Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

Edward svléká košili


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Jestli mě miluješ, proč umírám? - 1. kapitola

Jestli mě miluješ, proč umírám? - 1. kapitolaPříběh se odehrává necelých sto let po konci Rozbřesku. Z Renesmé je už dospělá žena, ale svět se od doby, kdy se narodila, radikálně změnil.

Mohl za to upíří vládce a jeho posedlost vším neobvyklým. Za tuto posedlost musel upíří svět zaplatit daň nejvyšší. Byl odhalen lidem, vláda Volturiových padla a Arovy „experimenty“ si postavily hlavu tak, že se rozhodly všechny své stvořitele zničit.

Od té doby se stal svět pro nejobávanější predátory nebezpečný, neustále se musejí ohlížet přes rameno a doufat, že nenarazí na „nevydařený experiment“.

Dokončeno

Nechtěná 1. kapitola

Nechtěná 1. kapitolaPrvní kapitola mé první povídky, kterou zde přidávám. Doufám, že se bude líbit. Eviie :)

Dokončeno

Náhoda? Leda ve snu prolog

Náhoda? Leda ve snu prologV den, kdy se Edward setkal s Bellou, se setkal ještě s někým. Řeč je o dívce jménem Dawn, která zemře dříve, než se nám všem dobře známý příběh Edwarda a Belly stihne pořádně rozjet. To ale v žádném případě neznamená, že do něj nemůže nijak zasáhnout. Dawn totiž dokáže pěkně zkomplikovat existenci nejednomu upírovi a to i přesto, že je z ní duch. Příjemné čtení vám přeje chloe.

Síň slávy

Tak to je brutus!!! 1. kapitola

Tak to je brutus!!! 1. kapitolaEsmé si z aukce donese vzácné zrcadlo, přímo sběratelský kousek. Baví se o tom s Bellou a ta se nabídne, že ho pověsí. Když tak po rozhovoru s ní učiní, dostane se do krutého zrcadlového světa, kde je všechno naopak. Ale co když se na druhé straně zrcadla odehrává přesně to samé a Bella z druhé strany se dostane tam, kam nemá? Přeji příjemné čtení. Vaše chloe.

Dokončeno

Selhání věčnosti 1.

Selhání věčnosti 1.Slečna Swanová nikdy nepřemýšlela o sňatku. Měla jasnou představu o své budoucnosti a manželství se do jejího plánu naprosto nehodilo. Pan Masen také nikdy neplánoval předstoupit s nějakou dívkou před oltář, ale souhra okolností oba přiměla změnit své úmysly. Tak začíná jejich společný život bez lásky na pozadí dobové romantiky, kde není nouze o napětí...

Dokončeno

Ten pravý 1

Ten pravý 1Isabella Swanová je slečna z lepší společnosti, která dospěla do věku na vdávání. Její otec ji přislíbil dvou synům bohatého vévody s tím, že si sama musí vybrat svého nastávajícího. Povídka začíná ve chvíli, kdy přijíždí na Cullenovic panství a příběh se pomaloučku rozvíjí... Příjemné čtení. :)

Dokončeno

Až tak moc tě nežeru - 1. kapitola

Až tak moc tě nežeru - 1. kapitolaEdward je po celém světě známý jako zakladatel a zpěvák hudební skupiny The Hope, která náhle odejde ze scény. Cullenovi jsou zdrcení, ale musí se přestěhovat a začlenit se do normální společnosti. Bohužel to nebudou mít jednoduché, a tak se i v nové škole můžou těšit na velkou pozornost ze strany studentů a učitelů. Avšak je tu jedna dívka, která je až tak moc nežere.

Dokončeno

Prokletí ztráty paměti 1. kapitola

Bella a Abygail jsou sestry. Dvojčata, co se už na první pohled nemají příliš v lásce. Co se stane, když obě dvě potká tragická nehoda, při níž dojde k následnému kómatu a ztrátě paměti?

Dokončeno

Jasperova dcera Prolog + 1. kapitola

Jasperova dcera Prolog + 1. kapitolaJasper Whitlock, major v občanské válce, přeměněný do armády novorozených upírkou Mariou. Ten příběh všichni známe, ale po útěku z armády ho nenašla Alice, ale Cullenovi. Po naučení se zvířecí krvi se Jasper vrátil mezi lidi a našel jednu dívku, Renée, do které se zamiloval. Jeho láska byla oboustranná. Z jejich lásky se narodilo dítě, holčička jménem Isabella, ale Renée při porodu zemřela. A tak začal příběh Jasperovy dcery Isabelly. Přeji příjemné čtení a snad se bude líbit. CC

Dokončeno

Láska nalezená mezi tyrany - Prolog a 1. kapitola

Láska nalezená mezi tyrany - Prolog a 1. kapitolaOpravdu lze najít lásku mezi tyrany? Mladá žena, zkoušená osudem, se shodou nečekaných událostí dostane do italské Volterry, kde doufá v nový začátek. Ten ale nepřijde zrovna v podobě, jakou si představovala.
Povídka o naději, víře a lásce, o odvaze, sebezapření, síle překonat vlastní stíny. Co všechno může člověk dokázat a vydržet jen silou vlastní vůle? Jak daleká a strastiplná bude cesta ke štěstí?

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!