Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

Wall by Ranya


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Rande naslepo - 1. kapitola

Rande naslepo - 1. kapitolaBella se nechá přemluvit Angelou, aby šla na rande naslepo. Tak učiní a setká se s tajemným Edwardem. Okamžitě se do něj zamiluje, ale... Krásné čtení a prosím komentíky. P.S.: Krásný Valentýn všem.

Dokončeno

Červená knižnica - 1. kapitola

Červená knižnica - 1. kapitolaBella Swanová píše pod pseudonymom Lilly Crowl knižky, ktoré nepatria do rúk mladistvým. K tejto činnosti ju najprv dostrkal vydavateľ, kedže potrebovala peniaze na školu, no keď sa jej v tomto remesle začalo naozaj dariť, zmenila názor na to, že bude v budúcnosti písať knižky pre deti, mladistvých a všetky ostatné generácie, čo mala predtým v pláne. Pravdaže sa táto spisovateľka ocitne v tesnej blízkosti Cullenovcov. Ako to dopadne?

Dokončeno

Nové začátky 1. kapitola

Nové začátky 1. kapitolaCo kdyby byla Bella šťastně rozvedená, měla dvě děti a přijela do Forks začít nový život a splnit si svůj sen? Je to má prvotina, tak prosím o komenty. A WhiteTie, moc ti děkuji.

Dokončeno

With or without you - 1. kapitola

With or without you - 1. kapitola Milostný příběh Belly a Edwarda trochu jinak. Dva mladí lidé se zamilují a budou čelit nástrahám, které jim život připravil. Rodina, upíří podstata ani vlci jim nezabrání v tom, aby byli spolu. Co když jejich společný život zničí něco mnohem obyčejnějšího?

Dokončeno

Terapeutka - Prolog

Terapeutka - PrologPřicházím s novou kapitolovkou o poloupírce jménem Lily Greenová a jejím životě, přesněji existenci. Lily za sebou má nepěknou minulost, na kterou jenom nerada vzpomíná a díky několika rokům strávených s Carlislem Cullenem žije mezi lidmi a je také vegetariánkou. Carlisle ji inspiroval ještě v jedné věci - i Lily pomáhá lidem, na rozdíl od Carlislea ale po duševní stránce - je psychiatrička. Co se stane, když se na ni Carlisle obrátí s naléhavou prosbou?

Dokončeno

Moje + tvoje = naše - prológ

Moje + tvoje = naše - prológCullenovci sa sťahujú do Forks, kde už dva roky býva rodina Eversonovcov. Chlapci Eversonovci sa na nich už tešia, prídu nové "kostičky". Ale nie je všetko taká jednoduché ako sa zdá...

Dokončeno

Delusion of love - prolog

Delusion of love - prologMoje nová povídka s názvem Delusion of love.
Milostný trojúhelník - Edward, Bella a Jacob. Edward je milující manžel, otec, milenec. Muž, kterého si přeje každá žena. Přesto ale není Bella spokojená. Co se stane, když narazí na dávného kamaráda, spolužáka, který jí již dříve nebyl lhostejný? Zvítězí rozum a láska k rodině nebo milostné opojení a dobrodružství s Jacobem? Vypadá to, že Bella není tak nevinná, jak se zdá...

Dokončeno

Znásilnená McCullenom - Prológ

Znásilnená McCullenom - PrológV tomto románe je Edward iný. Bella nie je tá, ktorá miluje dvoch. Caroline je hlavná hrdinka. Stretne Edwarda a... no vlastne - to sa dočítate tu. Pekné čítanie, veľa komentov a, v čo dúfam najviac, málo chýb.

Dokončeno

WTF? - Prolog + 1. kapitola

WTF? - Prolog + 1. kapitolaPovídka se umístila na 1. místě v anketě o Nej povídku března, proto ji dáváme na titulní stranu. Gratulujeme! :)
Povídka bez velkých epických vyvrcholení, ale za to snad s horou vtipu a trapných situací. Bella a Edward po školním plese podlehnou hormonům a touze po fyzickém uspokojení. Čtrnáct dní spolu nepromluví, až jednou na sebe narazí a už v tu chvíli bude jasné, že mezi nimi se bude všechno sypat, protože zákon schválnosti opravdu existuje. Oddechová povídka o střední škole a dvou lidech, kteří v tomhle malém světě žijí a neustále do sebe narážejí. Příjemné čtení přeje domcamerci.

Dokončeno

Kam čert nesmie, pošle Rosalie - Aj diabol je anjelom - 1. kapitola

Kam čert nesmie, pošle Rosalie - Aj diabol je anjelom -  1. kapitolaAhojte, je tu prvá kapitola tejto poviedky. Bude to len taký úvod, Rosalie vám porozpráva o svojej minulosti... Dúfam, že sa bude páčiť. Sissa

« Předchozí  1 ... 12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!