Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

453


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Láska si vždy nájde tú správnu cestu - Prológ

Láska si vždy nájde tú správnu cestu - PrológBella je obyčajné dievča. Jej rodičia sú rozvedení. Ona býva u otca vo Forks a jej matka spolu so svojím novým manželom býva v Jacksonville. Chodí na strednú školu vo Forks, kde má najlepšieho priateľa Jacoba a veľa iných skvelých kamarátov. Jej otec pracuje ako policajt. Bella chodí s upírom, ktorého nesmierne miluje, volá sa Edward. Jej život sa zmení jedným dievčaťom, ktoré nastúpi na strednú školu vo Forks.

Dokončeno

Kde jsi, Isabello? II - 1. kapitola

Kde jsi, Isabello? II - 1. kapitolaTak jsem zpět a vy si konečně můžete přečíst - jak a hlavně proč malá Elizabeth - dcera Isabelly, zmizela. Druhá řada povídky Kde jsi, Isabello? vás vítá! Tak směle do čtení... Ještě pořád se ocitáme na louce a ještě pořád nám nad hlavami visí opar zoufalství a nejistoty. Jak to bude dál? Čtěte!
P.S.: Budu vám vděčná za jakýkoliv komentář. Veubella.

Dokončeno

I will change my life - Prológ + 1. kapitola

I will change my life - Prológ + 1. kapitolaAhoj, prinášam Vám svoju úplne prvú poviedku. Je o Belle po odchode Edwarda. Viem, že takýchto poviedok tu už bolo veľa, ale dúfam, že aj v tej mojej nájdete veľa originálneho. Ešte by som chcela dodať, že poviedka bude troška smutnejšia, ale uprednostňujem happy end. Snáď sa bude páčiť aspoň niekomu. :)

Dokončeno

Nový život, nový muž - Prolog + 1. kapitola

Moje nová povídka je o tom, co by se stalo, kdyby Victoria v Zatmění Edwarda zabila.

Dokončeno

On je přece star - Prolog

On je přece star - PrologMoje první kapitolová povídka. Edward je hvězda, po které šílí všechny holky. Včetně Belly. A Bella se jednou vydá na Edwardův koncert. A uvidíte, co se z toho všechno vyvine... Kachna

Síň slávy

Prostopášník - 1. kapitola

Prostopášník - 1. kapitolaAhoj, toto je má úplně první povídka na těchto stránkách. Edward je zde vévodou. Jeho pověst sukničkáře je naprosto známá věc. Isabella je nejkrásnější dívka široko daleko. Za jakých okolností se ti dva potkají? A povede se Edwardovi Isabellu svést? Příjemné čtení přeje Sharken.

Dokončeno

Vlkodlak a já 1. kapitola

Vlkodlak a já 1. kapitolaKdyž byla Bella malá, unesl ji upír. Když se chystal, že malou a bezbranou Bellu zabije, zachránil ji vlkodlak. Vystrašenou a pomlácenou Bellu přivedl do La Push a tam se jí ujali Sam a Emily. Co se stane, když se Bella setká s Edwardem Cullenem a jeho rodinou? Dá Bella přednost rodině, nebo lásce? Vaše IsabelMasen.

Dokončeno

Přísahal jsem, že tě zabiju! - Prolog + 1. kapitola

Povídka vypráví o dětech Belly Swanové a Emmetta Cullena. Když jim bylo asi měsíc, Bella je nechala ležet v jedné zapadlé uličce a tohle je jejich příběh... Tohle je moje první povídka, tak budu ráda za komentáře a hlavně za kritiku.

Dokončeno

Need for speed (Prolog)

Need for speed (Prolog)Přicházím s novou povídkou... Jak už název napovídá, jedná se hlavně o závody. V této kapitolce vám trochu nastíním malý příběh, co se odehrál před nějakou dobou...

Dokončeno

Tiene mojej minulosti - 1. kapitola

Tiene mojej minulosti - 1. kapitolaSom tu s novou poviedkou. O čom bude? Po odchode Edwarda sa Bella totálne zrútila a Charlie ju bol nútený dať na psychiatriu, kde strávila takmer celý rok. Teraz sa Bella vracia späť do života, ale už nie je taká, ako bývala. Je navždy poznačená nešťastnou láskou. Nastupuje na univerzitu a chce začať nový život. Ale čo keď jej do života znova zavíta tieň minulosti, ktorá ju aj napriek všetkému dostihla? Ako sa s tým vysporiada a bude ešte niekedy šťastná? Prajem vám pekné čítanie a dúfam, že mojej poviedke dáte šancu. Vaša LuMo12

« Předchozí  1 ... 16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!