Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

rob


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Vánoční modlitba 1/4

Vánoční modlitba 1/4V době, kdy ještě celý svět vzhlížel k módě a životnímu stylu Francouzů, se v jednom malém městečku ve státě Washington započíná historie vánočních ozdob. Původcem je madame Swanová. Do popředí se však dostává její dcera Isabella se svým snem...

Dokončeno

Hi, bitch. I'm a witch! - 1. kapitola

Hi, bitch. I'm a witch! - 1. kapitola

Hi, bitch. I'm a witch! Good and evil twin, good and evil Bella...
Bella má sestru - dvojče, ale bohužel zlé. A teď, když našla Bella štěstí v podobě Edwarda, se začíná obávat sestřiny zášti, není totiž obyčejná vypečená sestřička, je to čarodějka.

Doufám, že se bude líbit, a že zanecháte komentář. :) 

Dokončeno

Preclík z Volva

Preclík z VolvaVolná povídka inspirovaná tím, co se může stát, když se dcera policejního náčelníka rozhodne skočit pod auto upírovi, který nedokáže přečíst její úmysly, zato mu ale lákavě voní její krev.

Dokončeno

Lilliane Mercerová? Volturiová? Nebo Cullenová? Prolog

Lilliane Mercerová? Volturiová? Nebo Cullenová? PrologPříběh vypráví o dívce jménem Lilliane Mercerová. Stane se upírkou. Život jí do cesty přivede dva klany. Volturiovy a Cullenovy. Jak se zachová? Na čí stranu se připojí? Nebo zůstane prostě sama sebou a nebude se do ničeho plést?

Dokončeno

Nejúžasnější hrozné léto 1. kapitola

Nejúžasnější hrozné léto 1. kapitolaOd narození žije Bella v New Yorku se svým otcem. Má svého pana Božského a před sebou léto, které mají strávit společně v L.A. Jenže když její otec dostane novou práci na druhém konci státu, všechno se změní. Láska přesto zůstává, ale ne všechno je tak jednoduché, jak by se mohlo zdát... Pojďte si s námi zavzpomínat na prázdniny. :)

Dokončeno

„Neřeknu ti sbohem…“ 1

„Neřeknu ti sbohem…“ 1Má nová povídka o Renesmé a Jacobovi. Doufám, že se vám tento příběh o nešťastné lásce plné hezkých i nehezkých překvapení bude líbit. Všechno jednou prostě končí - buď dnes, anebo zítra.

Dokončeno

Našeptávač - Prolog + 1. kapitola

Našeptávač - Prolog + 1. kapitolaBella není taková, jak se zdá. Co když její lásku s upírem už někdo dávno naplánoval? Co když není ta nevinná holka, co se má na někoho šimravě dívat, protože ji přitahuje jeho upíří aura, ale protože to ona sama chce? Co když naopak jeho pohled nebyl dobrovolný?

Dokončeno

Skrytá touha - 1. kapitola

Skrytá touha - 1. kapitola

Bella se vydala do Itálie s jediným cílem: nasbírat potřebné informace pro svou diplomovou práci. Jenže netušila, že hned první večer potká v luxusní kavárně atraktivního muže, který jí naprosto učaruje a probudí v ní nejhlubší touhy. Jak se však vypořádá s tajemstvím, které ho obklopuje? Dokáže se podřídit vztahu za jeho nevídaných podmínek? Dokáže se všeho vzdát výměnou za lásku muže, který ji přitahuje do posledního písmene?

P. S. Nečekejte mírumilovné a laskavé členy Cullenovy rodiny, protože se jich nedočkáte. Jejich charaktery jsou zcela pozměněny a upraveny podle nutnosti děje. LadyS

Dokončeno

Srážka s Blbcem Prolog

Srážka s Blbcem PrologBylo pondělí a začínal nový školní rok. Šla jsem toho roku do třeťáku, do úplně nové školy, o které jsem nevěděla ani ťuk, neznala jsem tu vůbec nikoho a nejvíc mě děsil můj orientační smysl. Za pár dní to tu budu znát jako vlastní boty, ale dneska to bude trochu obtížné.
Má nová povídka o Renesmé, Jacobovi a žárlivém příteli. Snad se bude líbit. ;) Dcs

Dokončeno

Překážky - První

Překážky - PrvníBella učí literaturu na střední škole ve Forks. Jediným mužem v jejím životě je její syn. To se ale rychle změní po přečtení eseje jednoho z jejích studentů.

Prostě takový obyčejný život Belly, když se do něj přimotá nějaký Edward...

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!