Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Pomoc autorům » Jak přidat zprávičku

Aleck a Aro RLC.


Jak přidat zprávičkuPokud jste Přispěvateli a výše, máte přístup do administrace, kde je v sekci Přispěvatel Přidat článek.

V tomto článku zjistíte, jak přidat zprávičky.

Zprávička je čerstvá informace ze světa Twilight, všechny NEWS najdete zde.

Titulek článku

  • Název by měl být výstižný a hlavně gramaticky a stylisticky správně!
  • Samozřejmě se zde mohou psát mezery, pomlčky, vykřičníky a otazníky.

 

Vygenerovaný link

  • Stiskněte tlačítko generovat a vše se udělá za vás.
  • Vše, co je v názvu, musí být v políčku Vygenerovat link!
  • Pokud změníte název, tak znovu stiskněte tlačítko generovat!!!
  • Do kolonky generovat link nic nepište a nic nepřepisujte!
  • V názvu se nepoužívá kapitála (velká písmena, Caps Lock).
  • Např.: Vyšlo Půlnoční slunce! > vyslo-pulnocni-slunce

 

Sekce

  • Nedávejte vše do Infa, máme spoustu rubrik a podrubrik pro to určených:  
    • O webu - zde se zařazují systémové novinky, do této sekce zařazují články jen WM.
    • Info – zde dávejte jen věci, které opravdu nejdou zařadit jinde. Do sekce Download umísťujte vše podobné, co se dá stahovat – motivy do mobilu, rozvrhy…
    • Knihy – jsou rozděleny dle dílů a doprovodných knih – Stmívání, Nový měsíc, Zatmění, Rozbřesk, Půlnoční slunce, Krátký druhý život Bree Tannerové, Doprovodné knihy (životopis Stephenie Meyer, Stmívání jako komix, Oficiální průvodci…), Postavy. Pokud není sekce, kam danou novinku zařadit, tak se řadí jen do sekce knihy, necpěte ji nutně do podsekcí.
    • Filmy - jsou rozděleny dle dílů – Stmívání, Nový měsíc, Zatmění, Rozbřesk. Rubrika Jiné filmové projekty je určena pro neTwilight filmy herců. Pokud není sekce, kam danou novinku zařadit, tak se řadí jen do sekce filmy, necpěte ji nutně do podsekcí.
    • Herci – zde patří veškeré informace o hercích a štábu – narozeniny, photoshooty, fotky, rozhovory, ověřené fotky z akcí…
    • Videa – tady patří veškerá videa – parodie, trailery, sneak peaky…
    • Fórum – zde jsou přístupné podsekce – Twilight srazy a Soutěže, co patří do nich, je snad jasné, ale i tak – veškeré srazy, soutěže a vyhlášení soutěží dávejte do těchto podsekcí.

Vlastnosti

  • Tyto články musí mít vždy zaškrtnuto Zprávička (NEWS).
  • TOP zaškrtávají jen administrátoři po konzultaci s WM.
  • Zobrazovat informace u článku by mělo být zaškrtnuto vždy!
  • Zobrazovat na titulní stránce jako článek zaškrtávají administrátoři, většina zpráviček se na titulní straně objeví.
  • Povolit diskuzi nechte vždy zaškrtnutou, jinak nebude možné psát komentáře.
  • Článek je hotov zaškrtněte, až dokončíte veškeré úpravy a článek budete chtít vydat.

 

Perex obrázek

  • Obrázek musí mít 10 kB nebo 100 px na výšku, v druhém případě (100 px) nesmí mít víc jak 20 kB.
  • Pokud vkládáte celou adresu obrázku, tak smažte /gallery/ a vložte adresu i s http://
  • Jestli použijete obrázek z naší galerie, tak stačí zkopírovat část adresy, která je za /gallery/ a vložit do kolonky za /gallery/.
  • Pokud je obrázek ve formátu JPG popřípadě JPEG a nahrán v naší galerii, použijte na opravu /thumbs/, které vložíte za /gallery/.
  • Např.: /gallery/thumbs/pohadka.jpg
  • Nepoužívejte formát bmp!

Perex

  • Text perexu musí být jasný, stručný, výstižný a hlavně gramaticky a stylisticky správně!
  • V perexu se nepoužívá kapitála (velká písmena, Caps Lock).

 

Text

  • Text článku musí být vždy správně – gramaticky a stylisticky.
  • V textu se nepoužívá kapitála (velká písmena, Caps Lock), na zvýraznění máme kurzivu a tučné písmo.
  • Netoleruje se podtržení textu – plete se s odkazy v textu.
  • Písmo v článku by mělo mít velikosti: 2 (10pt), 3 (12pt), 4 (14pt), nadpisy v článku by měly mít velikosti: od 3 (12pt) do 5 (18pt).
  • Barva písma zůstává standardní, nadpisy mohou být samozřejmě barevně.
  • Neměňte typ písma, jiné typy písma jsou určeny jen pro nadpisy!
  • Vydáváme jen OVĚŘENÉ INFORMACE, NEJSME ŽÁDNÝ BULVÁR!
  • Zprávičky musí vždy obsahovat ZDROJ na článek, z kterého jste čerpali, nikoliv na titulní stranu stránky! Nevydáváme NIC bez zdroje! Žádná informace není autentická, vždy odněkud čerpáme, takže je zdroj samozřejmostí. Jediné články, kde by být nemusel, jsou videa z YouTube, ale když bude, tak je jen dobře.
  • Nepřidávejte informace, které se na stránkách již vyskytují, tyto totiž znovu nevydáme.

 

  • Vložit odkaz
    • Označte text, ze kterého chcete mít odkaz.
    • Klikněte na ikonku Vložit/upravit odkaz na druhém řádku panelu editoru. 
    • URL odkazu - zde vložte adresu, na kterou má odkaz směřovat, např.: http://www.stmivani.eu/.
    • Cíl – odkazy směřující na naše stránky se musí otvírat ve stejném okně (v tomto případě nemusíte nic nastavovat), stránky směřující na jiné stránky se musí otvírat v novém okně!
    • Titulek – vyplňujte jen v případě, že chcete, aby se po najetí kurzoru na odkaz objevil daný text.
    • Např.: Stmívání.eu

 

  • Vložit obrázek
    • Klikněte na ikonku Vložit/upravit obrázek
    • Do URL obrázku zadejte adresu obrázku, např.: http://www.stmivani.eu/gallery/Stmivani-Twilight-608221.jpg.
    • Popis obrázku můžete vyplnit, znamená to, že pokud najedete na obrázek v článku, tak se vám tam zobrazí to, co zde napíšete.
    • Zarovnání můžete nastavit, jaké chcete.
    • Obrázek nesmí přesahovat místo vyhrazené pro články, takže maximální šířka obrázků je 500 px.

 

  • Vložit Video

    • Video do článku vložíte pomocí ikonky Vložit/upravit média, která se nachází v druhém řádku editoru. 

    • Typ neměňte!

    • Do kolonky soubor/URL vložte adresu videa. Např.: http://www.youtube.com/watch?v=S2T7d8j6I5I

    • Klikněte na vložit.

    • Rozměry zkontrolujete tak, že označíte video (kliknete na něj), opět kliknete na ikonku Vložit/upravit media a uvidíte velikost. Videa nesmí přesahovat místo vyhrazené pro články, tedy maximálně nastavujte 500 px na šířku.

 

Pokud jste vše zkontrolovali a nastavili tak, jak má být, klikněte na uložit.

Nezapomínejte, že články můžete vždy opravit, ale poté, co jej administrátor opraví a bude vydán už ČLÁNEK NEUPRAVUJTE!!!

 

Jak přidat FF článek

Jak si vytvořit shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jak přidat zprávičku:

 1 2   Další »
11. BlackStar admin
27.11.2013 [15:02]

BlackStaremam,
sem to nepatrí, ale kontaktuj rovno nejakého českho admina. Emoticon

10. emam
26.11.2013 [23:17]

emamMám prosbičku, chystám čtyřdílnou Vánoční povídku. Co díl to jeden advent. Bylo by možné se domluvit s nějakým adminem na vydávání v neděli? Emoticon Emoticon Emoticon

25.05.2012 [16:32]

BellaBarcaCullenAsi to mám. Jen doufám, že jsem to udělala správně. Emoticon Emoticon

25.05.2012 [16:22]

VerCullenBellaBarcaCullen, na konec zprávičky napiš "Odkaz" a do toho vlož odkaz (v novém okně) na stránku, z které jsi čerpala. Emoticon

25.05.2012 [16:18]

BellaBarcaCullenChci ze zeptat, zdroj se přidává jak? Nebo se tam objeví sám? :)

08.11.2011 [15:33]

GaylenMoc moc děkuji

07.11.2011 [18:12]

SiReeNGaylen, v profilu budeš mít v kolonce Práva napsáno Přispěvatel. Emoticon

07.11.2011 [18:11]

GaylenAhoj , prosím nesmějte se mi , ale jak poznám že sem dostala práva přispěvaele? Děkuji

05.10.2011 [15:27]

vilinkaDěkuju moc za ochotu. Emoticon Emoticon Emoticon

2. BlackStar admin
05.10.2011 [14:43]

BlackStarvilinka, pozriem sa na to a dám ti vedieť. Emoticon

EDIT: vilinka, mne osobne to tiež nejde, skúšala som to aj odstrániť a opäť pridať, no nefunguje... Ale v článku stačí aj keď dáš odkaz na video (fotky tam máš). Prepáč, zrejme ti viac neporadím. Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!