Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

cccc


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Naveky a navždy - Prológ

Naveky a navždy - PrológOsud na Bellu dopadá veľmi ťažko. Ako každé dievča túži po láske, ktorú nachádza u Klausa. No je pre ňu ten pravý? Kto ju nakoniec zachráni a ako to dopadne?

Dokončeno

Alfa 1. kapitola

Alfa 1. kapitolaTohle je moje první povídka. Doufám, že se bude líbit. Bella je dcerou Billyho a sestrou Jacoba, Embryho a Quila. Její bratři se postupně začnou chovat divně a Bella neví, co s nimi je. Do Forks se přistěhují Cullenovi a Bella tak konečně zjistí, co je zač.

Síň slávy

Přes šikanu k lásce - 1. kapitola

Přes šikanu k lásce - 1. kapitolaBella žije ve Forks, má oba rodiče, kteří ovšem netuší, co se děje na místní střední škole. Spolužáci Bellu šikanují. Jednoho dne, po dalším šikany plném dni, se Bella jde projít do lesa na svou oblíbenou louku. Kdo ji tam najde? A jak na všechno zareagují noví spolužáci, kteří se do Forks přistěhovali? Může Bella najít přes všechnu šikanu i lásku? Doufejme.

Dokončeno

Carlie? Ne, jmenuji se Renesmé - 1. kapitola

Carlie? Ne, jmenuji se Renesmé - 1. kapitolaBella a Edward byli šťastní a spokojení. Měli malou Nessie a celá rodina byla spokojená. Jenže jenoho dne oba zmizí a o malou holčičku se musí postarat někdo jiný. Rosalie vždy toužila být matkou, ale nikdy jí to nebylo souzeno. Co udělá, když ji malou svěří? Bude šťastná, nebo ji bude sžírat jiný pocit? A co Jacob? Jak ten zasáhne do jejího života? Vaše IsabelMasen.

Dokončeno

Srdce ti ukáže správnu cestu - 1. kapitola

Srdce ti ukáže správnu cestu - 1. kapitolaBella má 25 rokov, po strednej škole sa vydala za bohatého prokurátora, ktorý na ňu nemá absolútne čas. Práve skončila univerzitu so zameraním na právo. Večere sa doma nudí, chýbajú jej noci plné vášne, jej mladé telo prahne po telesnej slasti. Po doštudovaní školy odchádza do právnickej firmy ako začiatočníčka. Začína pracovať u arogantného riaditeľa, ktorý ju neuveriteľne priťahuje. Ale čo ak sa predĺžené hodiny v práci zmenia na hodiny plné vášne a vzrušenia? Čo jej manžel? Komu má veriť? Svojmu telu? Srdcu? Alebo rozumu?
V tejto kapitole nazrieme to typického rána Belly a jej manžela.

Dokončeno

Odsouzený k věčnosti - Prolog + 1. kapitola

Odsouzený k věčnosti - Prolog + 1. kapitolaJeho život se zdá jako každý jiný, ale není. Jeho vzhled je jako každý jiný, ale skrývá nelidské tajemství. Celé jeho bytí je jedna velká lež, o které by si přál, aby neexistovala. Pak ale potká dívku, která mu dá naději, že jeho existence může být přeci jen o něco snesitelnější, než myslel.
Příjemné čtení přejí autorky Kim a zuzka88

Dokončeno

Místo pěstounů teta? To bude ráj! Anebo ne? - prolog

Místo pěstounů teta? To bude ráj! Anebo ne? - prologMoje nová povídka. Je o dívce, která putovala od jedné pěstounské rodiny k druhé. Po šesti letech konečně úřady našly její příbuznou, Emily Uleyovou. Emily okamžitě, co se o Alex dozvěděla, chtěla, aby ji k ní okamžitě přivezli. Alex tedy sedá do letadla a letí přes celé státy do Seattlu, kde už na ni čeká Emily i se svým snoubencem. Bude Alex dál šedá myška nebo si najde kamarády? Bude s nimi podnikat různé akce a výlety? A co když její otec byl náčelník kmene Quiletů? A má Alex taky geny na to, aby mohla vést novou smečku? Nebo už starou? Dočtete se níže... Sundance

Dokončeno

Neznáme se, přesto Tě miluju - Prolog

Neznáme se, přesto Tě  miluju - PrologTakže, je tu prolog mé kapitolové povídky. Vše je tak, jak známe, jen na to, že Bella chodila s Christopherem. Renesmé má s Jacobem syna a je znovu v očekáváním. A Edward zůstal sám. A co chtějí Volturiovi od Cullenů? Prosím, zanechte komentář, ať vím, jestli má cenu dál pokračovat. Moc děkuji Funny1...

Dokončeno

Chlupáček - prolog + 1. kapitola

Chlupáček - prolog + 1. kapitola

Když se spojil upír s člověkem, vznikl zázrak - poloupír. Jenže nikdo neočekával, že by se poloupír mohl zkřížit s měničem. Co vznikne z jejich spojení?

Chlupáček je nová kapitolová povídka plná smutku, naděje, ale i srandy a lásky. Protože ne každý má štěstí a po svých rodičích zdědí krásu...

Dokončeno

Odpočívej v pokoji - Prolog + 1. kapitola

Odpočívej v pokoji - Prolog + 1. kapitolaBella zemře, ale k její smůle zůstává na tomto světě jako duch. Není ani tady, ale ani tam. Pro okolí je neviditelná až na syna doktora, který se ji snažil zachránit. Bella začne Edwardovi pekelně znepříjemňovat život, protože se nudí a on ji jako jediný vidí. Dokáže nakonec mrtvá a nemrtvý koexistovat? A co když dokážou víc než to? Oddechová povídka o dvou světech, smutku, ale hlavně legraci a lásce.

« Předchozí  1 ... 14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!