběh musí definitivně skončit, musí být uzavřen a nedořešeným koncům rozhodně nefandíme.

Opět upozorňujeme, že kdo nesplní podmínku, bude diskvalifikován, takže pokud si nebudete jisti, kontaktujte některého z porotců, oni vám prozradí, zda jste podmínku splnili, ale jen pokud ji pošlete do 17.00 v neděli!

Minimální počet slov je 500 jako u jiných FF článků!

V předmětu mailu musí být váš nick, název povídky a číslo kapitoly, do samotného mailu nám můžete opět napsat nějaký vzkaz.

  

 

Každý soutěžící bude muset kapitolu odeslat do konce týdne – do nedělní půlnoci.

Soutěžní kapitoly posílejte na mail letnisoutez2012@stmivani.eu ve formátu .doc, .docx, nebo OpenOffice.

Mail musí mít v předmětu uvedený váš nick a název povídky s určením kapitoly! 

Jelikož se jedná o kapitolové povídky, budete je na stránky vkládat sami, a to do rubriky FF na pokračování.

Pokud se soutěže budou chtít zúčastnit návštěvníci bez přístupu do administrace, budou jim udělena práva Přispěvatele, ale každý musí mít na stránkách založený účet, vyplněnou kolonku O mně a kontakty. V tomto případě proběhne domluva přes mail. 

 

Pokud se do soutěže přihlásí méně než 5 autorů, soutěž bude zrušena.

 

Povídky posílejte na publikaci v úterý, to znamená, že v úterý zaškrtnete u článku Článek je hotov. Takže pokud je podmínka zveřejněna 11.6., tak ji do 17.6. musíte poslat na soutěžní mail a posléze vložit do administrace (hned nebo až 19.6.) a 19.6. zaškrtnout Článek je hotov. 

 

Jako všechny FF články, i tyto budou muset obsahovat základní věci:

Název s určením kapitoly.

Perex, ve kterém bude stručný nástin děje, upozornění, že se jedná o soutěžní povídku a podmínka, která musela být splněna. Rovněž můžete přidat vlastní perex obrázek.

Např.: Alice, mladá dívka plná ideálů potká jednoho pochmurného léta muže, který otočí její život o 180° a odhalí jí svět, který je obyčejným lidem skryt.
Soutěžní povídka na téma Tajemství letní lásky, podmínka - návštěva kostela (tato podmínka je jen ilustrační).

Text kapitoly bude muset dodržet pravidla webu – to znamená správnou gramatiku, přímou řeč na nový řádek, členění do odstavců, barva textu kapitoly jeho font (typ písma) a velikost budou standartní, rovněž můžete přidat vlastní komentář, odkazy na naše stránky se budou otvírat ve stejném okně, odkazy na jiné stránky v novém okně, kapitoly budou obsahovat odkazy na následující a předcházející části, případné obrázky v textu budou mít na šířku max. 500 px atd.

Porotci:

4dd4, BlackStar, eMCullen, FriendToRain, Hanulka, kajka007, MaryAngel, Nessienka, Patt, Roxana, SaDiablo, Satu, TeenStar, WhiteTie, zuzka88

 

Každý porotce disponuje 10 body na jednu kapitolu, maximálně tedy může jeden autor získat 100 bodů od jednoho porotce. Body se následně sečtou a výsledky budou zveřejněny 1/2.9. 2012.

Porotci budou hodnotit provedení, originalitu, stylistiku, květnatost, slovní zásobu, gramatiku...

Ano, také gramatika je nedílnou součástí vašich schopností, takže si články klidně nechte zkontrolovat, a nezapomeňte na pravidla psaní přímé řeči! 

Ovšem váš korektor se nesmí účastnit soutěže, neboť by to znevýhodnilo vás nebo jej!

 

Po zveřejnění posledních kapitol budou mít rovněž čtenáři možnost v rámci ankety vybrat tu nejlepší povídku.

Pro tuto chvíli se musíte spokojit s tím, že odměny budou, ale budou zveřejněny až s výsledky, neboť doufáme, že to děláte z lásky k psaní, nikoliv pro cenu. 



Forevergirl - Dovoľ mi ukázať ti vášeň - diskvalifikována

Bella sa po rokoch trápenia rozhodne urobiť zmenu a na mesiac odchádza preč na ďaleké slnečné ostrovy. Už v prvý deň sa ukáže jej nešikovnosť, ale zachráni ju neznámy muž, ktorý ju okamžite očarí svojou príťažlivosťou. Podľahne Bella jeho zvádzaniu a dovolí mu, aby jej ukázal vášeň a slasť, ktorú nikdy nezažila?

1. kapitola, 2. kapitola, 3. kapitola, 4. kapitola, 5. kapitola, 6. kapitola, 7. kapitola, 8. kapitola, 9. kapitola, 10. kapitola

Kachna13 - Jen jedna fotka...

Isabella, mladá fotografka, která se chystá na dovolenou na Miami. Jenže už na letišti jí osud připraví překvapení, které jí celou dovolenou ovlivní.  

1. kapitola, 2. kapitola, 3. kapitola, 4. kapitola, 5. kapitola, 6. kapitola, 7. kapitola, 8. kapitola, 9. kapitola, 10. kapitola

Chriss - Nevhodná láska - diskvalifikována

Edward Cullen, vévoda z Vennstru, nesnáší, když za ním matky, které udělají všechno pro to, aby vhodně provdaly své dcery, stále lezou. Proto, když na plese uvidí Isabellu Swanovou, mladší sestru svého lidského přítele, dostane brilantní nápad. Aby se zbavil všech vdavekchtivých slečen, předstírá náklonnost ke krásné Isabelle. Isabella je ale velice podezřívavá. Ano, už dlouho čeká na někoho, jako je vévoda z Vennstru, ale je nad její chápání, že zrovna on se může dvořit jí… Vše jí zapadne do sebe, když vyslechne hádku mezi ním a jejím bratrem. Zničená Isabella se ale ve vteřině rozhodne, chce si hrát – tak ať!  

1. kapitola, 2. kapitola, 3. kapitola, 4. kapitola, 5. kapitola, 6. kapitola, 7. kapitola, 8. kapitola, 9. kapitola, 10. kapitola 

BellaNess - Polibek v dešti -  diskvalifikována

Bella a David - šťastní novomanželé, kteří vyrážejí na svatební cestu.

1. kapitola, 2. kapitola, 3. kapitola, 4. kapitola, 5. kapitola,
6. kapitola, 7. kapitola, 8. kapitola, 9. kapitola, 10. kapitola 

Myfate - Poznamenán na věčnost

První kapitola soutěžní povídky Tajemství letní lásky se odehrává v Londýně a jeho okolí roku 1320, kdy Anglii vládl král Edward II.
Hlavním hrdinou tohoto příběhu je mladý muž, jehož život spočívá v rukou vlastního otce. 

1. kapitola, 2. kapitola, 3. kapitola, 4. kapitola, 5. kapitola, 6. kapitola, 7. kapitola, 8. kapitola, 9. kapitola, 10. kapitola

rezule - Prázdninový deník Isabelly Swanové

Isabella Swanová je žena ve středním věku, která má velmi dobrý nadhled s příměsí cynismu na všechno, co se okolo ní děje. Nehodlá se usadit, nehodlá se vdát. Užívá si života a stále hledá toho pravého, který by splňoval všechny její náročné požadavky. Aby si však od chlapů na pár dní odpočinula, odlétá na prázdniny pryč ze Spojených států do Španělska. Jenže problémům se ještě nikdo nikdy nevyhnul - najdou si každého, i kdyby to nebyl takový smolař jako Bella. Problém v podobě ukecaného a věčně dokonalého šéfa a tajuplného souseda se dopraví i přes hranice jejího domova... Povídka plná léta, bláznivých situací, dokonalých chlapů a humoru.

1. kapitola, 2. kapitola, 3. kapitola, 4. kapitola, 5. kapitola, 6. kapitola, 7. kapitola, 8. kapitola, 9. kapitola, 10. kapitola 

BellaSwanMasenCullen - Příliv lásky - diskvalifikována

Bella Swanová je prostá dívka, která jela s kamarádkou Jessicou na prázdniny. Edward Cullen, upír, pro kterého je její krev příliš lákavá. I přes tento nebezpečný fakt se od sebe nedokáží držet dál...

1. kapitola, 2. kapitola, 3. kapitola, 4. kapitola, 5. kapitola, 6. kapitola, 7. kapitola, 8. kapitola, 9. kapitola, 10. kapitola 

VictoriaCullen - Rio de Janeiro

Bella má dokonalý život. Jej rodičia sú bohatí, práve doštudovala prvý ročník na vysokej a má snúbenca Jakea. A práve ten ju na leto pozve na predsvadobnú cestu do Ria de Janeira. Ale aké nebezpečenstvo tam mladý pár čaká? A čo sa stane s Isabellou, keď spozná neodolateľného upíra? 

1. kapitola, 2. kapitola, 3. kapitola, 4. kapitola, 5. kapitola, 6. kapitola, 7. kapitola, 8. kapitola, 9. kapitola, 10. kapitola 

Kim - Route 66

I jedna obyčejná návštěva galerie dokáže změnit celý život. Když Bella spatří obraz od neznámého autora, na kterém je namalovaný její obličej, už se nedokáže zbavit nutkání dozvědět se o malíři úplně všechno. A to i za cenu, že by za dotyčným musela jet až na druhý konec Ameriky. S tím ale nesouhlasí její nejlepší přítel Edward a zpočátku jí to vymlouvá. Nakonec je to ale on, kdo přichází s bláznivým nápadem vydat se na vlastní pěst přes osm států, aby Bella dostala to, po čem tolik prahne. A tak začíná neuvěřitelná cesta dvou přátel po Route 66, která jim neočekávaně zamíchá osudy. Jak se s tím poperou? A jak moc se za tu dobu změní jejich přátelství?

1. kapitola, 2. kapitola, 3. kapitola, 4. kapitola, 5. kapitola, 6. kapitola, 7. kapitola, 8. kapitola, 9. kapitola, 10. kapitola 

KateSwan - Sedm dní na seznámení

Na konci roku se všichni jako celá třída rozhodnou jet na prázdninovou párty, kde oslaví postup do dalšího ročníku. Bella, naprosto neposkvrněná alkoholem, neví, zda se k nim přidat nebo ne. Díky užvaněné Jessice, která si postaví hlavu a nic s ní nehne, se nakonec přece jen dostane na seznam pozvaných osob. To ale Bella neví, do čeho jde, zvláště, když místo dvaceti plánovaných lidí přijde o „trochu“ víc... 

1. kapitola, 2. kapitola, 3. kapitola, 4. kapitola, 5. kapitola, 6. kapitola, 7. kapitola, 8. kapitola, 9. kapitola, 10. kapitola 

AfroditaAliceCullen - Sny v Zahradách

Edward Anthony Masen žije ve starém rodinném sídle už přes sto padesát let. Užívá si s nespočtem dívek a vůbec ho to nemrzí. Ale jen do chvíle, než potká ji - tichou plachou holku, která mu připomíná dívku, kvůli které tohle všechno absolvuje.

1. kapitola, 2. kapitola, 3. kapitola, 4. kapitola, 5. kapitola, 6. kapitola, 7. kapitola, 8. kapitola, 9. kapitola, 10. kapitola 

semiška - Soudce z minulosti

Michelle Fergussová se zúčastní čtrnácti denního táborového semináře. Plánované školní prázdniny se zvrtnou ve chvíli, kdy narazí na svého instruktora a její podvědomí tuší, že dovolená nebude tak jednoduchá, jak si představovala. Je Quil Ateara opravdu jenom přitažlivý muž s hlubokýma čokoládovýma očima nebo je na něm ještě něco víc? A co po něm, ke všem čertům, chce tajemná postava z minulosti, která přišla splatit účty? 

1. kapitola, 2. kapitola, 3. kapitola, 4. kapitola, 5. kapitola, 6. kapitola, 7. kapitola, 8. kapitola, 9. kapitola, 10. kapitola 

Jennush - Toaleta lásky? - diskvalifikována

Jak dokáží jedny dveře, jedna toaleta změnit váš život? 
Bella od jedné události nebude klukům věřit, jenomže to ještě nepotkala Edwarda Cullena. Dokáže plavčík, poloupír a psanec v jedné osobě změnit názor naší Belly? 

1. kapitola, 2. kapitola, 3. kapitola, 4. kapitola, 5. kapitola, 6. kapitola, 7. kapitola, 8. kapitola, 9. kapitola, 10. kapitola 

Day - You are my destiny

Soutěžní povídka pro Velkou letní spisovatelskou soutěž. Sophie je sedmnáct a její život se zdá být dokonalý. Vše se změní ve chvíli, kdy se její nejlepší kamarádka vrátí z dovolené a vůbec se k ní nezná. Její přítel se začne také chovat podezřele. Aby situaci zachránila, udělá něco zoufalého. Vyplatí se jí to? Co bude dál? 

1. kapitola, 2. kapitola, 3. kapitola, 4. kapitola, 5. kapitola, 6. kapitola, 7. kapitola, 8. kapitola, 9. kapitola, 10. kapitola 

Kajushqa1 - You're everywhere - diskvalifikována

Bella se rozhodne strávit letní prázdniny ve Forks u svého otce. Pobyt ve Forks, který se zprvu zdá jako hrozná nuda, se rychle mění na zážitky plné radosti, smutku a lásky, když pozná Edwarda Cullena, podle ní dokonalého kluka. Tam, kam Bella přijde, tam je i Edward, a jí brzy dochází, že všechno není takové, jaké se to zprvu zdá. 

1. kapitola, 2. kapitola, 3. kapitola, 4. kapitola, 5. kapitola, 6. kapitola, 7. kapitola, 8. kapitola, 9. kapitola, 10. kapitola 

Kacennnka - Začátek nekonečna - diskvalifikována

Diane vždycky byla hodná a slušná holka, dokud si jednoho dne nesbalila kufry a neutekla z domova. Najednou se jí v jednom Washingtonském zapadákově začala zračit možnost nového života. A neskončilo to jen u čerstvého začátku. Diane najednou začíná zjišťovat, že ji tam nedrží jen pracovní nabídka a malá Samantha, kterou má hlídat, ale že je v tom něco víc. Nebo někdo víc.

1. kapitola, 2. kapitola, 3. kapitola, 4. kapitola, 5. kapitola, 6. kapitola, 7. kapitola, 8. kapitola, 9. kapitola, 10. kapitola 

 

 


Samozřejmě si uvědomujeme, že o prázdninách jste mimo, proto každý soutěžící předloží společně s povídkou i seznam dat, kdy nebude mít možnost odeslat kapitolu. Akceptujeme jen události, které budou nahlášeny 1-2 týdny dopředu, proč? Co si budeme povídat, lidé jsou chytráci snažící se obejít systém a my rozhodně nechceme nikoho zvýhodňovat, ale ani utiskovat a nemyslíme, že by někdo neměl přehled o tom, kdy bude mimo. Kvůli tomuto kontaktujte přes mail nebo ICQ 4dd4 nebo BlackStar, kontakty v profilu. A nebo ještě lépe, napište nám na soutěžní mail.

 


 

Než položíte jakýkoliv dotaz, ujistěte se, že v tomto textu není odpověď, protože porotci nebudou odpovídat na „hloupé“ dotazy pramenící z vaší nepozornosti/neschopnosti si článek přečíst celý. Tím neříkáme, že se nemáte ptát, ale když se někdo zeptá, kdy bude zveřejněna další podmínka, tak je to opravdu na pováženou. – Toto vychází ze zkušeností, které máme…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Velká letní spisovatelská soutěž:

 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 25   Další »
246. Flash
22.08.2012 [21:29]

Pročítala jsem si podmínky, jen tak pro zajímavost, a přijde mi to úplně postavené na hlavu Emoticon

245. Myfate
18.08.2012 [17:01]

MyfateZuzka88: Díky za info. Emoticon

244. zuzka88
18.08.2012 [16:53]

zuzka88AfroditaAliceCullen, kapitola přišla. Dále máme kapitolu od Myfate a Kachny13. Emoticon

18.08.2012 [16:51]

AfroditaAliceCullenAhoj, chci se zeptat jestli přišla desátá kapitola.
Díky. Emoticon

16.08.2012 [17:21]

Kachna13Děkuju mockrát Emoticon

241. Day
16.08.2012 [16:37]

DayDíky moc Emoticon

240. Day
16.08.2012 [16:02]

DayAhoj chtěla jsem vás poprosit, u me deváté kapitoly je zveřejněna 8. Podmínka. Sama bych to spravila ale moment. Jsem na ipadu. Dekuji

16.08.2012 [10:25]

eMCullenSoutěžní povídky nevyšly z toho důvodu, že žádný admin bohužel nebyl k dispozici, aby je zkontroloval.
Věřím, že během dnešního dne už by měl být publikovaný i zbytek.

238. Semiska
16.08.2012 [10:15]

SemiskaAhoj, taky bych se chtěla zeptat, co proč nevycházejí soutěžní povídky, když vyšli dvě a ostatní ne? Děkuju.

15.08.2012 [14:21]

Kachna13Ahoj, chci se zeptat, co je s dalšími kapitolami. Měli vyjít už včera, teď vycházejí nové články a naše soutěžní pořád nic. Nechci být vlezlá, nebo tak něco, ael docela yb mě to zajímalo. Děkuju ;)

 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 25   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!