Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska si vždy nájde tú správnu cestu - Prológ

esmecarlisle


Láska si vždy nájde tú správnu cestu - PrológBella je obyčajné dievča. Jej rodičia sú rozvedení. Ona býva u otca vo Forks a jej matka spolu so svojím novým manželom býva v Jacksonville. Chodí na strednú školu vo Forks, kde má najlepšieho priateľa Jacoba a veľa iných skvelých kamarátov. Jej otec pracuje ako policajt. Bella chodí s upírom, ktorého nesmierne miluje, volá sa Edward. Jej život sa zmení jedným dievčaťom, ktoré nastúpi na strednú školu vo Forks.

Túto kapitolu by som chcela venovať Kike, mojej úžasnej sesternice, ktorú veľmi ľúbim a  ktorá mi veľmi pomohla začať. Ďakujem!

Bella:

Zobudila som na zvonenie budíka, rýchlo som vstala z postele a utekala som do kúpeľne! Ponáhľala som sa, aby som sa stihla osprchovať a prísť včas na raňajky. Vbehla som do kuchyne ako vietor, tašku som hodila do kúta pod stojan na bundy a ponáhľala som sa k chladničke, nájsť si niečo pod zub. Chcela som si spraviť toasty, ale to som už nestíhala, tak som si zaliala, ako každé ráno, musli s mliekom. Charlie odišiel do práce skoro ráno ešte pred svitaním. Zjedla som raňajky, misku som upratala do dresa a išla som si obliecť kabát, keď už na mňa trúbilo auto, rýchlo som si vzala tašku a utekala pred dom. Edward už na mňa čakal v aute. Milujem chvíle, keď môžem byť s ním, pozerať sa na jeho krásnu bielu tvár a bozkávať jeho studené pery.

„Ahoj," pozdravila som ho, keď som nasadla do auta.

„Ahoj," odzdravil ma Edward a už sa aj nakláňal ku mne, aby mi mohol dať pusu. Jeho bozk som opätovala.

Srdce mi išlo vyskočiť z hrude, ako vždy, keď ma pobozká.  Zapásala som sa a Edward  dupol na plyn.

„Milujem ťa," sladko mi pošepkal do ucha.

„Aj ja ťa milujem," odpovedala som mu tiež  pošepky.  Tieto chvíle, keď mi opisuje, ako ma miluje,
ľúbim najviac na svete, milujem ho čím ďalej tým viac a viac.

„Ako sa máš?" spýtal sa ma Edward.

„Fajn," odpovedala som mu.

„A Charlie?" spýtal sa.

„Charlie sa má dobre, až na to, že do večera pracuje a domov prichádza unavený a ráno zasa odchádza na svitaní," odpovedala som mu na otázku.

Ani som nestihla zareagovať,  a Edward už  parkoval pred školou na parkovisku. Vystúpil z auta a šiel mi otvoriť dvere. Vystúpila som, Edward ma chytil za ruku a vybrali sme sa smerom ku škole. Jacob na mňa kýval spred jedálne.
Keď som vošla do školy, Edward išiel ku svojej skrinke a ja som sa hnala k tej svojej, aby som stihla prísť včas na prvú hodinu. Edward mal prvú hodinu techniku a ja som mala informatiku. Na informatike nikdy skoro nič nerobíme, tak som sa mohla učiť na biológiu, z ktorej budeme robiť laboratórnu prácu.

Našťastie prvá hodina ubehla rýchlo, druhú hodinu som mala biológiu, tú som mala s Edwardom.
Robili sme spolu tú spomínanú  laboratórnu prácu, ktorá dopadla dobre, keďže bol pri mne Edward a cítila som jeho chladnú ruku na svojej, bolo to príjemné dotýkať sa ho.

„Beriem ťa domov ja? Alebo zasa chceš ísť s tým Jacobom?" spýtal sa namyslene, ako keby som patrila len
jemu a nikomu inému. Vtedy som ruku odtiahla, do očí sa mi tlačili slzy, že zasa začína s Jakom.

„Idem s tebou!
A láskavo daj pokoj Jacobovi." Myslela som, že ho zabijem za to, ako sa správa k Jacobovi, ako keby mu niekedy niečo spravil.

„Raz za čas môžem ísť aj s ním, alebo patrím len tebe?" povedala som mu hnusne.

„No tak to sa ešte uvidí, či s ním pôjdeš domov!" zabľabotal si popod nos.

Ešteže zazvonilo, inak by to asi nedopadlo najlepšie. Ďalšie hodiny ubehli rýchlo. Tretiu hodinu sme mali telocvik, štvrtá hodina bola literatúra s Jacobom a tie dve  posledné sme mali výtvarnú. Bol to celkom ľahký deň. Keď som skončila, Edward už na mňa čakal pri aute. Mala som  namierené k nemu no naraz, zozadu na mňa niekto zakričal.

Otočila som sa a predo mnou stál Jacob.  Mal oblečené biele tričko s číslom 98, trojštvrťové nohavice, vyzeral sexi
a tie jeho svaly! Pripadalo mi to, ako keby som sa pozerala na nejakého športovca a nie na môjho jednoduchého kamaráta, s ktorým som vyrastala od malička.

„Čau," pozdravil ma.

„Ahoj," odzdravila som ho.

„Ako sa máte ty a Charlie? Musíme vás prísť niekedy s otcom pozrieť, už sme u vás dávno neboli".

„Charlie aj ja sa máme dobre, zavolajte a môžete kedykoľvek prísť. Charlie sa určite poteší!" odvetila
som.

Zrazu sa pri nás objavil Edward.

„Nepribližuj sa k nej lebo uvidíš, čoho som schopný!" zakričal na Jacoba.

„Kto mi zakáže?" zakričal zasa Jake na Edwarda.

Edward sa v poslednom čase správa, ako keby som patrila len jemu a nikomu inému, je ako vymenení,
správa sa ako decko, ktoré sa bije o bábiku, lenže ja nie som bábika.

„Prestaňte, vy dvaja!" zakričala som teraz ja na tým dvoch rozpálených.

„Ideme!" povedala som Edwardovi, lenže on ma  nepočúval.
„Edward ideme!" Ťahala som ho preč.

Nasadli sme do auta, a on naštartoval.

„Toto si prehnal!" zvrieskla som na neho.

„Čo som prehnal?" spýtal sa, ako keby ani nevedel, o čom hovorím.

„Že čo si prehnal? Nerob sa, že nevieš! Nezačínaj si láskavo do Jacoba, jasné?" zhúkla som na neho!

„Nebude mi preberať frajerku, ktorú nadovšetko milujem a bez nej by som neprežil ani jeden deň!" povedal chválitebne.

„Aj ja teba milujem, ale mohol by si dovoliť, aby sme sa s Jakom aspoň priatelili?" opýtala som sa.

„No dobre, ale keby si videla, čo mu behalo po mysli. Myslel som, že ho rozdrapím!" povedal Edward.

„Čt!" Dala som mu pusu, aby sa upokojil.

Keď sme zastali pred domom, dala som mu pusu, vystúpila som z auta a hnala som sa dnu.
Odomkla som dvere, vošla som dnu na chodbu, bundu som zavesila na vešiak a tašku som hodila do kúta ako vždy. Ešte stále som mala zlý pocit z toho, čo bolo pred školou, Edward sa správa, ako keby si kúpil novú bábiku, lenže ja nie som bábika, snažila som sa na to nemyslieť.  Šla som do kuchyne, rozhodla som sa uvariť špagety, pretože nič zložité sa mi variť dnes nechcelo. Naliala som do hrnca vodu a postavila som ju variť na sporák, zatiaľ som sa rozhodla zavolať Jacobovi, aby sa nehneval za to, čo sa stalo pred školou. Vytočila som číslo
a čakala ,dokým zdvihne.

„Ahoj, Bella, ako sa máš?" ozvalo sa z druhej strany.

„Ahoj, Jake, mám sa dobre, dúfam že si sa nenahneval za ten incident s Edwardom, čo sa stal pred školou?" spýtala som sa smutne.

„Nie, neboj sa, nemal som sa začo na teba nahnevať Bella. Nebuď smutná!"

„Som rada, že sa nehneváš, Jake, a ako sa máš?" spýtala som sa ho.

„Fajn," odpovedal jednoducho.

„Jake, ja už musím ísť, zajtra v škole sa stretneme," rozlúčila som sa.

„Ahoj,  a pozdrav Charlieho," odpovedal a zložil.

Som rada, že sa Jake nehnevá, inak by mi to bolo hrozne ľúto a Edwarda by som najskôr zabila.
Po tomto incidente pred školou sa cítim, ako keby som bola Edwardova bábika a je to nepríjemné, ale mohol by si uvedomiť, že chcem mať aj kamarátov ako Jaka, pri týchto myšlienkach sa mi do očí nahrnuli slzy, ale potlačila som ich naspäť.  Išla som vložiť do vody na sporáku špagety, dovtedy som si zobrala tašku, vybehla som po schodoch a položila tašku na písací stôl. Zišla som dole a vypla špagety.

Zarobila som ich s kečupom a vrátila som sa naspäť do svojej izby.
Sadla som si za stôl a vytiahla z tašky učebnice. Máme sa učiť na test z matiky a máme projekt z biológie. Naučila som sa na test z matiky, zapla som počítač a spravila som si na internete projekt na biológiu.

Pobalila som si veci do školy, a ešte som si išla skontrolovať maily. Našla som si jeden od René, pýta sa, ako sa mám a že kedy prídem na návštevu. Odpísala som jej: Milá René, mám sa tu fajn, mám veľa povinností, ale sľubujem, že ťa prídem čoskoro navštíviť. Pozdravuj Philla. Vypla som počítač, išla som sa osprchovať a rozhodla som sa, že hneď, ako sa osprchujem, pôjdem do postele. Keď som vyšla zo sprchy, Charlie bol už doma.

„Ahoj!" zakričala som na neho z chodby, pozeral v obývačke futbal.

„Ahoj, Bells," odzdravil.
A pozeral ďalej.

Vrátila som sa do izby, upratala som župan, ktorý som mala oblečený a ľahla som si do postele. Myslela som
na Edwarda. Milujem ho každým dňom viac a viac. Aj keď mi nedovolí stretávať sa s Jacobom, a stále do neho rýpe. Milujem ho a viem, že my dvaja sa k sebe dokonale hodíme, milujem ho a nechcem ho stratiť.
Ani neviem, ako som zaspala...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska si vždy nájde tú správnu cestu - Prológ:

 1
23.08.2012 [20:37]

vilinkaTak jsem konečně našla chvíli na to, abych si přečetla povídka, která mě díky traileru, který jsem měla tu čest dělat, tak zaujala. Jednoduše jsem si slíbila, že si to musím někdy přečíst, ten nápad mě jednoduše hrozně moc zaujal. Emoticon Emoticon
Snad nevadí, když ti sem napíšu trochu kritiky, ale nedokážu si to odpustit... Emoticon Vím, že tahle povídka je dokončená a už v ní nic nezměníš, navíc ani nevím, o kolik ses do konce povídky zlepšila, ale ber to tak, že si z mé kritiky můžeš vzít příklad do další povídky, kterou chystáš. A která bude jistě zase velice zajímavá. Emoticon Emoticon
Tak v prvé řadě bych asi řekla, že to na mě působilo moc rychle. Tohle v mnoha případech říkám, když čtu a najednou jsem na konci, protože autorka se rozhodla, podělit se s námi o pouhých 500 slov. Tohle nebyl ten problém, nevím, kolik přesně jsi měla slov ty, ale ať jich bylo víc, nebo stejně, bylo jich pořád málo na to, kolik se tam toho stalo. Ale to je v klidu, já tuhle chybu opakovala ve všech povídkách až na mé dvě poslední, takže i já to nezvládám. Emoticon Další věc je asi o tom, že mi některé scény připadaly až moc vygradované. Například myslím tu hádku a tak. Z toho důvodu mi dělalo problém se do těch postav pořádně vžít, protože ať už jsem jakkoli výbušná, tohle jsem moc nepochopila... Emoticon Emoticon A v poslední řadě bych asi chtěla upozornit na občas nehodící se výrazy... Emoticon
To je všechno, doufám, že to bereš tak, že ti chci pouze pomoct a ne ti něco vyčítat... Emoticon Ale když se na to podívám jako normální čtenář, který tolik neřeší tolik tyto věci a dokáže si, na rozdíl ode mě (Emoticon), pořádně užít, to co čte, bylo to super. Opravdu se mi to líbilo a hned jdu na další kapitolu, protože mě zajímá, jak tahle Edwardova žárlivost bude pokračovat dál... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.03.2012 [15:44]

11dalia11 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.10.2011 [18:44]

kikuskaLenuš, strašne moc ďakujem za venovanie. Milo ma prekvapilo. Zlato moje, ty vieš veľmi dobre čo som ti hovorila. Mne sa tvoja poviedka páči moc, moc, moc. Keď sa mi ešte zdokonalíš v gramatike, bude to dokonalé. Moc sa teším na tvoje ďalšie kapitoly. Veľa šťastia. Naozaj ej to úžasné. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. martty555
09.10.2011 [18:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.10.2011 [17:16]

FaireVypadá to zajímavě. Emoticon

08.10.2011 [20:36]

EmieleeAhoj! V prvom rade ťa vítam na stránkach STMÍVANÍ.eu, a preto ťa chcem upozorniť na chyby, ktoré si mala v článku, aby si sa ich nedopúšťala, a tým zlepšila aj svoje vedomosti v slovenskou jazyku.

* Ak máš prvý článok, ktorý je na pokračovanie, musíš vždy zadať, či sa jedná o prológ alebo predslov, či kapitolu. V tomto som ti nadstavila prológ. Takže, ak budeš písať druhú kapitolu, zadaj: Láska si vždy nájde tú správnu cestu - 2. kapitola

* Čiarky. Pred spojkami ale, aby, že, ako píšeme čiarky.
Napríklad: Milujem ho, ale vadí mi, že sa ku mne správa, akoby som bola jeho bábika. Myslela som, ako sa to zlepšilo.
POZOR na ako!!! Vo význame, keď porovnávame niečo s niečím, čiarku pred ako nepíšeme. Napríklad:
Je vysoký ako jedľa. Nie som ako hovoriaca bábika.

Ďalej oslovenie sa vo vetách vymedzuje čiarkami aj pred aj za ním. Napríklad:
Ahoj, Bella, ako si sa mala?
Hej,ty, Swanová, poď sem!
* Nemusíš v článku používať toľkokrát enter. Program, ktorý máme nastavený, vie ukončiť riadok, a tak môžeš písať stále, iba keď chceš začať nový myšlienkový odsek, vtedy enter použi, aby článok nestratil prehľadnosť.
* Pozor na my (viacerí) a mi (mne). Napríklad:
Edward sa ponúkol, že tam pôjdeme my dvaja.
Nepomohol by si mi s tým?
My dvaja sme zamilovaní, odvtedy, čo mi Edward vyznal svoje city.

Keby niečo, skús si pozrieť tento článok, sú v ňom vysvetlené všetky časté chyby. Aj ja som ho používala, keď som začínala:

http://www.stmivani.eu/40-pomoc-autorum/slovenska-gramatika/

A ešte obrázok v perexe. Dávaj si pozor, aby si tam nemala dvakrát /galery/, pretože my to tak máme nastavené, ak chceš obrázok nechať s pôvodnou adresou, musíš /galery/ odstrániť (normálne s delete).
Veľa úspechov v písaní!

Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!