Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Niet ruže bez tŕnia - 1. kapitola

Niet ruže bez tŕnia - 1. kapitola V prvej kapitole sa pozrieme do minulosti, ako to všetko začalo. Čo sa stalo.

„Ten hajzel ma podviedol!“

Síň slávy

Upír na krku 1

Upír na krku 1Bella. Tentokrát se chce z nálepky nešiky a tiché zakřiknuté dívky za každou cenu vymanit. A je pro to ochotná udělat skoro cokoliv. Ale kam to povede, když se jí to povede? Trocha legrace z tvůčí dílny Hanetky & MisaBells.

Dokončeno

Aj kamenné srdce môže začať milovať - Prológ

Aj kamenné srdce môže začať milovať - PrológIsabella Maria Swanová je obyčajné dievča, aspoň do toho osudového večera, kedy sa sama vracia z mesta... Čo sa jej stane? Ako sa s tým vyrovná?
Je to moja prvá poviedka, dúfam, že sa bude páčiť, a že zanecháte komentíky. 9moncici9

Dokončeno

Dědictví rodu Tewdur prolog

Dědictví rodu Tewdur prologPřicházíme zde s novou povídkou. Nebude to jako normálně o Belle a Edwardovi. V tomhle příběhu nemají obyčejní upíři žádné místo. Nejsou totiž důležití. Přesuňte se spolu s námi do Volterry. Není tomu tak dávno, co se příběh odehrává. Píše se rok 1999 a minulost se vrací zpět.

Příjmné počtení přeje Jiyee

Dokončeno

Neznáme se, přesto Tě miluju ll. - 1. kapitola

Neznáme se, přesto Tě miluju ll. - 1. kapitolaTakže, první kapča druhé řady je tu. Dá se říct, že řada bude o Lucii a Edwardovi. Jak se s tím poperou? A dnes odjezd, Emmett a podlaha a Alice a nové oblečení...

Dokončeno

Všechno naruby tu je 2 - 1. kapitola

Všechno naruby tu je 2 - 1. kapitolaTak, po nějakém tom týdnu (měsíci) se opět hlásím s povídkou Všechno naruby tu je. Ti, co čekali na pokračování, se konečně dočkali - je tu 2. série mé obrácené Twilight ságy!
Doufám, že tím mnohé potěším, a co se týče povídky - začínáme tam, kde jsme skončili, respektive Novým měsícem. Tak co, kolik si vás troufne na můj přepis druhého dílu ságy?

Dokončeno

Glamour - Prolog + 1. kapitola

Glamour - Prolog + 1. kapitolaIsabella Swan, nejmocnější žena módního průmyslu, šéfka nejpopulárnějšího módního časopisu Glamour a star. Její jméno letí světem a její názory jsou uznávané všemi předními návrháři. Glamour pod tvrdým vedením Isabelly je zkouška, kterou musí projít každý, kdo chce ve světě módy něco znamenat. Je to práce, ve které nemůže vydržet nikdo, kdo má alespoň špetku sebeúcty... Až na jednoho chtivého upíra, který nejenže chce proniknout do světa módy, chce i místo na výsluní, které již pár let patří právě Isabelle. Dokáže unést její nesnesitelnou povahu? Prodere se přes její záda na výsluní bible ve světě módy, kterou Glamour bezpochyby je?

Dokončeno

Péčko - 1. kapitola

Péčko - 1. kapitolaBella je prokletá výjimečnosti chuti svojí krve. Okusit UB - Uniciate blood - mohou jen vyvolení. Kdo i přes vypálené znamení na jejím krku ochutná, čeká ho pravá smrt. Bella je věnovaná jako dar upírovi Isaacovi. Setkání s ním přežije a kromě života si odnese i závislost na upířím jedu, který je novodobou exotickou drogou, která posiluje fyzické a psychické vlastnosti lidí, ale taky způsobuje tvrdou závislost. Isaac a Bella budou mít spolu zvláštní, nevyrovnaný vztah a kartami ještě zamíchá, když ji Isaac seznámí s Cullenovými. Edwardovi se nebude líbit, jak si mladá žena ničí tělo i duši polykáním podstaty upírů, a to jejich jedu (poison) - Péčka. To je ale jen špička ledovce. Politická, upíří kampaň vrcholí. Povídka, kde teče krev po litrech a kamenná těla se obrací v prach. Kde láska stvořitele ke svým dětem nezná hranic a touha po pomstě může zničit celý svět. Příběh bez eufemismů a cenzury. Jen vůle nestačí. Příjemné čtení přeje domcamerci.

Dokončeno

Špinavá hra - 1. kapitola

Špinavá hra - 1. kapitolaPředstavte si, že potkáte úspěšného muže.

Úspěšného ve všech možných směrech. Muže, který je nebezpečný, muže, který může i zabít. Muže, který se zaměří na vás. Nová práce Isabelle přinese do života pekelnou nejistotu. Ani její chudý přítel Jacob ji nedokáže ochránit před Cullenem, který má pouze jednu touhu – mladičkou Isabellu.

Jak moc špinavou hru bude Cullen hrát, aby ji přiměl poslouchat a být jeho ve všech smyslech slova?

Dokončeno

Nejlepší přítel člověka - 1. kapitola

Nejlepší přítel člověka - 1. kapitolaBella je studentka v deštivém městě Seattle. Žije se svými rodiči Renée a Charliem v krásném bytě přímo v centru. Má přítele Jacoba. Jednou jdou do kina, Bella tam někoho pozná, něco jí dojde. Oddychová povídka se špetkou humoru a romantiky na vás čeká a těší se na vás. Příjemné čtení přeje AntjeCullen! ;)

« Předchozí  1 ... 6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!