Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

Caius


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Ty, já a Volterra - 1. kapitola

Ty, já a Volterra - 1. kapitola Po narození Renesmé byli všichni spokojení a šťastní. Prožili pět let plných lásky, radosti a štěstí. Co se stane, když ji jednoho dne unesou Volturiovi, přejmenují ji na René a její rodina si bude myslet, že zemřela? Co všechno si bude muset prožít, než se vrátí domů? Co všechno bude muset prožít, než si uvědomí, že lidé, kteří jí pomohli, jsou její rodina? Přeji příjemné čtení, vaše IsabelMasen.

Dokončeno

Za hranicou územia - Prológ a 1. kapitola

Za hranicou územia - Prológ a 1. kapitolaPríbeh o mladej, pobláznenej láske dvoch ľudí, ktorí sa stretávajú aj napriek zákazu ich rodín. Upír, ktorého rodina sa bojí o svoju anonymitu sa predsa nemôže stretávať s dievčaťom, ktoré chránia ich najväčší nepriatelia.
A tak Edward porušuje dohodu a prekračuje hranicu len kvôli láske, ktorá ho na druhej strane čaká. Bella predsa trávi celé dni v La Push, na mieste, kde sa narodila.
Nikto o ich vzťahu zo začiatku nevie, a tak zakázaná láska prekvitá, kým nenastane zlom a všetko sa nezačne sypať tým nesprávnym smerom. Edward kedysi zabil vlčicu a tá má čosi spoločné s Bellou.
Ich svety sa opäť rozdelia, no dokážu zabudnúť na lásku, ktorá ich čaká za hranicou územia?

Dokončeno

Náruč plná tulipánů - Prolog + 1. kapitola

Náruč plná tulipánů - Prolog + 1. kapitolaNáruč plná tulipánů je příběh o životě Renesmé Cullenové. Tak jak si ho představuji já. :-) Je to příběh bolesti, ztrát a nálezů. Renesmé rozhodně nebude mít na tulipánech ustláno. A Jacob? Tak toho čeká ještě pěkná řádka trápení. Velmi bolestivá událost je rozdělí, budou nakonec opět spolu? Tak to bude záležet i na Vás. :-)

Dokončeno

Existence - 1. kapitola

Existence - 1. kapitola1. kapitola - Přeměna. Dozvíme se všechno o přeměně z člověka na upíra, důvod a jméno stvořitele nádherné novorozené upírky jménem Bella.

Dokončeno

Pod hladinou - Prolog + 1. kapitola

Pod hladinou - Prolog + 1. kapitolaTo Edward je vždycky ten, který má svět plný fantastických schopností a tajemství. Jenže narazí, když potká mořskou pannu Bellu. Nejen, že je drzá, překypuje sarkasmem a angličtina jí nejde zrovna dvakrát nejlíp, ale taky je hrdá. Bella ukáže Edwardovi vodní svět a lásku, ale jejím rodičům se nebude moc líbit, že si jejich dcera nabrnkla upíra, protože s ním žádné jikry plodit nemůže. Dva světy, které se protnou ve třetím. Příjemné čtení přeje domcamerci.

Dokončeno

Upír nebo čaroděj? - Prolog + 1. kapitola

Upír nebo čaroděj? - Prolog + 1. kapitolaPřicházím s novou kapitolovkou, akorát z trochu jiného soudku. Tentokrát jsem se zaměřila na kombinaci čarodějnického a upířího světa. Harry Potter sice zůstane Harrym Potterem, ale kontaktu s upíry s časem neunikne. Děj se bude točit hlavně kolem bratrů Diggoriových. Cedric a Edward Diggoriovi jsou dvojčata a Edward se po smrti Cedrica rozhodne svého bratra pomstít. Co všechno ho potká na cestě za pomstou, se dozvíte v téhle povídce.

Dokončeno

Navždy, má lásko - 1. kapitola

Navždy, má lásko - 1. kapitolaNavždy, má lásko vypráví příběh Sophie Uleyové, dcery Sama a Emily. Její příběh se odehrává po pětadvaceti letech. Proč se Cullenovi opět vrací do Forks? A jak se Sophie při nejtěžší volbě svého života nakonec rozhodne?

Dokončeno

Nikdy jsem nevěřila, že tě najdu! Prolog + 1. kapitola

Nikdy jsem nevěřila, že tě najdu! Prolog + 1. kapitolaBella se stěhuje do Forks, kde slunce svítí jen několikrát do roka. Ale není sama, kdo tam bydlí. Upíři Cullenovi se od všech lidí straní a jsou k nim nepřátelští. A to vše změní právě ona Bella. Co má Bella společného s Volturiovými? Kdo je Nate a co má společného s Bellou? Co když má Bella s upířím světem víc společného, než se zdá? A co Cullenovi, jaký budou k ní mít vztah?

Dokončeno

Můj zelenooký pianista - 1. kapitola

Můj zelenooký pianista - 1. kapitolaBella se přestěhuje do Forks za svým otcem. Jako kdyby to nebyl příběh, který známe my všichni tady. Co když je ale Edward stále Masen a s rodinou Cullenů nemá nic společného kromě toho, že chodí na stejnou střední? (Berte na mě, prosím, ohled, je to můj první dobrovolný „spisovatelský“ pokus. :) V první kapitole se hodně držím originálu, nebude to tak ale napořád.)

Dokončeno

Arova princezna - Prolog + 1. kapitola

Arova princezna - Prolog + 1. kapitolaAhoj tohle je má první povídka na pokračování. Ptáte se o čem je? Edward Bellu opustil (pokračování začátku Nového měsíce). Našel ji Demetri a přivedl k Arovi, který jí přeměnil. Jednoho dne se Bella rozhodne odejít z Itálie. Kam půjde? To se dočtete zde.

« Předchozí  1 ... 11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!