Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - O webu » Máte zájem?

twibytocibella


Máte zájem?Máte zájem společně rozvíjet tyto Twilight stránky?

Nebo se jen podělit o nějakou vaši tvorbičku?

Tohle může být i váš web!

Jak se stát přispěvatelem

Prvním krokem je registrace (zcela zdarma, stejně jako působení na stránkách).

  • Zvolte si přezdívku a heslo a klikněte na Registrovat.
  • Přihlaste se a vyplňte svůj profil.
  • Povinné je vyplnění kontaktu (ICQ nebo e-mail).
  • Povinně rovněž vyplňte kolonku O mně – vaše zájmy, koníčky, sny… cokoliv, co nám o vás něco poví. Jedna věta bohatě stačí.
  • Rovněž se můžete podělit o adresu na Facebooku a vaše osobní stránky.
  • Pokud chcete vložit Avatar, do kolonky vložte adresu předem vybraného obrázku. Maximální velikost Avataru je 10 kB!
  • Profil si po sobě zkontrolujte a několikrát přečtěte, aby se v něm nevyskytovaly chyby! Nejčastější chyby jsou s velkými písmeny – každá věta začíná velkým písmenem, názvy se rovněž píší s velkými písmeny. Za tečky, čárky, vykřičníky a otazníky se píší mezery, nikoliv před ně! Pokud používáte více znamének za sebou, vždy jen 3! Dávejte si pozor na překlepy. Pokud použijete závorky, z vnitřní strany se neoddělují mezerou (na rozdíl od vnější strany). Pomlčky se oddělují mezerami z obou stran, stejně jako plus. Smile není konec věty...

Pod tímto článkem požádejte v komentáři o práva Přispěvatele, pokud bude vše v pořádku, budou vám přidělena práva.

S registrací souhlasíte s Pravidly tohoto webu!

 

Ale nejdřív si, prosím, pozorně prostudujte tento článek:

NUTNÉ ZLO (návod, FAQ a doporučení)

 

Přidání článku

Po přidělení práv Přispěvatele klikněte v pravém sloupci na Administraci a následně na Přidat článek.

Následně pokračujte dle pokynů uvedených v článcích Jak přidat FanFiction článek a Jak přidat zprávičku.

Následně se článek ocitne v Ověřování, kde jej administrátoři opraví a publikují. O procesu schvalování se můžete dočíst v článku Schvalování článků.

Zveřejňujeme jen články, které jsou kvalitní, v pořádku a týkají se Twilight tématiky, všechny ostatní můžete směřovat na naše sesterské stránky OurStories.

Nepřidávejte cizí tvorbu a ujistěte se, že zde daný článek již není.

Článek si pro případ výpadku nejdříve napište a uložte ve vašem editoru a pak ho teprve překopírujte.

Povídkový článek musí mít minimálně 500 slov a poezie minimálně 40 slov, výjimkou jsou Drabble, které mají daný počet slov 100, 200 nebo 300.

Autor může mít rozepsaných maximálně 6 povídek!

Věci, které vám v článku opraví administrátor, nevracejte do původní podoby!

Doporučujeme vytvořit si shrnutí

Každý autor, který hodlá aktivně přidávat FanFiction články, by si měl vytvořit shrnutí povídek, to dopomůže čtenářům k lepší orientaci ve vaší tvorbě.

Kdo by si nevěděl rady, může navštívit Pomoc autorům a požádat jednoho z mentorů o pomoc.

Dávejte si pozor na časté chyby

Než u vašeho článku zatrhnete, že je hotov, tak si ho po sobě pořádně zkontrolujte (odhalí se tím překlepy a třeba špatně nastavený obrázek v perexu). Zobrazte si článek, abyste věděli, jak bude vypadat na stránkách a jestli jste na něco nezapomněli.

Pokud nezatrhnete, že je článek hotov, tak nebude vydán. Jestli vám nebyl článek vydán, zkontrolujte si, zda se pod ním nenachází komentář od administrátora, ve kterém vás žádá o opravu. V takovém případě si opravte všechny vypsané chyby a teprve poté zaškrtněte Článek je hotov.

Snažte se psát pravopisně správně a s diakritikou - háčky a čárky (je vhodné použít editor, který na případné chyby sám upozorní, např.: Word). Dodržujte také topografii, znaménka ve větě (tečka, čárka...), mezery.

Další častou chybou je název – názvy začínají velkým písmenem, za tečky se píše mezera, za tečkami u řadových číslovek se nepokračuje velkým písmenem…

Text je také nutné rozdělit do odstavců. Ale nedávat zase za každou větou enter!

Tyto články a stránky by vám mohly pomoci s pravopisem:

 

Další postup na stránkách

Pokud se chcete podílet na dalším rozvoji stránek jako Ověřený přispěvatel nebo Admin, budeme jenom rádi.

Ověřeným přispěvatelem se může stát každý, kdo na stránky přidává svou tvorbu, stačí jen trochu píle. Více informací získáte v článku Chcete se stát Ověřenými přispěvateli?

Pokud se chcete stát Administrátorem, pomůže vám článek Nábor administrátorů.

Základními předpoklady pro to, stát se administrátorem jsou:

  • Znalost gramatiky a stylistiky
  • Orientace na stránkách
  • Znalost pravidel
  • Časová flexibilita
  • Delší působení na stránkách (žadatel by měl být OP a měl by mít vydaných aspoň 15 článků)

 

Máte-li jakýkoliv dotaz, můžete nám napsat email na info(zavináč)stmivani.eu

 

Chcete pomoct? Navštivte rubriku: Pomoc autorům

Vedení stránek: Tým Stmívání.eu

 


Veškeré dotazy, které se netýkají registrace (problémy s obrázky, vkládáním odkazů, článků...) směrujte na Fórum nebo příslušný článek, ne zde!

V případě, že zapomenete heslo ke svému účtu, kontaktujte prosím webmastera z emailové adresy, kterou máte uvedenou v profilu, a požádejte ho o zaslání hesla. Kvůli zapomenutému heslu není třeba si zakládat nový účet.

 

Zakazuje se Ověřeným přispěvatelům a Přispěvatelům vypisovat v tomto článku chyby žadatelům!!! Důvodem je následná nepřehlednost.

Komentáře tohoto charakteru budou mazány.

Diskuse pro článek Máte zájem?:

 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 80   Další »
794. Lorinne webmaster
17.10.2021 [23:41]

LorinneMilá Husavik, práva som ti pridelila. Prosím, pozorne si prečítaj pravidlá a prajem ti veľa šťastia pri písaní.

793. Husavik
17.10.2021 [23:37]

HusavikAhoj, chcela by som poprosiť o práva prispievateľa

792. Lorinne webmaster
09.09.2021 [15:58]

LorinneJessica: Ahoj Jessica, vitaj medzi nami. Prosím, pozorne si prečítaj spôsob prispievania na tejto stránke a prajem ti v písaní veľa šťastia! Emoticon Emoticon

791. Jessica
09.09.2021 [13:34]

JessicaZdravím, ráda bych se stala přispěvatelem. Mám jednu rozepsanou povídku, o kterou bych se tu chtěla podělit.

790. Lorinne webmaster
13.06.2021 [11:40]

LorinneShallow: Ahoj, na to, aby sme ťa pridali medzi prispievateľov sa musíš zaregistrovať ako člen a takisto žiadosť napísať cez svoj účet. Emoticon

789. Shallow
28.05.2021 [16:42]

Ahoj. Bola by som vďačná, ak by ste ma pridali medzi práva přispěvatele. Emoticon Emoticon

788. Petronela webmaster
01.03.2021 [16:12]

PetronelaVaneskaCullen - Vítej mezi námi! Práva jsem ti přidělila, teď zamiř do sekce Pomoc autorům, kde najdeš vše, co můžeš pro první psaní potřebovat. Přeji mnoho úspěchů do budoucna...

01.03.2021 [8:15]

VaneskaCullenDobre ráno chcela by som poprosiť o práva prispievateľa. Emoticon

786. Petronela webmaster
04.09.2020 [6:24]

PetronelaKarimama - Vítej mezi námi! Práva jsem ti přidělila, teď zamiř do sekce Pomoc autorům, kde najdeš vše, co můžeš pro první psaní potřebovat. Přeji mnoho úspěchů do budoucna...

03.09.2020 [10:57]

KarimamaDobrý den,

Mohu prosím zažádat o práva přispěvatele? Mockrát děkuji a těším se na spolupráci.

 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 80   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!