Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

Sraz Ostrava!!! 03


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Prosím... - prolog

Prosím... - prolog

Pokračování povídky Sperenza.

Bella dala výpověď v trafice a společně s Jessicou zašla do vily té bohaté rodiny s malou Renesmé, kterou by chtěla hlídat. Jak zareaguje, až se dozví, že otcem Renesmé je Edward? Bude tam chtít i tak pracovat? A kdo je matka Renesmé? Moc otázek, málo odpovědí a žádná naděje pro Bellin lepší začátek?

Příjemné čtení přeje Ver.

Dokončeno

Zapovězená láska 1. kapitola

Zapovězená láska 1. kapitolaBella je mladá malířka, která po nevydařeném vztahu přijíždí za svým otcem do Forks zapomenout a načerpat novou životní energii a inspiraci ke svým dílům. Neví ale, že životem ve Forks otřásl příchod nového kněze, Edwarda Cullena. Jeho krása a charisma má velký vliv na zvýšení počtu věřících žen a plné lavice kostela. Už od prvního setkání je Belle jasné, že něco není v pořádku, a při jejich prvním pohledu se jí to potvrdí. Ačkoliv se tomu oba brání, něco je k sobě táhne. Je to láska, napětí, nevysvětlená tajemství? Zabrání jim kněžská přísaha ke sblížení a naplnění jejich potlačovaných citů? Jistěže ne. Tento příběh je plný emocí, tajemství, lásky, ale i zášti a nenávisti. Všechny kamarádky totiž nejsou kamarádky a těžce nesou neopětovanou lásku. Jsou schopny všeho, i vydírání. Přeji pěkné počtení.

Dokončeno

Hříšné 19. století - 1. kapitola

Příběh o slavné, krásné, mladé a talentované Alisabeth Charlotte Roberts, která si užívá života, jak jen může. Žije v Londýně a je naprostou špičkou hudebně tanečního průmyslu 2. poloviny 19. století. S muži si většinou jen pohrává, ale nyní přijde změna. Objeví se on. Muž, který jí je ochotný obětovat celý život za trochu její lásky, ale nejenom toho. Za obětování její lidskosti, i když to tak na první pohled rozhodně nevypadá. Alisa si ho pouští k tělu s domněnkou, že je to jenom jeden ze stovek, ale spletla se. Nakonec se do něj bezhlavě zamiluje.

Dokončeno

Život tvoří náš osud 1. kapitola

Život tvoří náš osud 1. kapitolaEsmé nebyla nikdy spokojená se svým životem. Vždy snila o něčem, co jí nakonec nebylo přáno. Je to snad její osud? Dojde nakonec k naplnění svých snů?

Dokončeno

Sladké sny, Bello - 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Sladké sny, Bello - 1. kapitolaBella má práci, přítele - poklidný život. Plánuje a raduje se ze života. Ale všechno se změní, když začne ve spánku potkávat Edwarda, kterého ale předtím nikdy neviděla - i přesto se jí o něm zdá dál. Jenže sny jsou natolik živé, že se začnou proplétat s realitou a Bella ztrácí všechno, na čem jí záleží. A lidský mozek potřebuje spát, jenže mu v tom brání Edward, který využívá Belliny sny k tomu, aby ochutnal pravou slast z milování s člověkem. Co uděláte, když víte, že nesmíte usnout? Příjemné čtení přeje domcamerci.

Dokončeno

Srdce a myseľ - Prológ + 1. kapitola

Srdce a myseľ - Prológ + 1. kapitolaJe tu moja druhá poviedka. Bude znova o tom, ako Edward opustil Bellu, ale nezachránil ju, keď skočila z útesu. A ako to poznáme, Edward išiel za Volturiovcami a chcel, aby ho zabili. Ale Aro nechcel prísť o tak veľký talent, a tak sa Edward pridal do gardy. Po pár mesiacoch príde správa zo Seattlu, že tam zabíja jedna novorodená upírka a, samozrejme, tam pošlú Edwarda, aby prešetril situáciu. Zistí tam, že tú upírku pozná, ale ona si ho nepamätá. (Myslím, že viete o čo mi ide.) Pekné čítanie.

Dokončeno

Dostala mě mafie 1

Dostala mě mafie 1Edward Cullen, majitel firmy C transport a velký boháč. Bella Swanová, lékařka na onkologickém oddělení a pracuje na výzkumu léků proti rakovině. Bohužel nemocnici dojdou peníze, a tak přichází na scénu velký pan podnikatel s finanční injekcí. Bellin život se rozsype jako domeček z karet a začíná tak nebezpečná hra plná špinavých peněz a zločinů, ze které už není úniku.

I já jsem se nechala trochu strhnout tím „zlým" Edwardem. Doufám, že se vám moje nová povídka bude líbit, protože já ji úplně zbožňuju. :D

Dokončeno

Milostná ruleta - 1. kapitola

Milostná ruleta - 1. kapitolaVšechno začíná stejně, ovšem během pár chvil je jasné, že toto nebude úplná klasika. Bella totiž na první pohled neokouzlí Edwarda, nýbrž Jaspera, který v ní nachází vše, co chybělo jeho bývalé lásce, Alice. Jasper se brzy přizná, že jeho láska k Alice již není tak silná. A Alice, poháněná touhou po pomstě, odchází. A románek mezi Bellou a Jasperem začíná... Ale právě v tomto momentě přichází na řadu Edward, který stál vždy na straně své sestry. Zalíbí se mu Bella také? Co když ji bude chtít svést? Bude v tom láska nebo i něco jiného?

Dokončeno

Neznámá pomoc - 1. kapitola

Neznámá pomoc - 1. kapitolaAhojky. Přináším Vám novou povídku, která je psaná z pohledu vypravěče. Belle se v patnácti letech stala děsivá příhoda, která v mnoha věcech ovlivnila její život. Více zjistíte z povídky. Přeji hezké čtení.

Dokončeno

Povedz mi pravdu! - 1. kapitola

Povedz mi pravdu! - 1. kapitolaBella pracuje ako novinárka pre istý známy časopis. V poslednej dobe však stratila inšpiráciu k písaniu, preto sa vydá hľadať múzu do malého mestečka Forks. Tam sa spoznáva s miestnym šerifom Edwardom Cullenom a okamžite medzi nimi preskočí iskra. Obaja však pred sebou skrývajú isté tajomstvo. Ich vzťah by bol oveľa jednoduchší, keby si dokázali povedať pravdu. A zostanú nakoniec spolu, alebo to bude celé úplne inak?

« Předchozí  1 ... 10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!