Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alcohol, drugs and Edward - 1. kapitola

Anna


Alcohol, drugs and Edward - 1. kapitolaSex, drogy, alkohol - toto je Bellin život. Žiadna tichá Bella, ale drzá a neustále opitá Bella, ktorá nenávidí vzťahy, preto si užíva so všetkými možnými chlapmi. V tejto kapitole sa trochu zoznámite s Bellou a jej kamarátka a spolubývajúca sa v jednom si pre ňu niečo pripravila...
Dúfam, že sa vám bude táto kratšia kapitolovka páčiť. Bella je dosť podobná mne, preto budem dosť čerpať z vlastného života. Nečakajte žiadnu akciu, len trochu vtipu, irónie, sexu, alkoholu a hlavne Edwarda!

1. kapitola

 

„Bells! Pohni si, už sme tam mali dávno byť. Catherine ma prizabije, keď prídeme neskoro!“ kričala na mňa Jess. Musela som sa chytiť za spánky, ako ma zabolelo v hlave z toho jej škreku. Nech si ide hučať niekde inde! Sakra!

 S námahou som sa postavila, zatočila sa mi hlava. Do riti, čo som robila v noci? No keby si to tak pamätám. Uf, tuším som bola v bare... bol tam nejaký sexy chlap so zadkom na zožratie a potom litre a litre chlastu. A to je asi všetko, čo si pamätám. Počkať... No super, som bez nohavičiek, asi sme neskončili len pri priateľskej reči a pití.

 Zrazu sa vyvalili dvere a pichlo ma strašne v hlave.

 „Bella?!“ zvrieskla, keď ma uvidela. „Do riti, ty... ty... panebože. Už máš byť dávno oblečená! Pozri sa, ako vyzeráš! Čo si včera robila? No to je jedno, nemáme dosť času. Padaj sa obliecť do niečoho slušného... alebo radšej nie, ja ti niečo vyberiem.“

Začala panicky lietať po izbe, hodila po mne bielu blúzku, bledé elegantné nohavice, lodičky... A to má byť čo?

„Jess, kam to vlastne ideme?“ spýtala som sa jej zmätene, keď na mňa kydala kilá make-upu.

„Panebože, prečo ma trestáš? Na svadbu, Bella! Na svadbu mojej sestry!“ vrieskala a skoro mi pichla riasenku do oka.

„Sakra, dávaj pozor!“

„Tak sa prestaň hýbať, ani nechcem vidieť, čo si robila včera. Len mi nehovor, že si si znovu niečo šľahla.“

„Pamätám si len chlast a sex v jeho aute, takže asi nie.“

Len si povzdychla a radšej to nekomentovala, už si zvykla na môj nový životný štýl, pri ktorom skončím čoskoro na odvykačke alebo prinajlepšom vo väzení. Ale treba si užívať, no nie? Drogy, chlast, sex, chlapi – to je to pravé a neskutočné krásne v mojom živote. Stará Bella, ktorá sedela doma za knihami je už rok preč a dúfam, že sa nikdy nevráti.

Jess si ma premerala a zaksichtila sa. „Okrem toho, že vyzeráš ako feťák, ktorý abstinuje po noci plného chlastania a sexu, vyzeráš celkom fajn.“

„Vďaka, Jess. Už viem ku komu chodiť pre komplimenty. No poďme, dúfam, že tam budú podávať Jacka Danielsa.“

Prevrátila očami a začala ma ťahať von z dverí a dole po schodoch k autu. Skoro som si vykĺbila členok, ale to jej bolo absolútne jedno. Ale bola som jej vďačná, že mi neprinútila vziať si šaty, k tomu ma nikdy nedonúti. Aj k oltáru by som išla v čiernej koženej bunde, v čiernych rifliach a topánkach značky Dr. Martens a reťazami. Super, už nemusím ani plánovať, čo si obliecť na svadbu. Aj keď... ja a vydávať sa? Nikdy! K oltáru ma nedostane nikto... maximálne nejaká sexy rocková hviezda s miliónmi na účte. Viem, som strašne skromná. Čo už, človek si nepomôže.

 

xxx

 

Obrad bol v celku fajn, ale pre mňa strašná nuda. Keď si novomanželia hovorili áno, vyprskla som od smiechu, čím som bola obdarená hnusnými pohľadmi. No bože, aby sa nezbláznili. Už som sa nemohla dočkať, až bude oslava, či čo to je a bude tam chlast. Možno zbalím nejakého sexy chlapa a aspoň niečo budem mať z tohto cirkusu. Prečo som sa dala vlastne presvedčiť? Asi mám Jess príliš rada a súhlasila som, keď ma o to požiadala.

Presunuli sme sa do veľkej miestnosti na konci Port Angeles, ktorá bola vyzdobená tak do biela, že mi bolo zle. Majú vôbec nejaký štýl? Všetko biele, dokonca aj nejaký upír by tu perfektne zapadol a ani by si ho človek nevšimol. Nad tou myšlienkou som sa musela zachechtať.

Po prípitkoch a všetkých hovadinách nasledovalo konečne niečo voľnejšie.

„Jess, idem si pre drink. Prinesiem ti niečo?“

„Idem s tebou, niekto na teba musí dávať pozor.“

Odfrkla som si, ale poslušne som išla s ňou po boku k veľkému stolu s alkoholom. Ach, konečne.

„Bella, idem na chvíľu za ockom, dúfam, že keď sa vrátim o päť minút, nebudeš ležať na zemi s fľašou v ruke,“ upozornila ma so smiechom, aj keď sa tvárila vážne.

„Neboj, to sa ešte len budem plaziť po zemi.“

Prevrátila očami a odišla. S nadšením som pribehla k barmanovi a posadila sa na vysokú stoličku.

„Čo to bude?“ spýtal sa a mrkol na mňa. Smola, chlapec, máš málo vlasov a dve brady.

„Whisky!“

S úsmevom postavil predo mňa pohárik. „Neser sa s tým a poriadne mi nalej, so mnou fakt šetriť nemusíš.“

Zasmial sa a pridal presne podľa mojich predstáv. Naraz som to naliala do krku, spokojne som vydýchla a postavila pred neho pohárik.

„Mala by si spomaliť, týmto tempom...“

„Ticho, starý, a nalievaj.“

A takto to pokračovalo celú polhodinu. Trochu sa mi točila hlava, ale bola som veľmi dobre zvyknutá na tieto situácie. Ale s radosťou som mohla oznámiť, že som totálne na mol.

„Daj mi trochu Jacka,“ ozval sa pri mne presladný hlas. Zdvihla som hlavu a obzrela sa. Asi meter odo mňa stál... boh. Ty kokos, to je kus. Schuti som ho prešla pohľadom a spokojne zamľaskala.

„Dobrý výber,“ vyšlo zo mňa so širokým úsmevom.

Otočil ku mne hlavu s laškovným úsmevom. Bože, toto mi nerob, lebo odpadnem. A ten zadok, sakra!

„Vidím, že si ho vypila viac než dosť, ako som si všimol, už som sa bál, že mi neostane ani pohárik,“ ozval sa sexy hlasom. Bronzové vlasy mu stáli do všetkých strán, mal divné zlaté oči alebo som mala len halucinácie a ten dokonalý ksichtík. Síce trochu pobledlý, ale tu je všetko biele...

„Bella,“ natiahla som k nemu ruku, podal mi svoju a ja som takmer vzdychla pri tom dotyku, mal pekne ľadovú ruku..

„Edward.“

„Zaujímavé meno, nie si náhodou ten... ten... Angličan? Všetci sexy chlapi sú totižto z Anglicka,“ dostala som zo seba. Zoširoka sa usmial a až vtedy mi došlo, čo som povedala. Alkohol mi až príliš otvára ústa. Mala by som dať vždy barmanovi pásku pred tým, než mi začne nalievať s prosbou, nech mi potom prelepí ústa, možno by to pomohlo.

„Som sexy?“ spýtal sa so smiechom. Ty kokos, to je smiech.

„Nič také som nepovedala,“ bránila som sa.

„Ale práve si...“

„Ticho, nehádaj sa. Žena má vždy pravdu, chlap má byť radšej ticho.“

Zdvihol ruky nad hlavu na znak mieru, ale zoširoka sa usmiala. Fúha, ten si musí umývať zuby vážne po každom jedle. No ja sa nevyjadrujem, do mojich úst ide kefka na návštevu raz za týždeň a to nehovorím o sprche. Ak ste práve na drogách, hygiena je pre vás na tom najnižšom mieste potrieb. Myslím, že keď tu došaškujem, skočím za Bobom pre novú dávku. Tri dni bez neho... uf. Nie som na ňom závislá... hm, možno trochu. Viem, čo je dosť, nepotrebujem skončiť na protidrogovom liečení, stačilo mi raz a koniec!

„Vnímaš ma?“ ozval sa vedľa mňa.

„Ani nie,“ odfrkla som si a naliala do seba ďalší pohárik. „Bože, čo tu vlastne robím?“

„Nemáš rada svadby?“

„Nie, sú totálne trápne a otrepané. A z tej bielej ma asi jeb... šľahne.“

„Ale ako žena musíš priznať, že tá výzdoba je dokonalá, nie?“ pýtal sa ďalej totálne zbytočné otázky. Keby sa tak radšej spýtal: Nechceš ísť ku mne? Nechceš si užiť noc plnú sexu? Nechceš trochu koksu? Musela som si povzdychnúť, na čo sa ma pýta také hovadiny?

„Nie, je to tu prečačkané, otrasné, no proste hnus. Nechápem, ako sa to môže niekomu páčiť. By som chcela vidieť tú ženskú, čo to robí. Musí sa strašne nudiť v živote, potrebovala by chlapa, aby ju poriadne...“

Prekvapene na mňa pozrel a potom sa nahlas rozosmial, keď pozeral na niečo za mnou. Aj by som sa mohla otočiť, ale nechcelo sa mi ani len pohnúť.

„Tá žena má manžela, ak by ťa zaujímalo,“ vyšlo z neho za neustáleho smiechu.

„Je manžel a manžel... Poznáš tú ženskú?“

„Áno, volá sa Alice – moja sestra.“

Zamrzla som na mieste a potom sa rozrehotala na plné ústa. „Bože... môj, to je... trapas,“ smiala som sa, až ma boleli pľúca. „No nič, musím ísť, Edward. Sľúbila som kamarátke, že to nepreženiem. Fakt som ťa rada spoznala. Som tu už viac ako hodinu, za chvíľu budem mať z tohto miesta depku, idem domov.“

Zoskočila som zo stoličky, pri čom sa mi totálne roztočila hlava a takmer som spadla, ale chytili ma ľadové ruky.

„Myslím, že sama sa domov nedostaneš,“ ozval sa mi pri uchu pobavený hlas, až som sa zachvela od vzrušenia. „Odveziem ťa.“

  

xxx

 

„Panebože!“ vzdychla som na celý byt a nohou kopla do dvier, aby sa zatvorili. Hrubo ma oprel o stenu a strhal zo mňa všetky tie strašné veci. S roztrasenými rukami som mu rozopla nohavice, jeho pery mi vášnivo obhrýzali krk a ja som mohla ísť zblázniť od vzrušenia.

Nohavice boli dole, nadvihol ma ešte vyššie, poriadne som omotala nohy okolo jeho božského zadku a nasadla som naň. Ach môj bože... to je veľkosť. Musela som sa chvíľu nehýbať, ale pľúca a srdce mi išli vyletieť. Dychčala som mu do vlasov a vtedy sa začal vo mne prudko hýbať. Kričala som ako o život, chlapec to má rád očividne tvrdo... no nie je jediný. Chrbát sa mi nepríjemne otieral o stenu, ale to bolo asi to posledné, čo mi prekážalo. Zrýchlil ešte viac a ja som sa mohla zblázniť ešte viac. Prsia sa mi obtierali o jeho svalnatý hrudník a prsty mal zaryté na mojom zadku a chrbte. Oči mal slastne privreté a ja som si ho mohla poriadne obhliadnuť, bol tak sladký.

A vtedy to prišlo. Kurva! Zaryla som mu prsty do chrbta a vykríkla, až mi zlyhali hlasivky. Ak som si myslela, že byť zdrogovaná je raj a peklo dokopy, toto je potom čo?

Bože, bože, bože...

Unavene som sa mu oprela o rameno a snažila som sa spomaliť dych. Stále bol vo mne a príjemne ma vypĺňal. Tak tomuto sa hovorí chlap, nie tie sračky, čo vás neprivedú k orgazmu ani po hodine a vy máte chuť toho chlapa sami znásilniť.

„Myslím, že by si už mal ísť. Jessica je za chvíľu tu a určite ma bude chcieť zabiť,“ zamrmlala som do ticha a postavila sa. Ešte raz som prebehla po tom nahom bohovi na posteli a spokojne sa usmiala. Natiahla som si dlhé tričko, zo stolíka zobrala cigarety a vyšla na balkón. Ofúkol ma príjemný vietor, ale mala som pocit, že sa mi telo za chvíľu rozpadne. A to nehovorím o tom, ako ma bolí medzi nohami. Sakra, toľko sexu za pár hodín som nikdy nezažila.

„Uvidíme sa ešte?“ ozval sa za mnou sladký hlas. Otočila som sa s prekvapeným výrazom, bol to fakt kus, ale chlapi sú dobrí len na jedno a na ostatné sú zbytoční. Nenávidím vzťahy, je to obyčajné mrhanie časom.

„Možno tak v druhom živote.“

Pobavene pokrútil hlavou. „Nechceš mi snáď povedať, že sa ti tie milovania nepáčili, však?“

„Bol to sex! Žiadne milovanie, ani to slovo nehovor!“

„Ako myslíš, ale chlast, sex s neznámymi chlapmi a drogy ti nedajú krajší život. Daj mi šancu presvedčiť ťa.“

„Vieš čo, Rómeo? Radšej padaj a mne sa nestaraj do života. Vyhovuje mi, milujem ho a určite sa ho nevzdám. Je ti jasné?“

No on bezoslova podišiel ku mne a pohladil ma po líci. A to má byť čo? Už mu totálne hrabe? No neviem, kto trávi večere šnupaním a chlastaním...

„Si príliš tvrdohlavá, Bella. Ale neboj sa, ja ťa presvedčím, že sú v živote aj iné krásy ako alkohol, drogy a sex s neznámymi. Ver mi. Zajtra ťa očakávam, ak neprídeš, prídem ja sem a násilne ťa tam donesiem. Jess ma upozornila, že sa vieš dobre biť,“ šepkal mi do ucha, do ruky mi podal nejaký papier a so širokým úsmevom na perách odišiel. Jess?! Čo s tým má ona spoločné? Pozrela som prekvapene na ten papierik: Edward Cullen, psychologická ambulancia.

A to má byť nejaký vtip?! Panebože, idem sa radšej poriadne vyspať, už som asi fakt mimo.



Tak čo myslíte? Oplatí sa pokračovať? 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alcohol, drugs and Edward - 1. kapitola:

 1 2 3 4 5 6   Další »
51. AlenaCullen
17.07.2012 [14:41]

Pániiiiiiiiiiiiiiiiiii... To bolo úžasné.
Síce trošku ma prekvapila Bella svojím spravaním ale Edward ešte viec... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
No proste užasná, úžasná kapitola. Strašne sa teším keď si prečítam dalšie..:D

50. eivliS
11.05.2012 [13:02]

eivliSTEDA, TO JE NĚCO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Čtu to se zpožděním, ale hlavně v práci a nemůžu se odtrhnout od monitoru.

Vážení zákazníci, vlezte mi na záda, mám lepší zábavu... a prosím, nekomentujte mé rozšířené zorničky a sliny na bradě.

For., to je mazec. Klaním se.


Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

49. evuska
23.04.2012 [21:10]

No tak to se dala do kupy s odborníkem, moc pěkné jenom ta spojitost s Jass je moc náhlá ale nevadí. Bellini charakter je poněkud dravý až bohemský dalo by se říct ale líbí se mi je to hodně netypické a o to víc poutavé

22.04.2012 [20:27]

Clothylda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.04.2012 [10:47]

VampiresLoveZáchvat smíchu na konci Emoticon prej psychologická ambulancia. No chudák Bella Emoticon.
Tenhle příběh se mi moc líbí. Emoticon

46. kati
21.04.2012 [14:40]

Tak tohle? Tohle bylo drsný. Naprosto úžasný. A ta vizitka? Tak to mě nejvíc dostalo. Emoticon Emoticon Emoticon Moc se těšim na pokračování.

45. Lucka
20.04.2012 [22:52]

Urcite to STOJI za pokracovani!!! :D ten konec super:DDD nadhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

44. Nesii
20.04.2012 [22:13]

Božeee, totálne zabitý koniec a ešte lepšia poviedka. Emoticon Emoticon

20.04.2012 [21:34]

ForevergirlĽudia, ja ani neviem, ako vám poďakovať od radosti. Veľmi vám ďakujem, že ste dali šancu tejto poviedke a povedzme, že ma "zobrali" späť. Emoticon
Na ďalšej kapitole sa pracuje ako o život a ešte dnes by som ju mala vložiť.
THANK YOU SO MUCH! Emoticon

20.04.2012 [21:23]

lololkarozhodně pokračuj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!