Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

Nessinka s tatínkem :D


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Slza pro upíra - Prolog + 1. kapitola

Slza pro upíra - Prolog + 1. kapitolaJejí síla jí předurčila být upírem. Chtěla být upírem. A její přání bylo vyslyšeno. Její přeměna znamenala pro upíří svět mnoho. Nelítostná, neústupná, chladná zbraň v rukou volterrských pánů. Je tu, aby udržela jejich neporazitelnost. Je tu, aby jim udržela poslušnost. Je tu, aby zajistila jejich nadvládu. Až do dne, kdy se poprvé v životě slituje...

Dokončeno

Ty patríš ku mne! - 1. kapitola

Ty patríš ku mne! - 1. kapitolaBella a Edward. Najlepší priatelia, ktorí stoja pri sebe za všetkých okolností a vedia o sebe takmer úplne všetko. Čo sa však stane, keď sa do ich priateľstva zamieša Jacob, ktorý o Bellu javí záujem? Môže – aj keď len priateľský – vzťah Edwarda a Belly ochladnúť, ako to v niektorých prípadoch býva, keď sa medzi dve osoby zapletie niekto tretí? Všetko je zrazu o niečo iné. Alebo je to vlastne celé úplne inak?

Príjemné čítanie vám praje Jessy! :)

Dokončeno

Bludiště I. - Nová myšlenka

Bludiště I. - Nová myšlenkaPravda, dar, který je spásou i prokletím. Život s darem, jako má Maggie, vyžaduje oběti nejen od ní, ale i od jejího okolí. I pro ty nejodhodlanější se nakonec její společnost stane nesnesitelnou a stejně tak se společnost ostatních stane nesnesitelnou pro ni. Lze ve světě, který je doslova bludištěm lží, najít cestu čisté pravdy? A pokud to jde, najde se někdo, kdo by s ní dokázal po té cestě kráčet a z toho bludiště ji vyvést? Navíc, když nikdo není neomylný... Povídka volně navazuje na můj předchozí počin Man´s world, ale pokud jste nečetli, nevadí, budete se orientovat i tak. Už jsem celou povídku dopsala, takže kapitoly budou přibývat pravidelně bez dlouhého čekání. :)

Síň slávy

Kapitoly ze života s dítětem: Poprvé

Kapitoly ze života s dítětem: Poprvé

Pokud si na mě ještě pamatujete, ráda bych vám představila svou novou povídku, která bude místy vtipná, místy vážná, místy sarkastická a místy násilná. Přesto je to jeden krátký příběh o Belle, jednom malém poloupírovi z rodu Cullenových a jeho bronzovlasém strýci.

Bella je požádána, aby dohlédla na novorozené poloupíře, ale jaký je její vztah k vřeštícím tvorečkům z pekel? A co se stane, když její samotářský způsob života naruší Edward? Mají ti dva naději na štěstí uprostřed plenek, dětského pláče a krve?

Dokončeno

Dve stratené holubice Prológ

Dve stratené holubice PrológBella nájde lúku, kde bola s Edwardom. Čo ak príde namiesto Laurenta niekto iný?

Síň slávy

Poslední vůle - Prolog

Poslední vůle - PrologPo delší době přicházím s novou povídkou. Snad se najde ještě někdo, kdo si na mě vzpomene a povídku si přečte. :)

Při otevírání poslední vůle Charlieho Swana se stane něco, co nikdo nečekal. Celý jeho majetek připadá jeho mladé vnučce Isabelle a nevlastnímu vnukovi Edwardovi. Ovšem má to jeden malý háček, celé dědictví je závislé na podmínce. Dva mladí lidé musí strávit rok života pod jednou střechou a společně hospodařit na ranči, který dědeček založil a vybudoval vlastníma rukama. Někdo by si pomyslel, že je to to nejmenší, ale pro Bellu a Edwarda je to ten nejhorší trest.

Dokončeno

Láska nikdy neumiera - 1. kapitola

Láska nikdy neumiera - 1. kapitolaJacob po svadbe Edwarda a Belly odišiel do Kanady študovať. Samova svorka sa už o Cullenovcov nezaujíma. Bella s Edwardom odleteli na medové týždne na ostrov Esme. Cullenovci sa zatiaľ presťahovali na Aljašku. Bella otehotnela, tak sa vracajú domov. Bella tehotenstvo zvláda ťažko a pri pôrode zomrie, ale na svete ostane ako duch. Prosím, zanechajte komentár. Vaša Alexa.

Dokončeno

Milujem obe svoje deti - Prológ a 1. kapitola

Milujem obe svoje deti - Prológ a 1. kapitolaDokáže si matka zvoliť utrpenie pre jedno svoje dieťa a šťastie pre to druhé? Ak druhá možnosť je len smrť oboch? Bella porodila dvojičky a žije šťastne so svojim manželom a rodinou už pätnásť rokov. No láska a šťastia netrvajú večne. Volterra nikdy nespí, možnosť skúmať dieťa splodené upírom a ľudskou ženou je pre nich príliš veľká výzva. Alebo je nakoniec všetko trochu inak a účel len svätí prostriedky?

Dokončeno

Princ Smrti - Pátý vládce Prolog + 1. kapitola

Princ Smrti - Pátý vládce Prolog + 1. kapitolaAhojky, přidávám novou povídku od Prince Smrti s podnázvem Pátý vládce. V upířím světě nejsou tři vládci, ale je jich pět a Jasper je jedním z nich. Jasper je donucen vzít si ženu, kterou nemiluje.

Dokončeno

Upíri: uver a podľahni - 1. kapitola

Upíri: uver a podľahni - 1. kapitola„Takže vy nám tvrdíte, že ste našli a to zdôrazňujem, že úplne sama, upíra starého skoro sto rokov?“ Hromový hlas rečníka ma skoro vyhodil zo stoličky. V tvári starého muža sa objavila pochybnosť. Po dlhom vysvetľovaní mojej sestry, ako našla upíra menom Emmett McCarty, prišli na rad otázky...

Ó, mocná láska, ktorá dokáže zmeniť zviera v človeka, rovnako ako človeka v zviera. (William Shakespeare)

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!