Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

Bella


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Síň slávy

Mercenary - prolog

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Mercenary - prologIsabella Swan, úplně jiná, než jsme ji znali doposud. Žádná něžná květinka, ale pořádně od rány. Přeslazený Edík nemá šanci!

Dokončeno

Ty víš, že mě miluješ - Prolog

Ty víš, že mě miluješ - PrologPovídka je vlastně pokračování povídky Tři bratři, tři sestry. To bude zajímavé. Bude ale pouze o Edwardovi a Belle. V ději se posuneme na předposlední den prázdnin, kdy se Bella vrací z New Yorku. Jak na sebe s Edwardem zareagují?
Ocenila bych, kdybyste mi napsali, jestli mám pokračovat nebo ne. Byl to takový okamžitý nápad a nevím, jak se bude líbit. Díky. Kajushqa1

Dokončeno

Vítej v reality show! - 1. kapitola

Vítej v reality show! - 1. kapitolaJsem tu s další bláznivou povídkou... O čem?
Bella se jeden večer opije a souhlasí, že se přihlásí do reality show Dostaň růži. O co jde? Šest dívek se dopraví do Ria de Janeira, kde budou převezeny na ostrov Esmé. Tam po dobu šesti týdnů budou soupeřit o přízeň miliardáře. Jak bude vypadat, a kdo nakonec zvítězí?

Dokončeno

50x a stále poprvé - Prolog

Tak... Co tu v prologu... Edward odešel a Bella už nechtěla zůstat ve Forks... Více si přečtete níže. Přejeme pěknou zábavu, zuzinecckaa a lenusilka.

Síň slávy

Šéf za všetky hriechy - 1. kapitola

Šéf za všetky hriechy - 1. kapitolaPovídka se umístila na 1. místě v Nej povídce října, a tak ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme. :)
Moja nová kapitolovka je pokračovaním jednorázovky Šéf do postele. Ako už vieme, Edward je poloupír, ktorý robí realitného makléra v New Yorku. Má pomer s Bellou, ktorá robí jeho sekretárku. Ale je aj ženatý. Dúfam, že sa vám bude páčiť rovnako ako jednorázovka. :) V tejto kapitolke spoznáte hlavnú nepriateľku Belly a takisto jej najlepšiu priateľku. A dopredu upozorňujem, že toto bude oddychová poviedka, tak žiadnu akciu nečakajte.

Dokončeno

Stratená v čase Prológ + 1. kapitola

Stratená v čase Prológ + 1. kapitolaHlavná hrdinka Isabella sa niekedy v spánku, prostredníctvom snov prepadá do minulosti. Belline sny nie sú vždy prechádzkou ružovou záhradou, a tak sa prebúdza spotená a unavená. Belle sa začínajú snívať zvláštne sny, akoby ten sen prežívala ona. Ešte zvláštnejšie je, že na ich školu prišli noví študenti, rodina Cullenových, a nejeden člen ich rodiny sa zjavuje aj v jej snoch. Bella už nič nechápe a začína žiť dva životy. Život tajomnej Susan a svoj, ktorý sa jej začína rúcať od základov.

Možno sa Vám bude zdať, že táto poviedka ma niečo spoločné s knihou Dievča z minulosti, a máte pravdu. Táto poviedka je postavená na základoch tej knihy.
Alsee.

Dokončeno

Dívka jménem Alice - prolog

Dívka jménem Alice - prologAlice byla mladá dívka se smutným osudem. Mívala předtuchy, ale nikdo jí nevěřil. Tak se stalo, že skončila v blázinci. Tam potkala Jamese. Jaký bude její další osud? Stráví zbytek života v léčebně? Jak se k ní bude chovat James? Odhalí jeho tajemství?

Dokončeno

Láska či závislosť - 1. kapitola

Láska či závislosť - 1. kapitolaRenesmé Cullenová žije šťastný a dokonalý život so svojou upírskou rodinou a partiou vlkolakov. Jacob je však čosi viac ako len priateľ. Záleží jej na ňom a myslí si, že sa zaľúbila. Lenže čo sa stane, keď zistí, že Jacob je k nej pripútaný? Je to vôbec láska? Nie je len zavislý od jej šťastia?

Dokončeno

Čtyři kamarádky z New Yorku - Prolog + 1. kapitola

Čtyři kamarádky z New Yorku - Prolog + 1. kapitolaČtyři kamarádky, co žijí zábavou, sexem a módou. Každá je jiná, ale tyhle věci mají společné. Rosalie, úspěšná právnička toužící po dítěti. Esmé, sexuální bohyně, co skloubila obchody a vztahy. Alice, módní guru a pořadatelka společenských akcí. A nakonec Bella. Podnikatelka s klubem Vanity. Všechny jsou svobodné a krásné. Všechny mají kamarádky za všechny peníze. Prožívají spolu strasti i radosti. Co se stane, když se jim do života připletou krásní a tajemní Cullenovi. Co když každá z nich bude mít něco, čeho se nebude chtít vzdát. Oddychová povídka od domcamerci.

Dokončeno

Súmrak bez Jamesa, Victorie a Laurenta - 1. kapitola

Súmrak bez Jamesa, Victorie a Laurenta - 1. kapitolaJe to klasický Súmrak, ale len po zápas. Na zápase sa neobjavia James, Victoria a Laurent. Ako bude pokračovať vzťah Belly a Edwarda? Je to moje prvé dielo, tak prosím napíšte do komentára, ako sa vám to páčilo. Pekné čítanie. :D

« Předchozí  1 ... 18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!