Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

yvyvy


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Tenkrát

moje 1.povídka doufám že se bude líbit

Síň slávy

Já jsem Bella!Ty musíš být upír!?

Já jsem Bella!Ty musíš být upír!?Tohle je moje první povídka, zatím ještě není dokončena a ještě ani nevím jak se to pořádně vyvine.Jména postav a povahy jsem neměnila jenom trochu Bellu.V téhle povídce se neděje nic převratného. Tak doufám, že se vám to bude líbít! Piště komenty, ať vím jestli to tu má cenu dávat... Je tu toho totiž moc.

Síň slávy

Angels - 1. kapitola

Angels - 1. kapitolaMoje první povídka na tomto webu. Doufám, že se vám bude líbit. Ve stručnosti: Bella umírá a stává se strážným andělem Edwarda. To přináší spoustu zmatků. Víc neprozradím, přečtěte si sami :D A, prosím, komentujte, jestli se líbí !!

Dokončeno

Bezejmenná - 1. kapitola

Bezejmenná - 1. kapitola Neděste se, prosím, že to začíná uprostřed nevysvětleného děje a ani nevíte, jak se hlavní postavy jmenují, jména jsou od druhé kapitoly používána... doufám, že se to někomu bude líbit a vyjádří se :). P.S.: Původně jsem to nehodlala nikde zveřejnit, ale nakonec to takhle dopadlo...

Síň slávy

Za svitu luny - úvod

Za svitu luny - úvodAhoj, moc mě zaujaly vaše povídky, tak jsem se rozhodla přidat něco z vlastní tvorby, vzala jsem to trochu z jiného pojetí, ale nebojte časem se k souvislosti s Twilight pročtete... Doufám, že se vám to bude libit ;oD a dík za komenty.

Dokončeno

Úplněk 1. kapitola

Úplněk 1. kapitola1. díl 1.kapitoly, která se jmenuje Narozeniny. Má troch erotický nádech ;-)Tato kapitola je věnována Žanetince, kamošce, která mě k jejímu obsahu přivedla jejíma chlípnýma myšlenkama:-D Jelikož jsem na intru tak nemám na přepisování povídky moc času. Tak mě pochopte;-) doufám že se vám bude moje povídka líbit a pište komenty:-D

Dokončeno

Ukradnuté srdce (1. časť)

Ukradnuté srdce (1. časť)No takže tu je jedna poviedka aj odo mňa :) Dúfam, že sa vám bude páčiť (asi ako každý autor) Aaaa keby aj nie, tak si rada vypočujem konštruktívnu kritiku :)Pre začiatok trošku dlhší part. Prajem príjemné čítanie :)

Síň slávy

Půlnoc - část 1.

Půlnoc - část 1.Dávám sem první část své povídky. Navazuje na Rozbřesk a celkem se drží faktů. Jen něco je jinak. :) Doufám, že se bude líbit. Zatím se jen rozjíždí...

Síň slávy

Prokletí nesmrtelných - část 1.

Prokletí nesmrtelných - část 1.Moje první kapitolová povídka nese název Prokletí nesmrtelných. Hlavními postavami jsou zpočátku Bella s Edwardem, později se však děj stáčí směrem jiným. Přeji příjemné čtení. Vaše Lareth

Dokončeno

Tajemství

TajemstvíToto je moje první povídka s názvem Tajemství, která bude na několik částí. Doufám, že se Vám bude líbit. Většinou v mé fikci platí zákonitosti světa Twilight, jak ho známe od Stephenie...

« Předchozí  1 ... 77  78  79  80  81  82  83  84    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!