Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

Sraz Ostrava!!! 28


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Kde jsi, Isabello? - 1. kapitola

Kde jsi, Isabello? - 1. kapitolaNa velké naléhání jsem napsala pokračování jednorázovky Potkal jsem anděla. Tohle je první kapitola.
Edward bude vzpomínat na Isabellu a pak půjde na louku. Co tam objeví?
Prosím o komentáře, jestli se líbí a mám pokračovat.
Příjemné čtení přeje Veubella.

Dokončeno

Amnesia Prolog a 1. kapitola

Amnesia Prolog a 1. kapitolaPo delší době jsem tu s novou povídkou. Bella žije ve Forks u Charlieho a je po autonehodě, když se probudí, zjistí, že si nic nepamatuje. Co zjistí o svém životě? A byla to jen obyčejná autonehoda? A jak do tohoto příběhu zapadnou Cullenovi?
Budu moc ráda za vaše komentáře. Doufám, že se vám bude líbit, vaše Paes.

Dokončeno

Trable s dvojníkem - 1. kapitola - Čáry máry fuk, kde je zas ten kluk?

Trable s dvojníkem - 1. kapitola - Čáry máry fuk, kde je zas ten kluk?Co všechno se může přihodit, když blesk za bouřky přenese upíra do jiné dimenze? A dokáže ho někdo zachránit ze světa, kde vůbec nic nechápe a jeho schopnosti mu nejsou nic platné? O Stmívání i jiných věcech tentokrát převážně nevážně vám budou vyprávět společně MisaBells a Hanetka.

Síň slávy

Pan asistent a já - 1. kapitola

Pan asistent a já - 1. kapitola

Moje další kapitolovka, která navazuje na jednorázovou povídku Výtahová filozofie.
Jak zareagovala Bella na Edwardovu poznámku? A jak to bylo dál? Seznámíme se s Jessicou a Mikem.

Dokončeno

Já se z toho zblázním - 1. kapitola

Já se z toho zblázním - 1. kapitolaTaková normální rodinka.... Samozřejmě je to úplně naopak! Všichni členové Cullenovic rodinky, ale i vlkodlaci, budou mít samé problémy. Předem děkuji za komentáře. Doufám, že se budete dobře bavit! Je to zparodovaná povídka...

Dokončeno

Tiše, rychle, spolehlivě II 1

Tiše, rychle, spolehlivě II 1Bella se Edwarda zbavila, ale zbavila se ho nadobro? Vždyť je to upír a navíc pěkný čmuchal. Jsem si jistá, že jí ještě pěkně zavaří. Bella se pokusila začít nový život, kde je pánem jenom ona sama a nikdo jiný. Jenže Edward nikdy nespí. S kacikackou Vám moc děkujeme za Vaši přízeň a doufáme, že i tahle série bude mít alespoň takový úspěch, jako měla ta předešlá. Moc děkujeme. Kacikacka a Huny

Dokončeno

Po roce 2012 - 1. kapitola

Po roce 2012 - 1. kapitolaSvět se změnil.
Ve vzduchu je cítit krev. Zuří válka. Válka mezi lidmi a upíry.
Mezitím se ale naše planeta rozpadá.
Spojí se nakonec tyto dva druhy v jeden a budou společně bojovat o přežití?

Dokončeno

Prekliaty zámok - 1. časť

Prekliaty zámok - 1. časťIsabella je poloupírka, ktorej otec zachránil jej matku pri pôrode a premenil ju. Spolu žijú v nádhernom zámku. Isabellin bezstarostný život sa skončí vo chvíli, keď jej rodičia dostanú žiadosť o dcérinu ruku. Belliným manželom sa má stať tajomný gróf, ktorého predchádzajúce manželky záhadne zomreli. Čo čaká na Bellu v tajomnom hrade? A pred čím ju varuje hlas, ktorý počuje len ona? Prajem pekné čítanie a zanechajte komentár.

Dokončeno

Hra na schovávanou 2 - 1. kapitola

Hra na schovávanou 2 - 1. kapitolaJak jsem slíbila, tak dodržuji. Druhá série je na světě a já se rozhodla ji vydat.
1. kapitola je svým způsobem zajímavá a je z pohledu Belly, která má před sebou velké rozhodnutí, ale jak se rozhodne? To se dozvíte v 1. kapitole druhé série Hry na schovávanou, která volně navazuje na konec první série. Příjemné čtení! Vaše enchantress!

Dokončeno

Malý chlapček - Prológ

Malý chlapček - PrológTak, som tu s ďalšou kapitolovkou. Všimla som si, že je tu dosť poviedok, kde Cullenovci nájdu Bellu ako malé bábätko, tak mi napadlo, že to napíšem opačne. Bella je poloupírka a žije spolu s Cullenovcami. Vždy túžila po milujúcom manželovi a dieťatku. Bella je raz s Carlisleom v lese, ktorý na ňu zrazu naliehavo zakričí. Bella sa vráti k nemu, a to už Carlisle drží v náručí malé bábätko. Jeho meno je Edward...

« Předchozí  1 ... 21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!