Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

taky bych takhle chtěla usnout xD


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Upírova milenka - 1. časť

Upírova milenka - 1. časťTáto poviedka naväzuje na 6. kapitolu Zatmenia - Švajčiarsko. Bella je po Edwardovom príchode z lovu naštvaná a rozhodne mu to dá riadne najavo.

Síň slávy

Doktor Cullen

Doktor CullenPo delší době Vám sem vkládám zase jednu mou jednorázovku. Bella pracuje jako novinářka v Seattle Times. Kolegyně a její dobrá kamarádka Jessica ji přemluví k tomu, aby spolu navštívily bar nedaleko redakce. Bella v podniku poznává tajuplného Edwarda, který ji od prvního pohledu nesmírně přitahuje. Cítí to samé i on? A jak jejich seznámení dopadne? To se dočtete v mé jednorázovce. Příjemné čtení a doufám, že mi tu zanecháte co nejvíce komentářů!:) Vaše Lorenia:)

Dokončeno

Arova posedlost - prolog

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Arova posedlost - prolog
Jizvy, které máš zvenku a jdou vidět tak určitě bolí. Ale jizvy, které máš skryté v duši, jizvy, které ti způsobila láska, bolí mnohem, mnohem víc.
Příběh Ara, prostého upíra, který není vládcem, je vrahem. Poznejte pravou tvář Ara i on dokáže milovat věčně a neskonale.

Dokončeno

Strejda vlkodlak - první kapitola

Strejda vlkodlak - první kapitolaKdyž tu mohl být Edward - "Hajzel" a Bella - královna střední, tak proč by tu nemohl být namyšlený, egoistický a sarkastický Jacob? No, a možná i tak trochu hajzl? :)
Kdo by byl zvědavý na našeho malého milého vlka Jacoba v tomto podání, určitě se - prosím - nevyhýbejte této povídce.
Už mě štvaly vážné povídky, ale zároveň se jich nemůžu nabažit, a tak jsem se pokusila jednu takovou napsat. Jen takovou odlehčenější, takže ji, prosím, berte s nadhledem. A nebo ne... :)
Objeví se tu Bella jako maminka a Jacob jako úspěšný "podnikatel". A možná přijde i svatba... Přeji příjemné počtení a komentování. :P

Dokončeno

Striptíz pre Edwarda Prológ + 1. kapitola

Striptíz pre Edwarda Prológ + 1. kapitolaSom tu s novou poviedkou. Edward opustí Bellu v lese. Bella sa pozbiera a hľadá si po maturite prácu. Ani vo sne ju nenapadlo, čo bude v budúcnosti robiť, ale peniaze sa zarábajú ťažko a tanec ju začne baviť. O aký tanec ide? Stretne sa ešte s Edwardom? Dúfam, že dáte poviedke šancu, aj keď som na úvod veľa neprezradila. Pekné čítanie. Lolalita

Dokončeno

Bella Gomez aneb život ve stínu - 1. kapitola

Bella Gomez aneb život ve stínu - 1. kapitolaPo dlouhém přemlouvání sama sebe jsem se dokopala k pokusu napsat první kapitolovku.
Bella je sestra Seleny Gomez. Nastupuje do prvního ročníku na střední školu a má strach, jak na ni budou reagovat. Bude vše v pořádku, nebo to bude k nevydržení a ona to začne nějak radikálně řešit? ;)
Doufám, že se bude aspoň trošičku líbit. Hezké počtení. :)

Dokončeno

(Ne)Obyčejná III: Poslední tón - 1. část

(Ne)Obyčejná III: Poslední tón - 1. částKolkolem hudba nebeská se rozeznívá,
to proto, že lásky anděla smutně zpívá.
Nyní hledá lásku, kterou dříve zatratila,
pozdě jí dochází, že sama hloupá tehdy byla.

Závěrečná série příběhu o andělovi, který zbořil všechny mýty, které mu společnost nastavila. (Ne)Obyčejná se vrací s posledním zvoněním nebeských zvonů.
„Já, že nemůžu milovat?" zahleděla se z okna, směřujícího k jihu. „Jsem anděl lásky, já mohu vše!"

Brzy se dozvíte, zdali zvítězí tradice a legenda o andělu padne, nebo zdali Clare překoná vše, co jí brání a najde to, po čem celou dobu tak usilovně toužila - lásku.
Krásné čtení.
Vaše Kim ♥

Síň slávy

Amor, Eros nebo Bella? II. 1. kapitola

Amor, Eros nebo Bella? II. 1. kapitolaBella přišla o křídla i paměť. Je z ní člověk snažící se najít si vlastní cestu životem. Edward a Tanya jsou pár oslňující své okolí, jsou krásní, věčně mladí a zamilovaní. Jenže v knize osudu měli všichni předurčenou jinou budoucnost. Povede se někomu tenhle zmatek s láskou nějak napravit? A je to ještě vůbec možné?

Dokončeno

Nový měsíc tak trochu jinak - Prolog

Nový měsíc tak trochu jinak - Prolog„Největší legrace na tom je," vyhrkl najednou, „že ty už to víš. Já už jsem ti všechno řekl!" „O čem to mluvíš?" Vyplašeně se nadechl a pak se ke mně naklonil a jeho výraz se ve vteřině změnil z beznaděje v planoucí naléhavost. Zíral mi zuřivě do očí a jeho hlas byl zbrklý a dychtivý. Říkal mi ta slova přímo do obličeje; jeho dech byl stejně horký jako jeho kůže. „Myslím, že jsem přišel na způsob, jak si s tím poradit - ty to totiž víš, Bello! Nemůžu ti to říct, ale kdybys to uhodla! To by mi vytrhlo trn z paty!" „Ty chceš, abych hádala? Co mám uhodnout?" „Moje tajemství! Ty to dokážeš - ty znáš odpověď!"

Dokončeno

Vampire princess 1. kapitola - Zase je všechno na mně

Vampire princess 1. kapitola - Zase je všechno na mně Ahoj, toto je první kapitola mojí nové povídky na pokračování, která volně navazuje na moji třídílnou jednorázovku Tajemná minulost. Není třeba si Tajemnou minulost číst, ale budu ráda, pokud to uděláte. Hlavní hrdinkou je Emma Thompson Volturi, dcera Caia. Tím se z ní automaticky stává něco jako princezna, což se jí popravdě příliš nezamlouvá. Musím upozornit, že kapitoly budou trochu delší, než jaké obvykle píšu. Taky prosím o komentáře, ať vím, jestli má pokračování cenu.

« Předchozí  1 ... 19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!