Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alfa 1. kapitola

To je boží fotka wow...


Alfa 1. kapitolaTohle je moje první povídka. Doufám, že se bude líbit. Bella je dcerou Billyho a sestrou Jacoba, Embryho a Quila. Její bratři se postupně začnou chovat divně a Bella neví, co s nimi je. Do Forks se přistěhují Cullenovi a Bella tak konečně zjistí, co je zač.

                        1. kapitola

  Pohled Belly:

  „Bello! Pohni si trochu nebo přijedeme pozdě!“ volal na mě Jake už asi po sté.

  Upřímně nechápu, kam tak spěchá. Nikdy mu nevadilo malé zpoždění. Přestala jsem to řešit a dokončila jsem rozčesávání mých dlouhých hnědých vlasů. Vyšla jsem z koupelny na chodbu a zamířila jsem do obýváku, kde na mě už čekala školní taška. Přehodila jsem si ji přes rameno, u dveří jsem si obula conversky a vyšla jsem ven, kde na mě na příjezdové cestě čekal nastartovaný červený náklaďáček. Nasedla jsem si dozadu vedle Embryho a Jacob nedočkavě vyjel.

  „Kam tak spěcháš, Jaku?“ zeptala jsem se v půlce cesty.

  „Našel si holku. Ty to ještě nevíš?“ odpověděl posměšně Quil, zatímco Jake mlčel.

  Překvapeně jsem se na něj podívala. Tahle možnost mě sice napadla, ale moc reálná mi nepřišla. Jake si nikdy holek nevšímal, a když už náhodou ano, tak to byly jeho kamarádky. Navíc mi připadalo jeho chování divné. Už delší dobu byl takový rozladěný. Časté výbuchy hněvu, u něj neobvyklé, byly prakticky na denním pořádku. Vyhnala jsem ty myšlenky z hlavy, protože ve mně najednou vzplála zvědavost a já jsem se jí nemohla ubránit. Přiznávám, moc jsem se o to nesnažila.

  „Holku? Kterou? Znám ji?“ chrlila jsem na Jaka otázky. On mě však okatě ignoroval, proto jsem se obrátila na dvojčata.

  „Znáš ji,“ odpověděl mi Embry s potutelným úsměvem. Quil jen souhlasně přikyvoval.

  „No tak! Nenapínejte mě,“ začala jsem zoufale škemrat. Už jsme byli u školy. Pokud mi to neřeknou teď, tak až po škole a to bych celou dobu nevydržela. Nakonec se Quil smiloval a prozradil mi to.

  „Andy ze třeťáku,“ řekl a usmál se.

  Andy byla Jacobova dlouholetá kamarádka. Byli si hodně blízcí. S dvojčaty jsme se o nich často bavili. Bylo nám jasné, že z toho jejich přátelství bude něco víc. Byla jsem za ně ráda. Moc jsem jim to přála.

  Zastavili jsme u školy a vystoupili. Jake už se měl k odchodu, ale než zmizel, ještě řekl: „Odpoledne jedeme na hřbitov. Sejdeme se tady hned po škole a ne, že se někdo zpozdí.“

  Při slově hřbitov mě přešla dobrá nálada. Dnes je to sedm let od autonehody našich rodičů. Mě a bratry hlídala babička, protože mamka s taťkou jeli na návštěvu k maminčině sestře, která bydlela v Tacomě. Když se vraceli, byla už tma. Na jedné křižovatce do nich vrazil náklaďák s opilým řidičem, který srážku přežil jen s pár škrábanci. Rodiče však takové štěstí neměli. Taťka ochrnul a maminka na místě zemřela následkem tepenného a vnitřního krvácení. Od té doby chodíme každý rok na hřbitov.

  Rozloučila jsem se s bratry, kteří vypadali stejně smutně jako já, a vyrazila jsem do budovy vyšší základní školy, která byla hned vedle střední. První hodinu jsem měla angličtinu a hned potom matiku. To byly jediné dvě hodiny dnešního dne, které jsem neměla se svou nejlepší kamarádkou Leah.

                                                       §          §          §          §

  „… hodný. Jsem mu za to vděčná. Jo, abych nezapomněla. Už jsem ti říkala, že k nám zítra přijede moje sestřenka Emily? Její rodiče musí někam jet, takže u nás zůstane přes víkend. Je to trochu na rychlo. Popravdě mi to trochu překazilo plány. Chtěli jsme jet se Samem do kina,“ říkala mi Leah a vůbec jí nevadilo, že ji poslouchám jen na půl.

  „Sam se mi poslední dobou moc nevěnuje. Pořád někde lítá s tou svou novou partou. S Paulem a Jaredem,“ pokračovala v monologu.

  Rozhlédla jsem se po školní jídelně a uviděla jsem své bratry. Embry s Quilem seděli u své party a Jake seděl, světe div se, se Samem a tou jeho pochybnou partou. Pochybnou proto, že nikdo nevěděl, co vyvádí. Pořád někde pobíhali, měli problémy ve škole, ve které se stejně moc neukazovali. Leah si často stěžovala, že ji Sam zanedbává a má před ní tajnosti. On jí to vždy vynahradil a ona dala na nějakou dobu pokoj. Takhle to vypadalo už celý půlrok.

  Lehce jsem zatřepala hlavou, abych si ty myšlenky vyhnala z hlavy a zjistila jsem, že máme trochu zpoždění na tělocvik.

  „Jdeme,“ řekla jsem Leah, která si pořád vedla svůj monolog. Když jsem na ni promluvila, zvedla se a šly jsme. Vždy to tak bylo. Když jsem jí něco řekla, málo kdy se zmohla na odpor. Nevěděly jsme, proč to tak je, a po čase jsme to přestaly řešit.

                                                                 §          §          §          §

  Tělocvik byl vcelku v pohodě. Hráli jsme vybíjenou.

  Když jsem se převlékla a rozloučila se s Leah, vyrazila jsem na parkoviště za mými bratry. Ještě jsme museli počkat na Embryho a poté jsme vyrazili domů. Cesta proběhla v klidu. Nikdo z nás však neměl náladu na mluvení, protože u nás všech vládly chmurné pocity.

  „Ahoj děti. Jak bylo ve škole?“ vítal nás taťka ode dveří. Už byl oblečený.

  „Docela dobře,“ odvětili jsme unisono a vběhli jsme do domu, kde jsme se následně rozešli do svých pokojů. Za necelých dvacet minut jsme seděli všichni v autě, ve kterém vládlo hrobové ticho.

                                                                   §          §          §          §

  Vrátili jsme se za tmy, protože jsme cestou potkali tatínkova kamaráda a otce Leah v jedné osobě, Harryho. Pozval nás dál, abychom přišli na jiné myšlenky. Hrál se nějaký baseballový zápas a Leah seděla doma a nudila se, takže jsme se všichni báječně odreagovali.

 

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alfa 1. kapitola:

 1
18.04.2014 [10:10]

Elisabellakde najdu další díl,je vůbec Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.01.2013 [14:52]

ElenaCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Sabienna
20.12.2011 [14:18]

Zajímavé... Emoticon Emoticon Emoticon Ráda si přečtu další díl,..schválně co se bude dít dál Emoticon

6. Nonie
19.12.2011 [22:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.12.2011 [21:27]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.12.2011 [21:11]

miska555 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. martty555
19.12.2011 [20:55]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. nikca289
19.12.2011 [20:52]

Skvela kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon rychle dalsi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.12.2011 [19:59]

KacenQaCullenČlánek jsem ti opravila, ale dávej si pozor na psaní 1. kapitoly a shodu podmětu s přísudkem. Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!