Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ona jediná - 1. kapitola

James Crew


Ona jediná - 1. kapitolaPříběh je o klukovi jménem Nathan. Žije normální život, což se ale brzy změní. Odehrává se to sedm let po Rozbřesku. Renesmee je už dospělá a zapsala se na střední školu ve Forks. S ní se zapíšou i Alice a Jasper.

Asi bych se měl nejdřív představit. Jmenuji se Nathan Nash. Žil jsem sám, protože mí rodiče nechtěli žit ve Forks, a jelikož už jsem byl dospělý, nakonec souhlasili, abych se o sebe staral sám. Samozřejmě mi na dálku finančně pomáhají. Byl jsem normální člověk, žil jsem normální nudný život. Chodil jsem do školy, pak zase domů, a takhle to chodilo skoro pořád. Přátelé jsem měl, ale nikdy mě nelákalo chodit večer po městě a něco podnikat. Ani nevím proč, vždyť v naší třídě jsem byl jeden z těch raubířů.

Co se týče holek, nebyl jsem na tom moc dobře. Ne že bych si nevybral, ale asi by neměly zájem. Nevím, ani jsem to nijak neřešil. Z části to bylo i tím, že jsem byl bezmezně zamilován do jedné dívky z jiné třídy. Byla nádherná, vždy tak energetická, měla krátké vlasy, které jí neuvěřitelně slušely. Byl jsem do ní blázen.  Problém byl v tom, že byla prostě moc krásná a pořád se kolem ní motal nějaký divný kluk. Upřímně nevím, co na něm viděla, což mě dost deprimovalo. Ještě horší bylo, že jsem ani nevěděl, jak se moje vysněná dívka jmenuje! To se ale brzy změnilo.

Byl pátek, takže do školy jsem přicházel s příjemným pocitem. Uběhlo několik hodin, a než jsem šel poté na oběd, skočil jsem si do své skříňky. Když jsem ji zavřel, moje oči spočinuly na té nejkrásnější holce na světě. Zíral jsem na ní pěknou dobu, čehož si po chvíli všimla. Já zpanikařil a vrazil do partičky kluků. Naneštěstí pro mě to byli místní rváči a dost namyšlení blbci.

„Ou, promiň,“ řekl jsem a doufal, že to vezmou bez problému. Měl jsem celkem výbušnou povahu a dokázaly mě dopálit malichernosti. Opravdu nerad jsem se pouštěl do takových konfliktů.

„Co si o sobě myslíš? Víš, kdo já jsem?“ zeptal se mě nejvyšší kluk ze čtyřčlenné party.

„Ne…“ Když k tomu zpětně přihlédnu, nebyla to nejlepší odpověď.

Potom si mě partička vzala do parády a ten nejvyšší mi dal ránu pěstí. Ta rána byla dost tvrdá, ale já se zvedl a byl jsem hodně naštvaný. Agresivita zatemnila mou mysl. Rozběhl jsem se proti partičce, nejvyšší kluk mě chtěl opět praštit, ale já se vyhnul a pro změnu jsem mu ji vrazil já. Moc to s ním bohužel nepohnulo a do rvačky se zapojila celá partička. Dva kluci mě drželi a další dva mlátili jako do boxovacího pytle. Jen jsem zavřel oči. Schytával jsem jednu ránu za druhou, pak ale najednou nic. Otevřel jsem oči a tam byla ona, moje vysněná dívka, spolu s tím divným klukem.

„To by stačilo, pánové!“ řekla.

„A kdo se tě na něco ptal, ty čůzo?!“ odpověděl můj „nejoblíbenější“ velikán z partičky. Ihned jak to dořekl, svíjel se o několik metrů dál bolestí.

„Sakra, ten divný kluk má sílu,“ pomyslel jsem si. Zbytek partičky začal utíkat a já padl na zem.

„Jsi v pořádku?“ zeptal se sopránový hlásek.

„Jo, dobrý. Moc děkuji za pomoc. Tohle bych asi nezvládl,“ ušklebil jsem se, vstal a začal si oprašovat tričko.

Chvíli bylo ticho. Pak opět zazněl její hlas. „Jak se jmenuješ?“ 

„Nathan a ty?“

„Alice a tohle je Jasper, těší nás.“

---

Je to takový úvod, takže je to krátké. Další díl už bude hodnotnější. Jinak prosím o přimhouření očka ohledně Alice a Jaspera, kteří opět, po celkem krátké době, nastupují na střední školu ve Forks. 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ona jediná - 1. kapitola:

 1
4. AliceCullen2
26.06.2013 [13:36]

to je dobre a s tym prižmurenim oči je dobra poznamka pretože mi to bolo divne že nastupili hneď o sedem rokov neskôr

3. UV
01.01.2013 [12:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. ClaireStew
31.12.2012 [15:55]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.12.2012 [15:35]

rosaliCjéé to je super povídka už se těším na pokráčo!! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!