Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

Edward on the tree


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Strážca - Prológ + 1. kapitola

Strážca - Prológ + 1. kapitolaBelle sa stalo niečo hrozné. Pri nájazde Volturiovcov prišla o dieťa a aj o Edwarda. Nevedela sa s tým zmieriť. Prišla teda od krajiny, kde by ju nikto spozanť nemohol. No čo sa nestalo? V tejto krajine každý v pohode rozpráva o upíroch. No zrazu ju v škole niekto po tichučky osloví Bella. Ale nejde o to oslovenie, ale o to, ako ju oslovil. Kto to bol? Bella utrpí poriadny šok. Pekné čítanie.

Dokončeno

Žádná svatba nebude! - Prolog a 1. kapitola

Žádná svatba nebude! - Prolog a 1. kapitolaBella a Edward se poznali, zamilovali se do sebe a po osmnáctiměsíční známosti se chtějí vzít. Jako každý pár se těší, až tuhle radostnou novinu sdělí rodině. Jenže ta to přijme úplně jinak! Společně se domluví, že to těm dvěma pořádně ztíží. A tak vypráví o svých dětech ty nejhorší historky z jejich dětství i přítomnosti. Vydrží i přesto všechno jejich vztah? Oddechová povídka na pokračování plná humoru právě startuje. :)

Dokončeno

Piráti! Prolog

Piráti! PrologEdward a Bella. Poloupíři a ještě ke všemu piráti. Edward má rodinu, která ho podporuje, a skvělé zázemí. Bella nemá nic, a přesto mu dokáže celkem obstojně konkurovat. Jenže on má ty nejlepší prostředky k tomu, aby ji dokázal zlikvidovat. A co když zatouží po tom nejcennějším, co Bella má? Po svobodě? A bude požadovat tu nejvyšší cenu? Manželství! Najdou si k sobě cestu, nebo ho Bella pošle do háje hned na začátku? Vždycky je nějaká cesta zpátky, ale není nad to si pořádně zavařit.

Dokončeno

Budem ťa milovať naveky - 1. kapitola

Budem ťa milovať naveky - 1. kapitolaBella s Edwardom patrili k tým šťastným párom, ktorým by mohol každý závidieť. Ich šťastie však netrvalo dlho. Edward mal jedného dňa autonehodu, pri ktorej zomrel. Bella si život bez neho nevie predstaviť. Jedného dňa jej však príde záhadný list. Krátko potom sa stretáva s Carlisleom Cullenom, ktorý jej prezradí niečo, čo ju veľmi prekvapí. A je vôbec Edward skutočne mŕtvy?
Takže, jedná sa o moju prvú poviedku, tak to ešte nie je bohviečo. Bola by som však rada, keby ste mi zanechali nejaký ten komentár. Samozrejme, očakávam aj kritiku. :)

Dokončeno

Životy bez večnosti 4. kapitola

Životy bez večnosti 4. kapitolaTak, a je tu koniec časti o Roasalie. :) Rosalie sa vyznala Emmettovi so svojimi citmy k nemu a Emmett jej ich, ako inak, opätoval. Táto kapitola je trochu kratšia, je totiž o ich láske a tiež prekvapenie na konci. :) Melanie99

Dokončeno

Prodaná 1

Prodaná 1Obchod za nekonečné blaho. Akcie společnosti Black Line klesají, tvrdá obchodnice je pro svůj úspěch ochotná obětovat cokoli. Hledá pomoc… Brzy se jí nabídne pomocná ruka. Sedm miliónů dolarů do začátku a mnohem víc. Stačí provdat svou dceru. Bohatý ředitel automobilových poboček po celém státě nachází zalíbení ve studentce, která jej odmítá. Zhrzený nápadník se nesmíří s její odpovědí. Bude dělat vše proto, aby si k němu našla cestu. Milióny, životy, smrt… Nic mu nebude dostatečnou překážkou.

Dokončeno

Druhý svit - Prológ + 1. kapitola

Druhý svit - Prológ + 1. kapitolaMoja prvá poviedka je ako Edward opustil Bellu. Ona sa z toho po roku za pomoci Jacoba dostala a získala štipendium na Yaleovu univerzitu. Ale mesiac pred odchodom jej zistia leukémiu. Bella chodí po vyšetreniach a doktori jej povedia, že jej zostáva štyri až šesť rokov života, ale Bella sa nevzdáva a chce s oneskoreným študovať. A na univerzite stretáva starého známeho. Pekné čítanie.

Síň slávy

ShanShu - Prolog + 1. kapitola

ShanShu - Prolog + 1. kapitolaBella a Edward byli nejlepší přátelé. Spokojený upír Edward pomáhal Belle najít ztracenou legendu, která jí dává naději, že se stane opět člověkem. Jenže pak se Edward zamiloval do člověka a všechno se změnilo. Navzájem se budou chtít zničit a soupěřit o jedinou možnost, která jim splní sen. Bella má po boku lidského génia, Hanka. Akční povídka o přátelství, lásce, nenávisti a nebezpečí. Příjemné čtení přeje domcamerci.

Síň slávy

Ledové srdce 1. - Štvanice

Ledové srdce 1. - ŠtvaniceZima nám klepe na vrátka
a s ní přichází pohádka.
O čem že bude? Kdopak ví?
O lásce, o kouzlech, o přátelství,
o tom, jak všechno přemůže ctnost,
o tom, co přinese budoucnost...
Bylo to, nebylo? Kdopak to ví?
Ti, co to věděli, dávno už spí...

Dokončeno

Bezdomovkyně - Prolog

Bezdomovkyně - PrologTato povídka je spoluautorská se zuzinecckou. A také je to moje první kapitolovka. Hlavně děkuju spoluautorce za trpělivost a za rady. Jinak povídka je o Belle. Odejde z domu a bude žít na ulici. Později potká i Edwarda. Jak to dopadne? To si budete muset přečíst. Vaše Mňamka a zuzineccka. P.S.: Podíl má hlavně zuzinecckaa. :)

« Předchozí  1 ... 13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!