Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kde jsi, Isabello? II - 1. kapitola


Kde jsi, Isabello? II - 1. kapitolaTak jsem zpět a vy si konečně můžete přečíst - jak a hlavně proč malá Elizabeth - dcera Isabelly, zmizela. Druhá řada povídky Kde jsi, Isabello? vás vítá! Tak směle do čtení... Ještě pořád se ocitáme na louce a ještě pořád nám nad hlavami visí opar zoufalství a nejistoty. Jak to bude dál? Čtěte!
P.S.: Budu vám vděčná za jakýkoliv komentář. Veubella.

Pohled Isabella

„Elizabeth!“ zavolala jsem opět zoufale do rostoucího a tak tíživého ticha. Nedokázala jsem pochopit, že ještě před chvíli naše malá dcerka skotačila kolem nás a teď se po ní slehla zem. Jak je to jenom možné?

„Iso…“ vydechl zoufale Edward a obrátil ke mně svou tvář, zkřivenou smutkem a…

„Ne, Edwarde, já nepůjdu domů, jestli jsi chtěl tohle říci - je to moje dcera a já ji budu hledat, dokud neobrátím celý svět vzhůru nohama a neujistím se, že doopravdy zmizela z této planety.“ Edward se na mě smutně zadíval a přikývl. Vzal mě za ruku a společně jsme začali znovu prohledávat les.

Byla už skoro půlnoc, když jsme se vynořili z druhé strany na naší louce. Při myšlence, že je tam v té tmě moje holčička - to a úplně sama, sevřelo se mi hrdlo a přeběhl mi mráz po zádech.

Přišla jsem si zbytečná - jako slabý obyčejný člověk, který by se neměl míchat do těchto nadpřirozených věcí. Tak bezmocná…

Schoulila jsem se Edwardovi do náruče a vzlykala. On mě kolébal a stále mi opakoval, že ji najdeme a všechno bude v pořádku. Ale já mu nevěřila…

Najednou ztuhnul a odtáhl se kousek ode mě.

Podívala jsem se na něj a snažila se rozluštit jeho soustředěný a přemýšlivý výraz. Přišel snad na nějakou stopu? Máme naději?

„Jacob…“ vydechl Edward po chvíli naprostého ticha. Pevně sevřel čelist a zadíval se mi do očí, hledaje v nich odpověď na jeho nevyslovenou otázku.

„Ne!“ vykřikla jsem podrážděně. Jak si mohl něco takového myslet?! Jacob zmizel hned po porodu a od té doby se neukázal. Nemohl prostě jen tak přijet, vystopovat nás a unést naše dítě… To bylo zcela nemožné.

„Ne!“ zopakovala jsem znovu zatvrzele a propalovala svého manžela žhavým pohledem.

„Jacob by to nikdy neudělal! Zmizel… Už se nevrátí…“ Poslední slova se mi zadrhla v hrdle a srdce se mi sevřelo. Tak moc mi chyběl - můj přítel. Nemohla jsem se mu svěřit, nemohla jsem se tisknout k jeho žhavému tělu, když mi byla zima, nemohla jsme slyšet jeho hurónský smích…

„Ne, Jacob by mi to nikdy neudělal.“ Zadívala jsem se na Edwarda a hledala souhlas, ale neobjevila ho. Stále si stál za tím, že Jacob unesl mou dceru…

„Ale Iso…“ snažil se znovu odporovat. Ale já se nenechám. Jacoba znám já, ne on! On si myslí, že je to lehkomyslný vlkodlak, ale já ho znám jako láskyplného a naslouchajícího přítele.

„Edwarde, prosím, věř mi…“ zašeptala jsem už zoufale. Kolena se mi podlamovala únavou, ale celou svou myslí jsem se upírala k záchraně mé dcery.

„Jen se tam můžeme zastavit, třeba vlci něco vědí…“ Musela jsem uznat, že v tom druhém má naprostou pravdu. Eli by mohla být ne jejich území - tam Cullenovi nesměli. A tu mě něco napadlo.

Beze slova jsem vytáhla z kapsy telefon a vytočila číslo rychlé volby.

„Ano?“ ozvalo se na druhé straně. Trochu jsem si oddechla. Slyšet ten známý hlas, mě trochu uklidnilo.

„Rose…“ zašeptala jsem zlomeně a znovu na mě dopadla úzkost. Co když ji nenajdeme?

„Elizabeth se ztratila…“

„Cože?!“ uslyšela jsem její zneklidněný a nechápavý hlas.

„Byli jsme na louce, Eli odběhla do lesa a pak se už neobjevila… S Edwardem jsme už dvakrát celý les prohledali, ale stopa zmizela…“ Rychle a ve zkratkách jsem jí dopověděla celou naší situaci.

„Co mám udělat?“ ozvala se okamžitá odpověď. Věděla jsem, že se na Rose můžu spolehnout. Poví to ostatním a ti půjdou hledat. Všude…

„Hledejte…“ vydechla jsem znaveně a zmáčkla tlačítko pro ukončení hovoru. Edward upíral pohled do blízkého houští a nevěnoval mi pozornost. Ale stejně jsem si mohla být jistá, že vyslechl celý náš rozhovor. Neměla jsem mu to za zlé. Ví, jak jsme si s Rose blízké. Kéž by si byl stejně jistý i s Jacobem…

„A my…“ začala jsem opatrně a objala ho kolem krku. Otočil se ke mně čelem a schoval svou hlavu do mých vlasů.

„Pojedeme do La Push…“ dopověděl a zlehka mě políbil na spánek.

Ano, my pojedeme do La Push… přitakala jsem mu v duchu a doufala, že jsem se v Jacobovi nemýlila.

Vtom se rozdrnčel můj mobil. Myslela jsem si, že mi volá Rose, a tak jsem bez koukání na číslo, hovor přijala.

„Ano, Rose? Co ještě potřebujete?“ začala jsem na jistotu.

„Ehem, Bello, já nejsem Rose…“ ozvalo se z druhé strany. Trochu jsem ztuhla a vybavila se mi Edwardova slova a domněnky. Ne, to není možné!

„Sethe?“ zeptala jsem se opatrně. Nebyla jsem si jistá a doufala jsem, že neuslyším to, co jsem už očekávala…

„Ano, Bello, tady Seth… já…“ začal nervózně vyprávět svou - jistě nacvičenou řeč…

„Sethe, řekni mi to na rovinu…“ řekla jsem odhodlaně a stiskla Edwardovu ruku. Ten mi stisk oplatil a já se trochu uvolnila. Ať už se dozvím cokoliv, Edward bude stát při mně.

„Bello, on se vrátil…“

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kde jsi, Isabello? II - 1. kapitola:

 1
9. Jana S
31.08.2014 [14:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. ja
11.05.2013 [6:35]

Tak to je super. Už první čásr byla skvělá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. XXXXY
08.10.2011 [8:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.10.2011 [20:34]

Ariana Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.10.2011 [16:07]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. mona
07.10.2011 [16:00]

Emoticon Emoticon Emoticon

07.10.2011 [15:46]

swanbellacullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. andysek1002
07.10.2011 [15:44]

zajimave tak rxchle co bude dal Emoticon Emoticon

06.10.2011 [23:03]

RoxanaAhoj,
článek jsem Ti opravila, ale dávej si pozor na perex obrázek; mělas ho moc velký, zmenšila jsem Ti jej pomocí slovíčka /thumbs/;
dále pak čárky, překlepy, přímá řeč, slovosled.
Příště si dávej, prosím, pozor.
Děkuji...

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!