Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Lidské bestie - 1. kapitola

Lidské bestie - 1. kapitolaBella se stala upírkou, protože zemřela násilnou smrtí rukou obyčejného člověka. Měla štěstí, že ve Forks žili Cullenovi, kteří ji proměnili v upíra. A přestože je upírka, lidé budou Belle ubližovat znovu a znovu. Skončí to někdy? Zůstanou s Edwardem spolu?

Dokončeno

Upírkin miláčik - 1. kapitola

Upírkin miláčik - 1. kapitolaEsme Plattová si žila typickým upírskym životom do momentu, kým sa v nemocnici, kde pracuje ako zdravotná sestra, nezoznámila so šarmantným doktorom Carlisleom Cullenom, ktorý jej okamžite pomotal hlavu. Všetko by bolo jednoduché, pokiaľ by Carlisle nebol človek a nerandil s Esminou, nie príliš obľúbenou, kolegyňou Isabellou. Alice, najlepšia kamarátka Esme, však dostane nápad, ako donútiť Isabellu, aby Carlislea pustila k vode.
Podarí sa jej to? A ak áno, nebol by život až príliš jednoduchý, ak by šlo všetko úplne ako po masle?

Dokončeno

Volterra? No to snad ne! - Prolog

Volterra? No to snad ne! - PrologDěj se odehrává po bitvě s novorozenými v Zatmění, ovšem před příchodem Volturiových.
Na louce se věci dějí,
Volturiovi! Co tu chtějí?

Dokončeno

Někdo se dívá 1

Někdo se dívá 1Měla všechno a teď nemá nic… Když člověku do života vstoupí smrt někoho blízkého, navždy ho to poznamená. Každý se s tím pere po svém. S Belliným způsobem smutku mnozí nesouhlasí, mají za to, že si zvolila špatný způsob. Ale co je vlastně správné a co není? Najednou nic není na svém místě a nic není tak, jak se zprvu zdálo. Opravdu Bella přestává svůj smutek zvládat nebo je tu někdo, kdo se na ni přece jen dívá? Povídka na ostří nože v podání mmoníka a TorencCullen…

Dokončeno

Nastal čas vianočný - 1. kapitola

Nastal čas vianočný - 1. kapitolaPrvá kapitola vianočnej poviedky je na svete. Hlavnou postavou bude Renesmee, ale o ďalších postavách vám viac neprezradím. Ide o vianočnú kapitolovú súťaž.
Príjemné čítanie. LiviaCullen

Dokončeno

Šťastné a veselé 1. kapitola

Šťastné a veselé 1. kapitolaBella žije iba so svojím otcom Charliem, ktorý ju vychováva sám. Bellina matka totiž zomrela pred pár rokmi, ale niečo svojej dcére zanechala. Týždeň pred jej maturitným večierkom Bella dostane dar, ktorý jej zanechala mama aj s listom. Čo to bude? Ako Renée vedela, čo jej dcéra bude potrebovať, keďže zomrela ešte skôr, ako jej dcéra prišla do maturitného ročníka? Stretneme sa tu aj s našim milovaným Edwardom? To sa dozviete, keď sa začítate do mojej poviedky. Súťažná poviedka. Vianočná kapitolová poviedka, podmienka - sneží.

Dokončeno

Christmas surprise - 1. kapitola

Christmas surprise - 1. kapitolaTato povídka je soutěžní - soutěž: Vianočná kapitolová súťaž! Přináším vám novou kapitolovou povídku. :) Vánoce. Každý si pod tímto pojmem představí něco jiného. Dárky, rodinu. Lásku? Romantická, doufejme čtitelná, vánoční povídka o typickém páru Bella, Edward a k tomu si připočtěte jedno malé roztomilé štěně. :D Příjemné čtení, *A.99*

Dokončeno

Mamička pod stromček - kapitola prvá

Mamička pod stromček - kapitola prváVianočná kapitolová súťaž.

Príbeh mi napadol, ako keď udrie blesk na rozjasnenom nebi. Videla som názov filmu a ten ma zaujal natoľko, že som sa rozhodla spísať podľa názvu svoj vlastný príbeh. A vianočná súťaž sa zdala byť vhodným spôsobom, ako môj príbeh uzrie svetlo sveta.
Je to môj prvý pokus zúčastniť sa súťaže na webe, tak dúfam, že splním očakávania všetkých. I tie svoje.

Dokončeno

Vianočná nádej - 1. kapitola

Vianočná nádej - 1. kapitolaVianoce. Ľudia si pod tým predstavujú príjemný čas strávený s rodinou. No čo keď toto obdobie bude pre niekoho jedno z najhorších? Predsa, strata lásky bolí hlavne vtedy.
Ide o Vianočnú kapitolovú súťaž.

Dokončeno

Nejúžasnější Vánoce - 1. kapitola

Nejúžasnější Vánoce - 1. kapitolaBella je holka z Forks, která nesnáší zimu, sníh a Vánoce, především dostávání dárků a zpívání koled. Jenže tento rok se toho hodně změní a ona má zažít ty nejúžasnější Vánoce ve svém životě. Jedná se o Vánoční kapitolovou soutěž!

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!