Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

4


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Life with the taste of blood - 1. kapitola

Life with the taste of blood - 1. kapitolaIsabella jako člověk nikdy moc nevyčnívala. Každý ji měl za šedou myšku, která radši držela pusu, než aby řekla svůj názor. Jednoho dne ale zmizí. Okamžitě se rozbíhá rozsáhlé pátrání, které vede její otec. Charlie si je vědom toho, že pokud se jeho dcera nenajde do 72 hodin nebo se nikdo neozve kvůli výkupnému, tak už pravděpodobně není mezi živými. Co se stalo jeho dceři, a shledají se znovu? Dostane Bella druhou šanci na život? Pokud ano, tak za jakou cenu? Jedno je však jasné - dostane se tak blízko něčemu dosud nepoznanému, jako nikdo před ní. Hezké čtení u naší nové povídky přejí Mmoník a TorencCullen.

Dokončeno

Bílá jako sníh - 1. kapitola - Trochu jiný začátek

Bílá jako sníh - 1. kapitola - Trochu jiný začátekNa začátku kapitoly je úvod, kdy se Bella přestěhuje do Forks. Poté příběh pokračuje tím, jak Edward Bellu opustil... Snad se bude líbit!

Dokončeno

Bella, kroť sa! - 1. kapitola

Bella, kroť sa! - 1. kapitolaRodina Cullenovcov sa presťahuje z Ruska späť do Forks. Carlisle dostane prácu v nemocnici, Esme pracuje ako dizajnérka a ostatní začnú chodiť na strednú školu. Edward tam stretne Bellu. Jej krv a vôňa ho neskutočne lákajú. Lenže Bella nie je taká, akú ju poznáme. Nosí vyzývavé oblečenie a chodila takmer s každým na škole. Bude sa pokúšať zviesť aj Edwarda. Odmietne ju? Čo keď jej podľahne? Zamilujú sa do seba?

Dokončeno

Zlatá padesátá - 1. kapitola

Zlatá padesátá - 1. kapitolaZačínáme v roce 1957, na začátku školního roku. Bella a její kamarádky jsou nejoblíbenější na škole, Glitter girls, zatímco nejlepší kluci na škole jsou Fixed boys. Jeden bez druhého nedají ránu. Do školy ale přibyde někdo nový. Záhadný Edward Cullen nastoupí do stejné třídy jako Bella. Bella je krví rebelka a pro slovo nemá daleko, a tak se začne točit kolem nováčka. Doufám, že se začtete, SarahBell.

Dokončeno

Isabella Drákulová Prolog

Isabella Drákulová PrologVlad III. Drákula, údajně první upír na Zemi. Jméno, jehož zná skoro každý. Jméno, ze kterého jde strach. Ale proč to tak je? Otázka, na kterou skoro nikdo nezdá odpověď. Opravdu žil, nebo je to jen pověra? Více v povídce. CC

Dokončeno

Illusions: Dark Visions - Prológ

Illusions: Dark Visions - PrológTakže...Sama neviem, o čom to je. Proste Edward Bellu po návšteve Volterry opustil znovu. Bella to psychicky nezvláda a deň čo deň chodí na jej a Edwardovi lúku. Raz ju tam niekto neznámy premení. Začne žiť ako nomádka. Ako sa jej život nomáda bude vyvíjať? A bude navždy sama? A je to iba obyčajná nomádka, alebo niečo omnoho viac?
BellaDemetri

Dokončeno

Prokletí v krvi - Prolog

Prokletí v krvi - PrologPříběh dívky, jejímž největším problémem je její vlastní krev proudící jí žilami. Právě ta ji totiž zatáhla do světa upírů, v nichž není nic než zboží. Z tohoto krutého světa se jí povedlo utéct, ale k její smůle štěstí netrvá věčně a upíři ani lidé spolupracující s nimi nezapomínají...

Dokončeno

Margareta - 1. kapitola

Margareta - 1. kapitolaJe rok 1846 a v Irsku začíná velký hladomor, zaviněný neúrodou brambor. Lidé z chudých vesnic přicházejí o hlavní zdroj obživy. Země je schovaná pod neustálým příkrovem mračen a nekonečného deště. Lidé, kteří si mohou dovolit lístek, co nejrychleji emigrují do Ameriky. Lidé, co zůstanou, zabije hlad a nekonečný déšť. Jak zvládne Maggie život po tom, co ji rodina nechá napospas hladu a samotě? Proč jsou všichni proti ní? Proč zůstala úplně sama? Jakým způsobem se vlastně Maggie dostala k upírství?

Dokončeno

Vraždící šelma - 1. kapitola

Vraždící šelma - 1. kapitola1. kapitola - Zrod šelmy: Dozvíme se příběh Isabelly Swanové, která přišla o oba své rodiče. Za smrt rodičů může upír Ian. Když Bella vykoná pomstu, nic ji nezastaví a bude pokračovat v zabíjení dál, zvlášť když ztratí kvůli Ianovi svého bratra a přítele v jedné osobě. Co nebo kdo ji donutí, aby s tím přestala?

Dokončeno

Dokonalé nebezpečí - prolog

Dokonalé nebezpečí - prologŽivot obyčejné americké holky je pro Bellu naprosto dostačující. Práce v malém bistru v jejím rodném městečku ji baví a neumí si představit, že by se své zavedené rutiny a zázemí měla vzdát. Jednoho dne se ve městě objeví záhadný a naprosto okouzlující Ryan Lewis, který Belliny názory otočí o sto osmdesát stupňů. Bella rychle podléhá jeho kouzlu a je mu plně oddaná. Proto nic nenamítá, když jí nečekaně nabídne sňatek a navrhne, aby se s ním odstěhovala na druhý konec Států, kde má Ryan svůj dům. Město, v němž se Bella náhle ocitne, je na první pohled dokonalé, obyvatelé přátelští a soudržní, jenže Bella začíná tušit, že to vše je jen fasáda, která má skrýt pravou tvář toho podivného místa.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!