Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

Anna


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Meluzína - 1. kapitola

Meluzína - 1. kapitolaEdward neměl v lásce štěstí. Jeho první lidská přítelkyně Serena s ním otěhotní po první noci a při porodu jejich dcery Sarah umírá. Edward ji ale nemiloval, a tak se dává po pár letech dohromady a potkává Juliu, o které si myslí, že by mohla být ta pravá. Dřív, než to stačí zjistit, mu Julia porodí syna Conora. Podruhé už Edward zvládne Juliu proměnit. Vezmou se, ale v manželství není ani jeden z nich šťastný. Po rozvodu se Edward setká s veselou a srdečnou fotografkou Bellou, do které se konečně zamiluje tou pravou upíří láskou. Jenže Bella se bude muset vypořádat nejen s Edwardovou exmanželkou, která ke svému bývalému stále chová jistou náklonnost, ale taky s dvěma poloupířími caparty - šestnáctiletou Sarah, se kterou mlátí puberta, a sedmiletým Conorem. Dokáže tohle člověk zvládnout a neskončit z toho hubou na podlaze?

Dokončeno

Sto a jeden den - 1. kapitola

Sto a jeden den - 1. kapitola Po nějaké době se opět hlásím s novou povídkou. Ústřední postavou je Ally, dcera Kate a Garretta. Jejich postavy mě ve filmu natolik uchvátily, že jsem se rozhodla si s nimi trochu pohrát. Kate je poloupírka, která našla svého vyvoleného a stejně jako Bella porodila neobyčejné dítě. Do příběhu nám zasáhnou i Cullenovi, ale hlavně smečka vlků z La Push. Je otisk opravdu to, co dva lidi spojí, nebo se jedná o zbraň hromadného ničení?

Dokončeno

Príbeh Isabelly Swan-Black-Volturi - 1. kapitola + Prológ

Moja úplne prvá kapitolovka. Edward opustil Bellu (začiatok Nov), ale nevrátil sa. Bella prestala so svojimi halucináciami a vydala sa za Jacoba. Jedného dna Jacob privedie domov dievča, ku ktorému sa pripútal. Bella odišla z La Push ešte v ten večer. Čo spraví? Kam pôjde? Odpusti niekedy Jacobovi to, čo jej urobil? A stretne niekedy ešte Edwarda, jej životnú lásku, alebo ostane navždy sama? A čo keď stretne niekoho iného?
Viac v poviedke.

Dokončeno

Denník dievčaťa naopak - 1. kapitola

Denník dievčaťa naopak - 1. kapitolaToto je poviedka o dievčati, Belle. Má šestnásť, žije s mamou na Floride a jej život je omnoho ťažší ako životy tých, ktorí sa jej posmievajú. Ona však postupne nájde spôsob, ako všetko hodiť za hlavu a minulosť tiež. Rozhodne sa žiť nový život a o tom bude táto rada. Tento príbeh mi vŕtal v hlave už dlhšie, a tak dúfam, že sa bude páčiť. Pekné čítanie.

Dokončeno

Můžeš mi odpustit? - 1. kapitola

Můžeš mi odpustit? - 1. kapitolaAlice nešťastnou náhodou zemřela ještě před svým setkáním s Jasperem, takže Jasper nikdy nenašel jiný způsob stravování. Roky ho ubíjela jeho schopnost, než se konečně naučil, jak ji využít ve svůj prospěch. Stal se z něj bezcitný krvežíznivý upír. Někdo by řekl, že je vše ztraceno... Ale co když Bůh opravdu existuje?

Dokončeno

Krásná ošklivka - prolog + 1. kapitola

Krásná ošklivka - prolog + 1. kapitolaŽivot Belly Swanové se poněkud zkomplikuje, když zjistí, že muž, kterého miluje, je jen podvodník a lhář. Rozhodne se kašlat na všechny tvory mužského pohlaví, jenže to ještě nepotkala svého nového nadřízeného. Když k tomu dojde, málem uteče do zaječích, ale pak přijde na naprosto geniální plán.

Dokončeno

Otrokyně Temnoty 1. kapitola

Otrokyně Temnoty 1. kapitolaTahle povídka je z pohledu Edwarda. K této povídce mě inspiroval jeden díl Pokémonů, dětinské, že?

Aro zavolá Carlislovi a poprosí ho o pomoc, přesněji o Edwardovu pomoc. Edward se ve Volteře dozvídá svůj úkol. Musí zjistit něco, cokoli, o tajemné Ženě v černém, která bydlí ve Strašidelném domě v Zakázaném lese.

Dokončeno

Bella for eternity 1

Bella for eternity 1

Pokračování kapitolovky Eternity for Bella. A o čem že další řada bude?
První rok života bude mít těžký, protože se bude muset nějakým způsobem začlenit. A během toho se změní dost věcí a pár životů vyhasne. Jak se popere s novým životem a komu dá své NAVĚKY?


Doporučuji si přečíst i první řadu, kdo nečetl, protože některé souvislosti by mohly uniknout. ;-)

Dokončeno

Modelka - 1. kapitola

Modelka - 1. kapitolaPredstavte si, že máte všetko, po čom ste vždy túžili. Peniaze, slávu, sľubnú kariéru a váš život sa točí iba okolo večierkov a chlapov, o ktorých nemáte nikdy núdzu. Presne takýto život si žije aj Isabella Swanová, dcéra vplyvného Charlieho a Renée Swanovcov. Bella je namyslená, sebavedomá a vždy dosiahne to, čo chce. Živí sa modelingom, pre ktorý by doslova aj vraždila.
Lenže keď si človek zvykne na to, že všetci mu padnú k nohám, keď chce, je preňho priam nemysliteľné, aby to niekto porušil. Lenže tým niekým bude Edward Cullen, jej bodyguard, ktorý sa k tejto profesii dostal čírou náhodou a nie je dvakrát nadšený, že musí obskakovať túto rozmaznanú slečinku, ktorá si ledva urobí sama čaj. Ako to môže s nimi nakoniec dopadnúť?

Dokončeno

Vysněná - 1. kapitola - Začátek

Vysněná - 1. kapitola - ZačátekAlice začne vídat ve svých vizích hnědovlasou dívku, která se neustále objevuje po boku jejího bratra Edwarda. I když nikdy neviděla její tvář, přestěhují se, aby tu neznámou dívku našli. Cullenovi nastoupí do místní školy, kde je královnou školy Isabella Swanová, která je ovšem blondýna, která je všechno možné, jen ne obyčejná. I když na Edwarda zapůsobí svým osobitým kouzlem, začne Edward chodit s Jessicou. Jak to celé dopadne? A jaká tajemství ukrývá blonďatá diva s tváří anděla? To se dočtete níže.

Nečekejte nějaký závratný děj, protože toto je má první oddechová povídka.

Přeji příjemné čtení.

« Předchozí  1 ... 3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!