Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - O webu » Pravidla

jasper cullen


PravidlaPravidla pro vkládání obsahu aneb Nutné zlo
Za jejich nedodržování může být přispěvatelům odebrán přístup do administrace.

NUTNÉ ZLO - pravidla:

 

 

Kvalita povídek:

Zveřejňují se pouze články, které jsou kvalitní a v pořádku. Což znamená, že články vulgární, naprosto chybné, bez děje, přepsané podle nějaké jiné knihy, příběhu, filmu, divadelní hry, budou vráceny zpět.

Plagiátorství:

Nedávejte na stránky cizí tvorbu a ujistěte se, že třeba neděláte zbytečně překlad něčeho, co už tu je. Články, které byly okopírovány, vydány, se budou mazat. Autor bude kontaktován a obeznámen (přijde mu upozornění, že podobný článek už zde byl někdy vydán, a bude smazán).

Tématika Twilight:

Povoleny jsou pouze věci s Twilight tématikou. V příběhu mohou figurovat kterékoli postavy z Twilight ságy, ale prosím, snažte se dodržet alespoň základní prvky - upíři/vlkodlaci, alespoň 1 postava ze ságy, která se vyskytuje povětšinu děje ve Vaší povídce. Všechno ostatní (i když třeba s upíry a vlkodlaky) můžete umístit na naše sesterské stránky OurStories.

Délka článků:

Samotný text povídky (bez děkovaček, obsahu, částí z minulého dílu) by měl mít alespoň 500 slov, poezie 40 slov. Výjimkou jsou Drabble, které mají daný počet slov – 100, 200 nebo 300.

Erotika a další nevhodné scény:

V případě milostných scén berte ohled na možný nízký věk čtenářů a nesklouzávejte k laciné erotice nebo dokonce nevhodnému pornu. V takovémto případě, dávejte vždy omezení (15 let, 18 let). I když si články osoby mladší 15 a 18 let přečtou, byly předem upozorněny. To samé platí i pro scény brutální, scény o smrti, zabíjení atd.

Hotové/Nehotové články:

Než u vašeho článku zatrhnete, že je hotov, tak si ho po sobě minimálně jednou přečtěte a zobrazte si ho, jak bude na stránce vypadat (odhalí se tím případné chyby). Dokud nezatrhnete, že je hotov, tak ho nebudeme vydávat.

Pravopis a počet chyb:

Snažte se psát pravopisně správně a s diakritikou (háčky a čárky). Za znaménka ve větě patří mezera. Za řadové číslovky tečka - 7. kapitola. Názvy začínají s velkým počátečním písmenem, ostatní písmena malým. Povídka nesmí obsahovat žádné chyby, které jsou odstranitelné funkcí „kontrola pravopisu“ v textovém editoru. Tedy, pro vydání článku, je třeba zvládat základy pravopisu - y/i, mně/mě, vyjmenovaná slova, základní čárky, velká/malá písmena, psaní uvozovek, alespoň základy přímé řeči (pokud je navíc příběh poutavý, takovýto autor dostává titul OP). Admini sami opraví a vydají článek (do 20 chyb na 800 slov). Admini budou opravovat pouze gramatickou stránku povídky (y/i, vyjmenovaná slova, mně/mě, ji/jí, s/z, přímou řeč, uvozovky, interpunkci), nikoliv celkový vzhled textu (pokud ovšem splňuje pravidla - velikost, přehnaná barevnost, čitelnost).

Dělení textu:

Text rozdělit do odstavců. Ale nedávat zase za každou větou enter! Mezery mezi odkazy na další a předchozí kapitoly nikdo nebude měnit.

Používání velkých písmen

V názvu, perexu a samotném textu kapitoly je zakázáno používat velká písmena, ať už psaná Caps Lockem nebo přes Shift, na zvýraznění máte přímo v textu kurzivu.

Perexy:

Perex má být krátký, o maximálním počtu přibližně 25 slov. Může obsahovat citáty (týkající se alespoň trochu děje vaší povídky), výtah z povídky, krátké shrnutí děje, krátké shrnutí událostí z minulé kapitoly. Měl by být bez dlouhých věnování (věnovat můžete, ale s mírou, prosím). Samozřejmě se také tolerují dovětky: Přeji příjemné počtení, Vaše Kytka. Příliš dlouhé perexy na titulní straně případně sami upravíme pro lepší čtivost.

Perex obrázek:

Rozměr perex obrázku volte prosím co nejmenší. Perex obrázek musí mít velikost maximálně do 10 kB nebo do 100 px (pokud zvolíte druhou možnost, nesmí mít obrázek více než 20 kB). V opačném případě (při přesažení maximální hranice) vám bude článek vrácen k opravě.

Podtržení textu

Zakazuje se používat podtržení textu, takovéto části se lehce pletou s aktivními odkazy a čtenáře jen matou.

Odkazy

Pro odkazy směřující na jiné stránky používejte Otevřít v novém okně, pro odkazy směřující na stránky Stmívání.eu nenastavujte nic nebo Otevřít ve stejném okně.

Galerie:

Do veřejných galerií vkládejte pouze obrázky s Twilight tématikou. A pozor abychom nekradli někomu tvorbu, také nenahrávejte příliš velké soubory - nad 300 kB.

Obrázky a formáty:

Ideální formát souboru je JPG, nenahrávejte obrázky v BMP!

Opravy adminů:

Věci, které vám v článku opraví administrátor, nevracejte do původní podoby. Pokud budete mít s opravou nějaký problém (pokud se Vám oprava admina nezdá, kontaktujte nějakého webmastera).

Počet rozepsaných povídek:

Každý autor může mít rozepsaných nanejvýš 6 povídek (započítávají se i spoluautorské), netýká se to jednodílných. Aby nedošlo k omylu, jako v několika případech, ve svém shrnutí můžete mít sepsané všechny náměty a nápady o libovolném počtu. Př: Ve shrnutí mám rozepsané 4 vlastní povídky, 2 spoluautorské a další 3 náměty. Přesto, že mám rozpracovanou 7. povídku u sebe v počítači, nemohu ji přidat, pouze si zapsat námět a nápady třeba na shrnutí (dosáhla jsem totiž limitu 6 děl, nemohu přidat na stránky novou, vícedílnou povídku). Pokud máte ještě z dřívějška rozepsanou nějakou další povídku, doporučujeme ji dopsat a zatím nenačínat žádnou novou.

Profil a shrnutí:

Informace v profilu o uživateli jsou pro autora povinné (aspoň 1 větička o majiteli). Pro každého autora FanFiction je povinné Shrnutí povídek.

Staré články:

Pokud chcete smazat starý článek, kontaktujte admina, nebo napište vzkaz do fóra. Další možností je napsat pod daný článek komentář typu "Ráda bych požádala o smazání tohoto článku“. Poté stačí zaškrtnou Článek je hotov a admini se o to postarají.

Mazání povídek a shrnutí:

Každý autor, který chce svou tvorbu mazat, nám zašle žádost. Každý měsíc bude uveřejněn dotazník, kde je možno žádat smazání. Stačí napsat, že chcete smazat daný článek. Články se budou mazat hromadně na konci každého měsíce. Mazat se budou články staré, nedokončené povídky/články, články porušující pravidla, články, které mají být staženy na vlastní žádost autora. V takovém případě zasíláme své dotazy vlastníkovi povídek a podle jeho rozhodnutí pokračujeme.

Odchody autorů a jejich dědictví:

Pokud autor důrazně žádá smazání svých článků kvůli přestupu na stránky jiné, vyhovíme mu. Avšak budeme se snažit jeho tvorbu na stránkách zachovat, resp. ho požádáme o „zapůjčení“ jeho tvorby s odkazy na jeho nový domovský web. Je pouze na autorovi, jak se zachová a jakou roli u něj hraje solidarita. Nikdo ho nebude nijak obviňovat a hanit na těchto stránkách za jeho rozhodnutí.

Pravidla pro čtenáře:

Tato pravidla samozřejmě platí i pro autory. Naleznete je zde.

Za porušování pravidel můžete být zbaveni vašich oprávnění, popřípadě vám dokonce může být zakázán i přístup na tyto stránky!

 

 

Další informace se dozvíte v článku: Máte zájem?

 

Děkujeme, Tým Stmívání.eu

 

 

TIP: Chcete pomoct zlepšit se ve svých spisovatelských dovednostech? Využijte naši pomoc autorům!

Diskuse pro článek Pravidla:

 1 2 3 4 5 6   Další »
57. bella94
28.09.2020 [15:52]

Zdravím všechny, mohla bych požádat o smazání mého účtu?

Děkuji

56.
Smazat | Upravit | 02.04.2019 [19:06]

Prosím o smazání celého mého účtu včetně všech povídek.

24.04.2018 [13:32]

Sweetieahoj, mohla by som poprosiť o zmazanie môjho účtu. ďakujem :)

54. BellaNess admin
17.06.2015 [19:06]

BellaNessAhoj slecnaVolturiova, jen co se k nim dostanu, opravím ti je, času je málo a v admince je před tvými články několik povídek, krom Love in Volterra 9. kap., ta je první na řadě, už ji opravuji tak prosím strpení.
A k takovým otázkám máme Fórum.
Děkuji za pochopení. BellaNess

17.06.2015 [17:17]

slecnaVolturiovaZdravím všechny admini, vím že určitě máte spoustu práce, ale i tak Vás prosím jestli by jste si neudělali čas a neopravili dva mé články, které čekají na zveřejnění, předem děkuji za Váš čas

14.03.2014 [17:22]

SundanceJanicQaSwan, bohužel žádáš u špatného článku. Komentáře tohoto typu směřuj, prosím, do rubriky Pomoc autorům do článku Žádosti o smazání článků. Díky. Emoticon

51. Elejah
28.09.2013 [21:22]

ElejahChci požádat o smazání účtu a veškerých povídek, které jsem se zde (marně) pokusila zveřejnit. Díky.

15.09.2013 [18:48]

ashgreeTaké prosím o smazání účtu, dík

49. Nanny
15.09.2013 [18:44]

Nannyprosím o smazání účtu, děkuju

08.08.2013 [14:08]

LaKirkoKeatMohla by som poprosiť o zmazanie účtu? Už chcem svoje poviedky dávať len na svoj blog. Ďakujem.

 1 2 3 4 5 6   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!