Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

Sraz Ostrava!!! 28


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Nevyslyšené prosby - Prolog

Nevyslyšené prosby - PrologPovídka je o Esmé Plattové, dívce, která touží po lásce. Brzy se jí podaří najít muže, do kterého se zamiluje, ale tento muž pro ni rozhodně není ideální. Je to totiž upír James. Láska je ale slepá a Esmé připadá vše úžasné a až příliš pozdě jí dojde, že zabloudila do slepé uličky.

Dokončeno

Kto vraví pravdu? - 1. časť

Kto vraví pravdu? - 1. časťBella prežije dopravú nehodu, pri ktorej stratí pamäť. Spomenie si niekedy na svojich blízkych? Ako budú reagovať Edward a Jacob?

Dokončeno

Obchod s lidmi Prolog

Obchod s lidmi PrologObchod s lidmi.
Edward je upír žijící v Indii a obchodující s lidmi. Změní někdo styl jeho života, nebo už navždy bude opovrhovat lidským životem?

Dokončeno

Chůva na hlídání?! Ani omylem! Cullenovi!!! - 1. kapitola

Chůva na hlídání?! Ani omylem! Cullenovi!!! - 1. kapitolaTady vám přináším svojí opožděnou prázdninovou povídku!!! :D Příběh začíná ve chvíli, kdy Petra má zůstat na celé letní prázdniny sama a musí odjet do Ameriky k matčině kamáradce, která na ni bude dohlížet celé dva měsíce. :D Petra si balí věci. Petře se zdá velice zvláštní sen. Naročná cesta letadlem. Přílet do Seattlu. Seznámení s matčinou kamarádkou a jejím adoptovaným synem. Petru něco zaskočí. Skutečně jsou to osoby, o kterých si myslí, že ví o nich víc, než se na první pohled zdá? Vaše PetraCullen.:D

Dokončeno

Naděje prokletých - Prolog

Naděje prokletých - PrologPříběh se odehrává v roce 1581 v Norsku. Mladá dívka Bella při morové epidemii přijde o své rodiče a domov. Sama se toulá městem a narazí na malé opuštěné děti, které si vezme pod svá křídla. Společně s nimi hledá nový domov. Při hledání narazí na pohledného Edwarda a tajemného cizince. Náhodným setkáním s cizincem netuší, jak se její život změní. Nalezne Bella domov a životní lásku? Vše se dočtete v této povídce.

Dokončeno

C2: příjíždíme!

C2: příjíždíme!Školy ve Forks jsou jiné, než na jaké byli Jasper a Rosalie zvyklí. Hlavní problém je v oddělení kluků a holek. A Rose se tolik těšila, že se potká se svým idolem, Edwardem. Ještěže má tak obětavé dvojče. A tak Carlisle jen pozoruje, jak jeho děti hrají podivně zamotanou hru. Užijte si prolog C2: Cullen twins. Snad bude proč pokračovat. Vaše Deedee

Dokončeno

Pronudu.cz - 1. kapitola

Pronudu.cz - 1. kapitolaJá a patulka13 vám přinášíme novou spoluautorskou povídku. O čem? Isabella Maria Swan - člověk. Žije se svou matkou ve Phoenixu a velice ráda a často tráví čas na internetu, zejména na stránce pronudu.cz.
Edward Anthony Mason Cullen - upír. Již dva roky žije se svou rodinou v malém deštivém městečku Forks. Jednou na internetu narazil na stránku pronudu.cz...
Co se stane, když dvě rozdílné osoby opačného pohlaví a jiné rasy na sebe narazí na jedné internetové stránce?

Dokončeno

Twins - Prológ

Twins - PrológMoja nová poviedka je o Belle a jej dvojičke Bette. Sú jednovaječné dvojčatá, žijú spolu a odchádzajú bývať do Forks. Atď, atď, veď to všetci poznáme. Bude to písané (spoň prevažne) z pohľadu Betty. Ako sa veci vo Forks budú vyvíjať s niečím s čím svet nerátal? S dvoma kópiami jednej dievčiny? Napíšte prosím komentáre, keďže ide o poviedku novú, zaujímajú ma reakcie. Ďakujem.

Dokončeno

Jen jedno objetí - 1. kapitola

Jen jedno objetí - 1. kapitola Bella se vdala jako mladá dívka, která čerstvě dovršila osmnáctého roku. Už čtyři roky žije v manželství, ve kterém se jí nedostává něhy, lásky, vášně a tělesné rozkoše. Manželovi záleží na prestiži a hlavně na společenském umístění. Bella má sice vše, co by si každá žena přála – peníze, veliký dům, služebnictvo, drahá auta, značkové oblečení, ale jediné, co jí chybí, je láska jejího manžela. Aby si svou ženu pojistil, na přání Renée ji přihlašuje na vysokou školu v New Yorku. Bella, jakožto poslušná dcera a manželka, vyhoví a na vysokou školu nastoupí. Stesk po manželovi je ale silnější a na scénu přichází Lucy, její dávná přítelkyně, která Belle pomůže od té bolesti. Bude jí dávat rady, jak zas zajet do svých starých kolejí, po dobu, co bude Bellin manžel v zahraničí. Osud je nevyzpytatelný, a to i v případě, kdy Bella potká zlatookého chlapce na uvítacím večírku vysoké školy. Najdou v sobě zalíbení a přátelství, které přeroste v něco víc. Co nakonec vyhraje? Láska a povinnost k manželovi, nebo nově poznaný požitek z tělesné rozkoše? A co když Bellin manžel není takové neviňátko?

Dokončeno

Poslední oběť Prolog

Poslední oběť PrologBelly rodiče zabil sériový vrah, když byla malá. Ona přežila, protože mu nebyla „rovnocenným" soupeřem. Ale vrátil se, aby dokončil své dílo. Zabít Bellu. Začíná svou hru a Bella zoufalý boj o život, ve kterém by jí mohl pomoct E. Cullen. Jak to dopadne?

« Předchozí  1 ... 20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!