Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

Robertka a sedm Bellek


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Labutí princezna 1. kapitola

Labutí princezna 1. kapitolaTohle je taková oddechová a pohádková povídka. Inspiroval mě film Barbie z Labutího jezera a Labutí princezna, odtud i název povídky, a taky to tak i vypadá. Však posuďte sami.

Děj se odehrává v Novém měsíci, po narozeninové oslavě. Co když neodešel Edward, ale Bella? A co když vůbec neodešla? Co když byla unesena? Více v povídce. CatherineCullen

Dokončeno

Femme au masque - Prológ + 1. kapitola

Femme au masque - Prológ + 1. kapitola Život je ako jedna veľká myšlienka. Ako tisícka neprečítaných strán, v ktorých je ukrytá nádej, nový svet. Je to jeden veľký plán, milión uličiek a len jedna pravá.
Hovorí sa, že kľúčom ku šťastiu je viera v krásne veci.

Máme tu nový príbeh a nové osudy postáv. V tejto poviedke opäť spoznáme nové charaktery postáv a pozrieme sa na ich životy. Po celý čas budete mať v hlavách mnoho otázok, ale odpovedí sa dočkáte postupne.
Budem dúfať, že sa vám moja nová poviedka zapáči a získa si pár verných čitateľov. Príjemné čítanie praje 9moncici9. :)

Dokončeno

Alecovo rozhodnutí - 1. kapitola

Alecovo rozhodnutí - 1. kapitolaCelá povídka je o Alecovi, Jane a záhadné upírce Therese, ale nebojte se, Cullenovi v ní budou také (jen ne v této kapitole). Tato kapitola je o seznámení Theresy a Aleca. Je to moje první povídka, doufám, že se vám bude líbit a předem děkuji za každý komentář. Petruss11

Dokončeno

Soumračný úsvit - Prolog + 1. kapitola

Soumračný úsvit - Prolog + 1. kapitolaEdward odešel, ale svět neskončil. Bella se pomalu dala dohromady a její život je pokojně nudný, bez upírů a nadpřirozena. Není to zrovna něco extra, ale je to přesně to, co potřebuje. Veškeré zdání obyčejnosti je ale pryč přesně ve chvíli, kdy se Renée rozhodne vzít svou dceru na výlet do Itálie. Na programu jsou Benátky, Florencie a také jedno upírskými historkami opředené městečko. Volterra.

Dokončeno

Lovec vs. Predátor - 1. kapitola

Lovec vs. Predátor - 1. kapitolaOsudy lidí, upírů, poloupírů a měničů, které se prolnou za podivných okolností a z ještě podivnějších důvodů. Rozdílné světy, které by se raději neměly nikdy střetnout. Dva bratři, putující zemí a ničící veškeré zlo, které jim zkříží cestu, přivedou do Forks záhadná zmizení a nalezené mrtvoly. Podezření padne na tajemnou rodinu Cullenových, která si ale hledí svého a navíc má plné ruce práce s péčí o neznámou poloupírku, která utekla přímo z Volterry. Může to spolu nějak souviset? V mé oficiálně druhé povídce jsem smíchala svůj oblíbený seriál s oblíbeným filmem. Supernatural s Twilight. Nechám to na Vás, jestli se mi to povedlo nebo ne. Příjemné čtení přeje Sabienna

Dokončeno

Pane, pojďte si hrát! 1

Pane, pojďte si hrát! 1Přináším vám svou novou kapitolovou povídku. Povídka vypráví o Belle a Renesmé, které žijí samy ve Forks po tom, co je Edward opustil, aniž by vůbec věděl, že je Bella těhotná. Při jedné návštěvě městského parku Renesmé narazí na jednoho moc smutného pána. Kdo to asi bude a jak jim jedna jediná věta zkomplikuje život? Pusťte se do čtení první kapitoly a možná to zjistíte. ;)
Dcs. :)

Dokončeno

Hippokratova přísaha - 1. kapitola

Hippokratova přísaha - 1. kapitolaEdward je soudní psychiatr - díky svému daru nejlepší v oboru. Nikdy se nemýlí a na jeho hlavu tak nikdy nepadne žádná krvavá katastrofa následkem špatné analýzy, protože ve svých pacientech se vyzná lépe, než oni sami. Tohle se ale změní, když dostane na starost případ spisovatelky Isabelly Swanové - možné psychopatické, patologické lhářky , kterou podezřívají z několika vražd od prvního do třetího stupně. Vztah pacient - doktor se brzy zvrtne v šílenou hru. Kdo nakonec vyjebe s kým a dá mu ochutnat peklo? Povídka plná extrémů, tužeb a situací, při kterých si říkáte, že už nemůže být hůř, ale někdo z hlavních hrdinů vás brzo vyvede z omylu. Genialita Isabelly Swanové totiž nezná mezí. Příjemné čtení přeje domcamerci.

Dokončeno

Můžeš mě milovat? - 1. kapitola

Můžeš mě milovat? - 1. kapitolaPřímo navazuje na povídku „Můžeš mi odpustit?“.
Elizabeth zemřela a Jasperův život sklouzl do ponuré rutiny. Spolu s rodinou se stěhuje do Los Angeles, aby znovu začali nový život. Najde Jasper v novém městě aspoň trochu štěstí? Podaří se mu uniknout z propasti sebezničením? Nebo bude navždy sám a zoufalý?

Dokončeno

Ona jediná - 1. kapitola

Ona jediná - 1. kapitolaPříběh je o klukovi jménem Nathan. Žije normální život, což se ale brzy změní. Odehrává se to sedm let po Rozbřesku. Renesmee je už dospělá a zapsala se na střední školu ve Forks. S ní se zapíšou i Alice a Jasper.

Dokončeno

Oceán je můj domov Prolog

Oceán je můj domov PrologMilionkrát ohrané téma. Edward Bellu opustil. Co se stalo pak? To se v novém podání dozvíte v mé povídce. Přeji příjemné čtení.

Po Edwardově odchodu Bella skočila ze skály. Málem zemřela, ale zachránil ji žralok, který jí dal nový život. Nesmrtelný a krásný život.

« Předchozí  1 ... 2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!