Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

Cullenovi hrají fotbal?


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Věčnost je jen začátek - 1. kapitola

Věčnost je jen začátek - 1. kapitolaBella je poloupír, biologická dcera Esmé a Carlislea. Když se narodí, Edward na několik let odejde od rodiny. Bella roste a také se chce osamostatnit, a tak po pár desítkách let vyráží sama do New Yorku. V tu dobu se samozřejmě vrací Edward, tudíž se minou. Bella jednoho dne potká upíra a prožije s ním noc, den na to se vrací zpátky k rodině. Jaké ale bude překvapení, když zjistí, že tajemný E, do kterého se pomalu, ale jistě zamilovávala, je vlastně její nevlastní bratr Edward? Bella je tvrdohlavá, takže se postaví na hlavu a bude se snažit Edward od sebe odlákat a namlouvat si, že ve skutečně o nic nejde, jenže ne vždy je její sebeovládání dokonalé...

Dokončeno

Un Amor Real - Prológ + 1. kapitola

Un Amor Real - Prológ + 1. kapitolaNesmrteľný Edward Cullen má všetko to, po čom túži každý. Krásu, popularitu a ako bonus aj nesmrteľnosť. No niečo mu chýba. Je to skutočná láska, ktorá nie je postavaná len na obdive vonkajšej krásy, ale najmä vnútornej. Túži po niekom, kto ho bude milovať preto aký je a nie preto, ako vyzerá. Zmyslí si, že chce vyzerať inak. Ako? Nechajte sa prekvapiť. Jedno však je isté. Ak by ste ho stretli po jeho premene, určite by ste ho nechceli pozvať ani na kávu. Pripravte sa na príbeh, ktorý hovorí o dnešnom svete, v ktorom mnoho z nás odsúdi ľudí bez toho, aby ho skutočne spoznali.

Dokončeno

Ochráním tě - 1. kapitola

Ochráním tě - 1. kapitolaDevatenáctiletá studentka Jill Elitson jede se svojí třídou na exkurzi na hrad do Volterry. Ale stane se něco, co nečekala. Křik a těla jejích spolužáků a učitelů ji naprosto šokují. Myslí si, že je to její poslední chvilka. Zachrání ji někdo? To si musíte přečíst. Přeji hezké počtení. Vaše ElizabetVolturi.

Dokončeno

Závoj súmraku - 1. kapitola

Závoj súmraku - 1. kapitola Dočkali ste sa novej poviedky.

Dvadsať ročný Edward Anthony Massen Cullen, vojvoda z Bostnu. Zdedil spolu s titulom i množstvo dlžníkov. K nim patrí aj brat kontesy Isabelly Marie Swanovej. Aby Isabella zachránila svojho brata pred väzením, prijme vojvodovo pozvanie na svoje rodinné sídlo. Rozhodne sa tam zájsť i napriek tomu, že o mladom mužovi kolujú čudné chýry. Ukazuje sa totiž iba za súmraku, alebo v noci. Ako Isabella splatí bratov dlh? Dozvieme sa, prečo sa záhadný vojvoda ukazuje len za súmraku?

Dokončeno

Bruslařské sólo 1

Bruslařské sólo 1Přináším vám další kapitolovou povídku. Alice Brandonová je velice známá sólová krasobruslařka. Jasper zase známý není, ale dost toho umí. A jednou jeho otce Carlislea napadne, že by ti dva mohli vytvořit pár... Bude to fungovat? A hlavně... Popadne je láska? Příjemné počtení přeje vaše zuzinecckaa.

Dokončeno

Právo volby - Prolog + 1. kapitola

Právo volby - Prolog + 1. kapitola

Příběh o svobodném rozhodnutí, které si nese svoje následky. Každý má právo se svévolně rozhodnout, ale mnohdy se pak jen těžko smiřuje s následnými dopady. Bella ale čelí tomu osudovému rozhodnutí a neví, jak si s ním poradit. K jakému konci nakonec dospěje?

Fanoušci B+J zpozorněte! Povídka je zasvěcena především těm dvěma, avšak Cullenovi se taky objeví.

Přeji příjemné čtení, Sabienna

Dokončeno

Kdo vlastně jsem? - 1. kapitola

Kdo vlastně jsem? - 1. kapitola Beth Youngová, obyčejná dívka, která vyrůstala se svým otcem a bratrem. Myslí si, že má vše, co potřebuje ke štěstí, ale je to opravdu tak? Co se stane, když jednoho dne spatří neznámého muže se zlatýma očima, který jí je zvláštním způsobem povědomý? Co se stane, až se dozví, čí tvář vlastně má? Tvář té, která tragicky zahynula a zanechala po sobě jen smutek a trápení několika generacím. Tvář Isabelly Swanové.

Dokončeno

Zelená karta - 1. kapitola

Zelená karta - 1. kapitolaAlice má dobrou, lidskou kamarádku, a to Bellu ze Švédska, kterou ovšem nikdo kromě Alice nedokáže vystát, a která bydlí a pracuje v Americe. Jenže jak na to, když ji chtějí vyhostit? Alice vymyslí brilantní plán - vezmeš si mého bratra. Nic netušící Edward tak dostane prsten a konej, chlapče. Zbytek Cullenovy rodiny nebude vědět, jak skvělá je Alice kamarádka, a že z Edwarda je nedobrovolně dobrá víla, co Belle splní sen. Jenže Edward a Bella - která neví, že se zasnoubila s upírem - si absolutně nesednou, a to mají uhrát na imigrantský úřad a rodinu, že jsou šťastně zamilovaní. Příjemné čtení přeje domcamerci.

Dokončeno

Krvavá pomsta - Prológ

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Krvavá pomsta - PrológMladé dievča a jej lásku napadol upír. Krvavý kúpeľ, ktorého bola svedkom, sa jej hlboko vryl do pamäti a plánuje pomstu a to veľmi krutú. Príbeh plný krvi, sexu a honbou za pomstou. Neodporúčam čítať pre ľudí so slabším žalúdkom.

Dokončeno

Volterrská recepčná - 1. kapitola

Volterrská recepčná - 1. kapitolaTáto poviedka je ľahšieho rázu. Bella prichádza do Volterry, kde prijíma miesto recepčnej namiesto Gianny. Vie o upíroch a čo viac, chce byť jedným z nich. Príbeh plný vtipu, pohody, ale aj vypätých situácii. Mojim zvykom je hodiť Vás priamo do deja. Dúfam, že sa Vám poviedka zapáči. Pekné čítanie. Lolalita

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!