Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

Eclipse


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Síň slávy

Velké holky nepláčou - 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Velké holky nepláčou - 1. kapitola

Tradičně Bella a Edward.
Netradičně malá Renesmé a alfa Jacob.
Poprvé dospělé téma.
Poprvé upozornění, že věkové omezení není jen žert.

Dokončeno

Itálie a Já - prolog

Itálie a Já - prologPříběh je pokračování mé jednorázovky Navždy tvá Bella… Bella se přestěhovala do Florencie, kde se pokouší zapomenout na Edwarda. Ale co když se do toho časem připletou Volturiovi a Bella odhalí Edwardovu pravou tvář? A uvidí ho ještě někdy nebo zapomene? Tohle je zatím pouze prolog. Nic moc se tam neděje, ale slibuji, že v dalších dílech to bude lepší. Doufám, že i tak se bude líbit. A kdyžtak zanechte nějaké komentáře, jestli mám pokračovat…

Síň slávy

Ztráty a nálezy - prolog

Ztráty a nálezy - prologBella Swanová je nejšťastnější ženou na světě. Má práci, kterou miluje, snoubence, kterého miluje a brzo si ho má vzít. Stačí však jedna malá chvilka nepozornosti a všechno je pryč. Bella se vzpamatovává z tragické ztráty. Myslí si, že už nikdy nebude moc být šťastná s nikým jiným, jenže osud tomu chce jinak. Do Bellina života vstoupí fotograf, který opět všechno od základu změní a pomůže Belle najít to, o čem si myslela, že už dávno ztratila.

Dokončeno

Bozk tajomnej pani - 1. kapitola

Bozk tajomnej pani - 1. kapitolaČo keby Edward v roku 1918 neochorel na španielsku chrípku? A čo keby sa nestretol s Carlisleom a tým pádom ani nebol premenený? Čo keby miesto toho opustil s matkou Chicago, nasťahoval sa niekam úplne inam a žil si spokojný ľudský život, až kým...

Nad lesom stojí krásny zámok, ktorý je opradený tajomstvom, legendami a záhadami. Veríte ale tomu, že niektoré z legiend sú pravdivé? Čo ak aj táto patrí medzi ne? Táto legenda hovorí o tom, že na zámku žije prekrásna pani. No vraj je nebezpečná a aby mohla prežiť, k životu potrebuje krv.

Zastaví Edwarda legenda? Naženie mu dosť strachu, aby sa zámku na diaľku vyhol? Alebo krásny chlapec navštívi netvora?

Toto je moja nová poviedka. Pôvodne som ešte nemala v pláne ju sem dávať, ale nakoniec som sa rozhodla, že vám urobím radosť. :)

Dúfam, že to tak bude. Vaša GCullen.

Dokončeno

System of a down - 1. kapitola

System of a down - 1. kapitolaBella bude mít nehodu a v její hlavě něco zkratuje, což zjistí až ve chvíli, kdy jí Edward přesně odříká její myšlenky. Ve chvílích, kdy ztrácí koncentraci, má její myšlenky Edward na talíři. A komu z nás by se líbilo, aby mu jeho partner četl myšlenky? Upíři si zvyknou, ale když jste lidé, není to nic příjemného. Stephanie Bellu ušetřila, ale já ne. Příjemné čtení přeje domcamerci.

Dokončeno

Nymfa Bella Prolog + 1. kapitola

Nymfa Bella Prolog + 1. kapitolaTohle je můj první pokus o kapitolovku, snad se bude líbit, ale nebude nijak zvlášť dlouhá. Je to oddychová povídka.

Bella je nymfa, lesní víla, žijící v Řecku. Žila v lese mezi mýtickými bytostmi, minotaury, satyry, kentaury atd. Jednou narazila na syna bohyně Afrodity, Amora. Učarovala mu a on ji chtěl jen pro sebe, fyzicky. Když Amor Bellu pozval na Olymp, dozvěděla se Bella pravdu o svém původu. Dozvěděla se i jednu nemilou pravdu a utekla z Olympu, ale Amor ji stihl zaklít dlouhým spánkem.

Dokončeno

NNN! 1. kapitola

NNN! 1. kapitola Když to ze sebe vyrazil, bylo to jako ostrá, řezavá a nesnesitelně pálivá bolest, co projela mým srdcem. Jako rozžhavený šíp, kterým se trefil přímo do jeho středu. Nikdy jsem netušila, že něco může tolik bolet, ale teď, když mi probodl mé srdce, jsem poznala, že i slovo ne, dokáže být osudové.
Vítám vás u své druhé kapitolové povídky. ;) Příjemné čtení přeje Dcs.

Dokončeno

Pozor, je tehotná! - 1. kapitola

Pozor, je tehotná! - 1. kapitolaTeenStar a Forevergirl vám prinášajú novú poviedku! Bella a Edward – šťastne zaľúbený pár v poslednom ročníku na škole vo Forks. Bella sa konečne pred pár dňami dočkala noci, ktorú strávili jedna duša, jedno telo. No pár týždňov po tom sa začnú jej nálady až príliš meniť. Môže za to ich spoločná noc a stalo sa to, čo nikto nečakal? Oddychová poviedka plná vtipu, neustále Belliných meniacich sa nálad, ktoré budú Edwarda dostávať do zúfalstva. Ale on ju nadovšetko miluje a ostáva mu len vydržať to. Jej zmeny nálad budú totižto hlavnou zvláštnosťou jej tehotenstva s jej milovaným upírom.

Dokončeno

Rány minulosti - Prolog + 1. kapitola

Rány minulosti - Prolog + 1. kapitolaRány minulosti vypráví příběh Belly Swanové. Belle zabijí matku. Ta se s tím nedokáže vyrovnat. Ale jedno jí bylo hned jasné - s jednou větou se jí změnil celý život a ona okamžitě věděla, jakým směrem se bude její život ubírat dál. Žije jen pro svoji práci a zavírání vrahů a psychopatů, než si ji najde minulost...

Dokončeno

Alcohol, drugs and Edward - 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Alcohol, drugs and Edward - 1. kapitolaSex, drogy, alkohol - toto je Bellin život. Žiadna tichá Bella, ale drzá a neustále opitá Bella, ktorá nenávidí vzťahy, preto si užíva so všetkými možnými chlapmi. V tejto kapitole sa trochu zoznámite s Bellou a jej kamarátka a spolubývajúca sa v jednom si pre ňu niečo pripravila...
Dúfam, že sa vám bude táto kratšia kapitolovka páčiť. Bella je dosť podobná mne, preto budem dosť čerpať z vlastného života. Nečakajte žiadnu akciu, len trochu vtipu, irónie, sexu, alkoholu a hlavne Edwarda!

« Předchozí  1 ... 9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!