Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce ti ukáže správnu cestu - 1. kapitola


Srdce ti ukáže správnu cestu - 1. kapitolaBella má 25 rokov, po strednej škole sa vydala za bohatého prokurátora, ktorý na ňu nemá absolútne čas. Práve skončila univerzitu so zameraním na právo. Večere sa doma nudí, chýbajú jej noci plné vášne, jej mladé telo prahne po telesnej slasti. Po doštudovaní školy odchádza do právnickej firmy ako začiatočníčka. Začína pracovať u arogantného riaditeľa, ktorý ju neuveriteľne priťahuje. Ale čo ak sa predĺžené hodiny v práci zmenia na hodiny plné vášne a vzrušenia? Čo jej manžel? Komu má veriť? Svojmu telu? Srdcu? Alebo rozumu?
V tejto kapitole nazrieme to typického rána Belly a jej manžela.

1. kapitola

„Zlatko, kde mám, prosím ťa, tú lososovú kravatu?!“ kričal na mňa Josh zo spálne.

„Máš ju medzi košeľami na samom kraji.“

Chvíľu bolo ticho. „Je tu, vďaka.“

Pousmiala som sa a prehrnula ďalšiu stranu newyorského denníka. Usrkla som si z horúcej kávy, ktorá ma okamžite popálila na jazyku, ale bola som zvyknutá. Vždy sa popálim a vždy budem piť tú kávu horúcu, som jednoducho nepoučiteľná. Začítala som sa do článku s burzami a padajúcou ekonomikou, ale keď som začula jeho kroky, zdvihla som hlavu a s úsmevom sa pozrela na svojho manžela v sexi obleku.

„Vyzeráš božsky,“ pochválila som ho, postavila sa a podišla k nemu. Upravila som mu kravatu a dlaňami prešla po obleku.

„Ty tiež, konečne nemáš na sebe tie otrasné tepláky s veľkým tričkom.“ Stiahla som obočie a znechutene sa pozrela na svoju sukňu s košeľou. Cítila som sa nepríjemne.

„Brbli si, čo chceš, ale je to najpohodlnejšie. Cítim sa v tomto ako v klietke a o tom výstrihu ani nehovorím,“ mrmlala som si popod nos, čo ho dosť pobavilo.

„Ten výstrih je sexi. Ako som ti hovoril, musíš zapôsobiť na riaditeľa, je moderná doba a v nej, bohužiaľ, nejde o vedomosti.“

„Môj výstrih síce môže byť sexi, ale môj manžel ho nevyužil už tri týždne,“ sťažovala som si a zúfalo som na neho pozerala.

„Miláčik, vieš, že mám toho veľa v práci, už teraz nestíham poradu, lebo si ma nezobudila skôr.“

Nahnevane som sa otočila a išla si naspäť sadnúť k novinám, ale zastavila ma jeho ruka, ktorá ma chytila za zápästie a pritiahla k svojmu svalnatému telu. Zelené oči mi s túžbou hľadeli do tých mojich. Sklonil sa ku mne, bola som oproti nemu strašne maličká a vášnivo ma pobozkal, ale príliš skoro skončil. Nešťastne som zaúpela, keď som musela potlačiť túžbu po svojom manželovi.

„O koľkej sa dnes vrátiš, mohla by som si dnes kúpiť nejaké novú krajkovú spodnú bielizeň a večer by sme sa mohli konečne milovať,“ zvádzala som ho a ruky mu položila na pevný zadok.

Ospravedlňujúco sa na mňa pozrel.

„Nie, nehovor mi to znova,“ šepla som.

„Prepáč, ale máme teraz veľa prípadov a John je znova preč,“ vysvetľoval mi, ale ja som ho už nepočúvala. Posadila som sa naspäť k raňajkám a robila sa, že čítam noviny. Josh stál chvíľu na mieste, ale nakoniec  si zobral kufrík a šiel sa obuť na chodbu. Táto scénka sa opakovala takmer každý deň nášho štvorročného manželstva.

„Už idem,“ oznámil mi z chodby.

Premáhala som sa, ale nakoniec som sa postavila a išla za ním. Sklonil sa ku mne po bozk, ale ja som sa mu vrhla do náručia a pevne ho objala. Čakala som, že si bude sťažovať, aby som mu nepokrčila oblek a kravatu, ale nepovedal nič a nemo ma objal.

„Ľúbim ťa, Bells, a prepáč mi to. Cez víkend by som mal mať voľno, tak by sme mohli ísť na chatu a tam by som ti splnil všetko, čo budeš chcieť,“ šepkal mi do ucha.

Šťastne som sa  usmiala. „Tak už choď, lebo to nestihneš.“ Poslednýkrát ma pobozkal a odišiel. Zatvorila som za ním dvere a zúfalo sa po nich zviezla. Cítila som sa tak sama, ale na to som už bola zvyknutá. Snažila som sa potlačiť svoje negatívne emócie, aby som sa mohla sústrediť na prvú prácu, ktorá ma čaká o hodinu. Poliala ma nervozita, mala som nastúpiť do jednej z najlepších právnických firiem a trochu som bála. Vlastne ani nie trochu, pochytila ma panika.

Zdvihla som sa zo zeme, v zrkadle som sa skontrolovala a išla zavolať Lily. Radšej som sa posadila, príliš som nedôverovala svojím roztraseným nohám.

„Zlato, dúfam, že už si pripravená a nepanikáriš,“ ozval sa jej pobavený hlas.

„Pripravená som, Josh mi pomohol a samozrejme, že panikárim, čo ma nepoznáš?“

„Bella, nezabúdaj! Nádych a výdych. Správaj sa prirodzene a hlavne profesionálne, žiadne veľké výstrihy, žiadne zvádzanie šéfa...“ radila mi. Znechutene som sa pozrela do svojho výstrihu a komu mám teraz veriť? Najlepšej kamoške alebo manželovi prokurátorovi?

„Prečo by som zvádzala šéfa? Mám manžela a fakt nepotrebujem do postele nejakého päťdesiatročného páprdu s veľkým pupkom.“

Rozosmiala sa. „Ty nevieš, kto je riaditeľom tej firmy? Volá sa Edward Cullen a je to ten najsexi chlap na svete, no je  stále slobodný.“

„Nepotrebujem chlapa, mám sexi manžela, a to mi stačí.“

„To hej, ale pokiaľ viem, tak si s ním veľa neužiješ, keď je to rodený workoholik a nemá na teba čas,“ ozvala sa sarkasticky.

„Dosť, už prestaň! Cez víkend ideme na chatu a vidím to tak, že ostaneme celé dva dni v posteli, bude mi musieť tie tri týždne pekne vynahradiť!“ Snívala som a dúfala, že mu do toho znovu nič nepríde.

„To znie dobre, ale neviem, ako si to mohla vydržať tri týždne. Veď Josh je chodiaca sexuálna mašina, teda tak vyzerá a vôbec to nevyužíva.“

Rozosmiala som sa, dokázala ma perfektne rozveseliť od pochmúrnych myšlienok. „To bol, ale tak pred dvomi rokmi, už je na vyššej pozícii a nemá čas. No nič, musím už ísť. Po práci môžeme skočiť do reštiky a porozprávame sa, dobre?“

„Konečne skvelý nápad, skočíme do tej novootvorenej, talianskej...“

„Dobre, zlato! Zatiaľ sa maj a drž mi palce.“ Zaklapla som mobil a s úsmevom sa postavila.

Zo stola som si zobrala čierny kufrík, ktorý mi kúpil môj milovaný manžel a obula som si vysoké lodičky. Pri pohľade do zrkadla som sa absolútne nespoznávala. Stala sa zo mňa pravá dáma... alebo, ako to nazvať. Vlastne vedľa Josha som sa tak cítila vždy, on je pravý džentlemen a dokonalý manžel, len má veľa práce. Rozumiem mu, ale mám príliš mladé telo poplašené hormónmi, aj keď sa už blížim k dvadsaťšesťke. Josh bol na začiatku veľmi vášnivý milenec, no je aj doteraz, ale je jasné, že žiadnej žene nestačí sex jedenkrát do mesiaca.

Nasadla som do svojho milovaného Volva od Josha a vyrazila do svojej absolútne prvej práce. Mala som šťastie, že je tá spoločnosť v Queense, kde bývame aj my. Už viackrát sme sa sťahovali, ale vždy sme  boli v New Yorku, najskôr sme žili v Brooklyne, chvíľu na Manhattane, ale tu sme si našli krásnu vilu a žijeme tu takmer dva roky. Podľa adresy som zastavila na 9th St-4 Avenue pred modernou budovou, celá bola presklená a ja som sa už teraz cítila nadšená.

No keď som vošla do tej budovy plných ľudí, srdce sa mi rozbehlo ako o život. Nad výťahom boli rozpísané jednotlivé poschodia, podľa mena som išla na najvyššie poschodie, ktoré som mala na papieriku. Tam bolo, našťastie, menej ľudí. Pomaly som kráčala po tmavomodrom koberci a zastavila pri pulte s nejakou blondínkou.

„Dobrý deň, hľadám pána Lucasa, som Bella Miltonová. Včera mi prišlo oznámenie o prijatí do pracovného pomeru.“

Prikývla a pozrela sa do nejakých papierov. „Áno, pán Lucas vás už očakáva, sú to druhé dvere na konci chodby.“ Milo sa usmiala a ja som si trochu vydýchla. Zastala som pred mohutnými dverami a slušne zaklopala.

„Ďalej!“ zakričal chrapľavý hlas. Opatrne som vošla dnu a uvidela približne päťdesiatnika, ktorý pozeral  do papierov.

„Dobré ráno, som Bella Miltonová...“

„Ach, vy ste drahá manželka Josha Miltona, však?“ skočil mi do reči nadšeným tónom. „Rád vás spoznávam a som rád, že budete pracovať práve v našej firme.“

„Ďakujem veľmi pekne, pán Lucas."

„Pre vás George.“

Neisto som sa usmiala a podala mu ruku. Mohla som čakať, že budú poznať môjho manžela, ale sčasti to bolo vlastne dobré.

„Mali ste začať pracovať u mňa, ale rozhodol som sa, že by bolo najlepšie, ak by ste pracovali u profesionála, a to u nášho riaditeľa, ktorý vás všetko naučí. Síce najskôr nesúhlasil, ale presvedčil som ho.“  Hm... tak to by teda príliš nepomohlo! Začala ma chytať panika.

„Poďte, pôjdeme za ním,“ ozval sa nadšene a chytil ma okolo ramien. Vyšli sme z jeho kancelárie a zastavila pred dverami na samom konci, kde bolo písané meno - Edward Cullen. Panebože, to je ten, o ktorom mi hovorila Lily! Otvoril dvere a potlačil ma dovnútra za chrbát. Chrbtom od nás stál vysoký muž s bronzovými strapatými vlasmi. Páni, ten mal zadok.

„Edward, predstavujem ti našu novú kolegyňu, Bellu Miltonovú.“

Muž sa otočil a ja som prudko vydýchla. Tá dokonalá tvár ma oslnila a ja som myslela, že dokonalejší muž ako Josh neexistuje. Zlaté oči mi hľadeli priam do duše.

Bella... toto bude ešte riadne ťažká práca, pomyslela som si...

 

2. kapitola


Tak, chceli by ste pokračovanie? :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce ti ukáže správnu cestu - 1. kapitola:

 1 2 3 4 5   Další »
50. Wera
02.05.2012 [10:51]

Wera Emoticon

49. Inoma
06.02.2012 [22:05]

InomaTakže jsem se na doporučení tvého "dvojčete" vrhla na tuto povídku a spokojeně si půjdu čít dál Emoticon Emoticon Mimochodem není ten Josh trochu jetej? sex jednou za tři týdny? Je to vůbec chlap? Emoticon

28.01.2012 [21:36]

kikigucciJá chci taky za šéfa Edwarda Cullena! Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.01.2012 [10:05]

WhiteTieMoni, konečně mám čas okomentovat kapitolky. Čtu poctivě, pravidelně, ale nekomentovala jsem, a tak to hned teď napravím, jsem hrozná, já vím. Ale víš, že tvé povídky miluju!
Úvodní kapitolka perfektní - jako vždy - u tebe to totiž ani nijak nejde!

31.12.2011 [0:33]

NikyPierceZačiatok je super Emoticon Emoticon Hneď idem na pokračovanie. Nemôžem sa dočkať Emoticon

45. E.T.
15.12.2011 [1:45]

Tak George Lucas, jo? Asi máš ráda hvězdné války. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

44. kikuska
02.12.2011 [20:05]

Moni, ja sa veľmi, veľmi, veľmi ospravedlňujem, že som si tvoju novú poviedku neprečítala hneď, ale ja v poslednej dobe naozaj nestíham. Mrzí ma to. Emoticon Emoticon Ale kapitola je úplne dokonalá. To, myslím, netreba ani spomínať. Ja si idem pozrieť to pokračovanie a uvidíme. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.11.2011 [14:03]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

42. AnysP
29.11.2011 [13:47]

krása těšim se na další tak prosím rychle myslim že tohle bude úžasná povídka.... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.11.2011 [11:18]

SissaVampire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!