Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

4.IsabellaCullen-MojeKnihy


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Zlý sen v realitě - 1. kapitola

Zlý sen v realitě - 1. kapitola Tato povídka je o Belle, která je nekonečně zamilovaná do svého kluka a na kterou se lepí nebezpečí v jednom kole. Bude ale šťastná? Vyrovná se se vším, co se kolem ní děje? Bude její kluk vážně ten pravý?

Doporučuji pustit písničku.

P.S.: Prosím o komentík.

Dokončeno

Toskánské prázdniny - 1. kapitola

Toskánské prázdniny - 1. kapitola Povídka se umístila na 3. místě v anketě o Nej povídku srpna, proto ji dáváme na titulní stranu. Gratulujeme!
Vhodím vás rovnou do děje a Bellu do slunného Toskánska. Bella se vsadí se svým otcem, že přežije dva měsíce v Itálii - ve světě za velkou louží. Dostává se k brigádě v sídle Edwarda Cullena, o kterém se ve městě tradují divné zvěsti. Nehledejte v tom žádné mysteriózní drama a ani epická vyvrcholení - pouze lásku a horké, italské noci. Příjemné čtení u oddechové, zamilované povídky s nádechem upířího temna přeje domcamerci.

Dokončeno

Sweetheart - Prológ + 1. kapitola

Sweetheart - Prológ + 1. kapitolaEdward, dvadsaťštyriročný automechanik, žije obyčajným životom v New Yorku. Isabella, ktorá si toho v živote veľa preskákala, sa živí ako prostitútka, avšak má na to istý dôvod. Neverí na lásku a k mužom cíti nenávisť kvôli nepríjemnému zážitku z minulosti, ktorý však neustále pretrváva. Čo sa stane, keď sa jedného dňa Edward a Isabella stretnú? Pochopí Isabella, že možno nie všetci muži sú také svine, ako si myslela? A môže sa nakoniec z prostitútky stať niekto úplne iný? Lenže, aj ona pochopí, že nie je jednoduché odhodiť spomienky z minulosti a začať žiť novým životom.

Poviedka o tom, ako sa môže zmeniť negatívny pohľad človeka – upíra - na život len vďaka tomu, že spozná tú správnu osobu, ktorá mu ukáže, že aj v tej najťažšej situácii existuje nejaké východisko.

Dokončeno

Sny v zahradách - 1. kapitola

Sny v zahradách - 1. kapitola

Edward Anthony Masen žije ve starém rodinném sídle už přes sto padesát let. Užívá si s nespočtem dívek a vůbec ho to nemrzí. Ale jen do chvíle, než potká ji - tichou plachou holku, která mu připomíná dívku, kvůli které tohle všechno absolvuje.

Přeji pěkné čtení AAC

Soutěžní povídka na téma Tajemství letní lásky, podmínka - minimálně 1500 slov.

Dokončeno

Prázdninový deník Isabelly Swanové - 1. kapitola: Příjezd na scénu

Prázdninový deník Isabelly Swanové - 1. kapitola: Příjezd na scénuIsabella Swanová je žena ve středním věku, která má velmi dobrý nadhled s příměsí cynismu na všechno, co se okolo ní děje. Nehodlá se usadit, nehodlá se vdát. Užívá si života a stále hledá toho pravého, který by splňoval všechny její náročné požadavky. Aby si však od chlapů na pár dní odpočinula, odlétá na prázdniny pryč ze Spojených států do Španělska. Jenže problémům se ještě nikdo nikdy nevyhnul - najdou si každého, i kdyby to nebyl takový smolař jako Bella. Problém v podobě ukecaného a věčně dokonalého šéfa a tajuplného souseda se dopraví i přes hranice jejího domova... Povídka plná léta, bláznivých situací, dokonalých chlapů a humoru.

Soutěžní povídka na téma Tajemství letní lásky, podmínka - minimálně 1500 slov.

Dokončeno

Rio de Janeiro - 1. kapitola

Rio de Janeiro - 1. kapitolaBella má dokonalý život. Jej rodičia sú bohatí, práve doštudovala prvý ročník na vysokej a má snúbenca Jakea. A práve ten ju na leto pozve na predsvadobnú cestu do Ria de Janeira. Ale aké nebezpečenstvo tam mladý pár čaká? A čo sa stane s Isabellou, keď spozná neodolateľného upíra?

Súťažná poviedka na tému Tajomstvo letnej lásky, podmienka - minimálne 1500 slov.

Dokončeno

Jen jedna fotka... - 1. kapitola

Jen jedna fotka... - 1. kapitolaIsabella, mladá fotografka, která se chystá na dovolenou na Miami. Jenže už na letišti jí osud připraví překvapení, které jí celou dovolenou ovlivní. Příjemné čtení, Kachna.

Soutěžní povídka na téma Tajemství letní lásky, podmínka - minimální počet slov 1500 slov.

Dokončeno

Route 66 - 1. kapitola

Route 66 - 1. kapitola

I jedna obyčejná návštěva galerie dokáže změnit celý život. Když Bella spatří obraz od neznámého autora, na kterém je namalovaný její obličej, už se nedokáže zbavit nutkání dozvědět se o malíři úplně všechno. A to i za cenu, že by za dotyčným musela jet až na druhý konec Ameriky. S tím ale nesouhlasí její nejlepší přítel Edward a zpočátku jí to vymlouvá. Nakonec je to ale on, kdo přichází s bláznivým nápadem vydat se na vlastní pěst přes osm států, aby Bella dostala to, po čem tolik prahne. A tak začíná neuvěřitelná cesta dvou přátel po Route 66, která jim neočekávaně zamíchá osudy. Jak se s tím poperou? A jak moc se za tu dobu změní jejich přátelství?

Soutěžní povídka na téma Tajemství letní lásky, podmínka - minimální počet slov 1500.

Dokončeno

Sedm dní na seznámení - 1. kapitola - Pakáž do kufru a frčíme!

Sedm dní na seznámení - 1. kapitola - Pakáž do kufru a frčíme!

Na konci roku se všichni jako celá třída rozhodnou jet na prázdninovou párty, kde oslaví postup do dalšího ročníku. Bella, naprosto neposkvrněná alkoholem, neví, zda se k nim přidat nebo ne. Díky užvaněné Jessice, která si postaví hlavu a nic s ní nehne, se nakonec přece jen dostane na seznam pozvaných osob. To ale Bella neví, do čeho jde, zvláště, když místo dvaceti plánovaných lidí přijde o „trochu“ víc...

Příjemné počtení přeje KateSwan

Soutěžní povídka na téma Tajemství letní lásky, podmínka - minimální počet slov 1500.

Dokončeno

Poznamenán na věčnost 1. kapitola

Poznamenán na věčnost 1. kapitola

Povídka do soutěže Tajemství letní lásky. Děj se odehrává v Londýně a jeho okolí roku 1320, kdy Anglii vládl král Edward II.

Hlavním hrdinou je mladík, jehož život spočívá v rukou jeho otce a on si je toho plně vědom. Při pokusu vzepřít se jeho nadvládě příchází o vše a zdá se, že na věčné cestě samotou mu budou dělat společnost pouze zášť a smutek.

Příjemné počtení přeje Myfate.

Soutěžní povídka na téma Tajemství letní lásky, podmínka - minimálně 1500 slov.

« Předchozí  1 ... 7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!