Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

Bella s Edem


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Together we are strong 1. kapitola

Together we are strong 1. kapitolaCo kdyby Jacob Bellu nezachránil po tom, co skočila z útesu. A pak se dozvěděla osudové tajemství jejího rodu. Dokáže se smířit s tím, co od ní ostatní čekají? Stěhuje se se svou rodinou do malého města, ale na koho nenarazí. Na jednu jí známou rodinu, ale oni ji nepoznají. Tajemná Isabella je jim tak trochu trnem v oku a zároveň jim přirostla k srdci.

Síň slávy

Najlepší nepriatelia - 1. kapitola

Najlepší nepriatelia - 1. kapitolaBella s Edwardom spoločne pracujú v redakcii jedného prestížneho časopisu. Neustále sa podpichujú, nenávidia sa, navzájom na seba žalujú šéfovi. Jedného dňa ich oboch šéf pošle na služobnú cestu, kde majú za úlohu získať interview od slávneho spisovateľa. No pri takejto silnej nenávisti sa spolupracuje naozaj len veľmi ťažko... Zvládnu sa za desať dní strávených v Los Angeles neprizabiť? A podarí sa im práve tam odhaliť to, čo k sebe skutočne cítia?

Dokončeno

Všechno bude dobré - 1. kapitola

Všechno bude dobré - 1. kapitolaLilly Isabella Cullenová je bilogická dcera Emmetta a Rosalie. Když se ti dva poznali, byla Rose člověk a z jejich lásky se zrodila malá Lilly. Jejich roztomilá malá holčička vyrostla a našla si přítele, který se jmenuje Alex. Ale co když jednoho dne zmizí a obrátí život mladé Lily vzhůru nohama? Zůstane sama, nebo jí Alex něco zanechal? Co s tím vším mají společného Volturiovi? Přeji hezké čtení, vaše IsabelMasen.

Dokončeno

Dve tváre našich životov - 1. kapitola

Dve tváre našich životov - 1. kapitolaPrinášam vám novú poviedku o bolesti, smútku, nenávisti, priateľstve a láske.
Bella po vražde svojich rodičov žije so svojim bratom Johnom vo Forks. Nenávidí všetko a všetkých okolo seba. Často premýšľa o samovražde, nenávidí sa. Jedného dňa uteká do lesa a stretáva tam vlka. Bojí sa ho, ale vlk ide za ňou a chráni ju pred búrkou. Zistí, že jej vlk rozumie a začne za ním každý deň chodiť do lesa. Bude jej jediným priateľom. V tom istom čase ju v škole neustále pozoruje chlapec s bronzovými vlasmi. Čo má spoločné tento chalan s vlkom?

Dokončeno

Manželství na druhou aneb Upírská telenovela II 1

Manželství na druhou aneb Upírská telenovela II 1Z Kate se stala krásná, téměř dospělá slečna, ale Misha se trochu nepovedla. Rovnátka, brýle, a do výšky jí taky moc dáno nebylo, Bella přestala stárnout a Cullenovi vůbec netuší, jakého původu vůbec je. Až jednou se všechno změní. Přede dveřmi se objeví pozvánka na ples a všechno praskne. Jenže nejen to. Všechno se začne trochu komplikovat.

Doufám, že se vám zalíbí i druhá série a najde si alespoň tolik čitatelů, kolik měla série první. Příjemné čtení.

Dokončeno

Najdu tě! A pak spolu budeme navždy... - 1

Najdu tě! A pak spolu budeme navždy... - 1Můj manžel je… upír. Už se nebojím to slovo si pomyslet. Protože jsem ho milovala, miluju a vždycky milovat budu, bez ohledu na to… co je zač. Neodežene mě od sebe. Najdu ho a přesvědčím, že láska opravdu hory přenáší. Najdu ho. I kdyby to měla být ta poslední věc, kterou udělám. Najdu tě, Wille. Slibuju, že tě najdu…

Dokončeno

Lásko, jsem vlkodlak - 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Lásko, jsem vlkodlak - 1. kapitolaNikdy nebyl žádný Edward. Rodina Cullenových žije ve Forks, ale Edward žije jinde se svou ženou. Jacob je zamilovaný do Belly a Bella k němu chová stejné city. Romantický příběh o nekonečné lásce bude prosycený krví, bude mít několik nástrah a problémů, ale láska je mocná čarodějka. Příběh o dvou lidech, kteří zažijí smrt, boj, hádky, ale i lásku, rodičovství a přátelství. Dvě hlavní postavy mají šťastnou budoucnost, ale co když se, díky jedné události, všechno změní? Vaše IsabelMasen.

Dokončeno

V dobrom aj zlom - Prológ + 1. kapitola

V dobrom aj zlom - Prológ + 1. kapitolaPrinášam Vám novú poviedku. Edward a Bella sú manželia a ich manželský život nie je práve to ružové, čo si vysnívali. Milujú sa, ale to niekedy na dobré manželstvo nestačí. Bella sa dopustí osudovej chyby. Prajem Vám pekné čítanie a veľmi, veľmi prosím o komentíky. Chcem vedieť, či vás poviedka zaujala. Lolalita

Dokončeno

Láska za mřížemi - Prolog + 1. kapitola

Láska za mřížemi - Prolog + 1. kapitolaJá a Sharken vám přinášíme novou povídku. O čem?
Isabella Swanová je obyčejná dívka, která je ale až po uši zamilovaná. Jenže každá pohádka jednou končí a taktéž její vztah s ním. Z ostrých slov a zlomeného srdce Bella podniká nebezpečný boj. Boj proti jídlu. Najde se někdo, kdo ji přivede zpátky na správnou cestu a navrátí ji zpět do normálního života? Najde se někdo, kdo jí pomůže znovu objevit ztracené sebevědomí a najde klíč od jejího puklého srdce?
Snad se vám bude povídka líbit.

Dokončeno

Domov, sladký domov - 1. kapitola

Domov, sladký domov - 1. kapitolaBella a Edward sú šťastný, čarodejnícky pár. Bella vie, že je Edward upír a vie aj ďalšiu vec. Chce s ním byť naveky. Táto poviedka je aj z časti Harry Potter a to hlavne preto, lebo môj brat je šalený do Harryho Pottera. Rozhodla som sa teda vyhovieť obidvom a dúfam, že si to zamilujete, ako si zamiloval teraz môj brat BD. Mne toto pripadá skôr ako uvedenie do deja, takže to je skôr ako úvod, ale vrieť to začne až neskôr. Janka :)

« Předchozí  1 ... 15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!