Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

Hahaha


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Shledání Prolog + 1. kapitola

Shledání Prolog + 1. kapitolaAnnabella je Arova biologická dcera z lidského života, ale v den svých sedmnáctých narozenin musela utéct kvůli útoku upírů, když se proto Anna po roce stane sama upírkou, myslí, že je Aro mrtvý, a to samé si myslí Aro o ní. Shledají se vůbec ještě? A jak do toho budou zapletení Cullenovi?

Dokončeno

Láska na druhý pohled - 1. kapitola

Láska na druhý pohled - 1. kapitolaUž je to dost dlouho, co jsem sem něco přidala, ale doufám, že si aspoň někdo vzpomene na starou dobrou Arlin. Rose zabil jakýsi upír a Emmett se chce pomstít, jenže potká jednu osobu, kterou už nebude chtít nikdy opustit. Je to kraťounká kapitolovka na 4 části. :)

Dokončeno

2v1 aneb Silný kafe 1

2v1 aneb Silný kafe 1Belle a Edwardovi se narodily dvě dcery, Renesmé a Abell. Zatímco Renesmé bude normální poloupír, tak jak jej známe, Abell se začne měnit na vlka, který bude naprosto totožný jako Quileuté. Když to Cullenovi zjistí, přestěhují se zpátky do Forks a požádají jednoho člena smečky o pomoc. Jacobovi se to nebude dvakrát zamlouvat, ale přesto přijme a bude Abell pomáhat zvládat její přeměnu.
Víte, jaká je nevýhoda jednovaječných dvojčat? Jsou navlas stejné! A víte, jaká je nevýhoda vlkodlaků? Otisk.

Dokončeno

Niebla siniestra Prolog

Niebla siniestra PrologUž zde bylo mnoho ztvárnění Belly, ale tentokrát přicházím s něčím úplně jiným. Jestli jste si mysleli, že už nemůže existovat nic horšího než upíři, tak jste se mýlili. Jedna rasa je ještě mnohem mocnější. Jsou silnější jak lidé, rychlejší, mocnější, nadanější a především od lidí k nerozeznání. Poznáte je pouze tehdy, když se stanete jejich kořistí, ale to už jim uniknout nedokážete. Co s těmito bytostmi má společného Bella a její rodina? To si budete muset přečíst v mé nové povídce.

Dokončeno

Third Race - Kapitola 1

Third Race - Kapitola 1Jacob se nikdy neotiskl do Renesmé a nechal Bellu žít její život s Edwardem. S ostatními vlky kontroluje území. Co se ale stane, když v lese vlci narazí na dívku, která se velmi upírům podobá ve vlastnostech, ale její srdce tluče? Pro fanoušky Jacoba.

Dokončeno

Sakra! Já se s ním vyspala! - 1. kapitola

Sakra! Já se s ním vyspala! - 1. kapitolaBella Swan chodí na střední školu ve Forks. Společně s ní tam také dochází chlapec jménem Edward Cullen. Jenže je namyšlený, chová se povýšeně a do postele si tahá každou druhou holku z ročníku. Bella ho z celého srdce nenávidí.
Co všechno ale dokáže změnit jeden večírek se spoustou alkoholu, se dozvíte v této povídce. ;)
Přeji příjemné čtení!

Dokončeno

Domů prolog + 1. kapitola

Domů prolog + 1. kapitolaMladá těhotná žena vprostřed lesa volala svou sotva dvouroční dceru. Vedle ní stál mladý muž s policistou. Mladá žena se skácela k zemi. Aniž by tušili, někdo už jejich dceru našel a nyní si ji nesl pryč. Za rok zmíněná ztracená holčička zapomněla. Za ten samý rok se ztracené holčičce narodila sestřička známá jako Isabella Marie Swan. Najde si ztracená holčička cestu domů?

Dokončeno

Tenká hranice - Prolog

Tenká hranice - PrologBella Swanová je obyčejnou americkou ženou. Žije v Kalifornii v malém bytě uprostřed hlučného města. Nikdo by nehádal, že tahle drobná žena pracuje jako dozorkyně v největší mužské věznici na západním pobřeží. Zdá se, že všechno jede jako na drátkách, když se Belle náhle začnou dít podivné věci. Nejprve si myslí, že se jedná o pouhopouhé náhody, ale nic se neděje jen tak. Na klidu jí nepřidá ani Edward Cullen, muž, který ne nebere jako odpověď. Jeho chování Bellu vytáčí, není zvyklá, aby jí někdo odporoval, a Edward Cullen to dělá víc než často.

Dokončeno

Všechno naruby tu je 3 - 1. kapitola

Všechno naruby tu je 3 - 1. kapitolaTakže - třetí a poslední série začíná. Na konci druhé série jsme se s Edwardem a Bellou rozloučili po jeho odstěhování do La Push. Od té doby uplynulo už několik týdnů a je tedy načase Edwarda trochu zkontrolovat.

Dokončeno

Upírovo květinářství 1. kapitola + prolog

Upírovo květinářství 1. kapitola + prologEdwardův život po proměně - vášnivý upír, který zkouší, co všechno dokáže. Londýn 1888. Dámy napresované v korzetech a dlouhých punčocháčích, s ozdobnými kloboučky a šarmantními gentlemany za zády. Všechno se zdá být jako... vysněné, ale jen do té chvíle, kdy se Londýn probouzí.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!