Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné

Renesmee Callune


 

V barvách léta - 2. část

V barvách léta - 2. část

Povídka psaná při příležitosti soutěže Zamilovaný červen!

Snažím si vzpomenout na něco, co se nikdy skutečně nestalo. Ale přesto cítím, že to bylo důležité.

 

Láska jedné bety - 2. část

Láska jedné bety - 2. částLeah se s Jackem sbližuje, ale zjistí něco, co ji nemile překvapí...

Soutěžní povídka v soutěži Zamilovaný červen.

 

Moje krásná otrokyně - II. část

Moje krásná otrokyně - II. část

Soutěžní povídka v soutěži Zamilovaný červen.

Vladimir se vrátil ze schůzky s Arem, ale moc se u domácího krbu neohřeje, obrazně řečeno. Jak to bude se Sulpicií? A co se mezi nimi vlastně děje?

Úsměv na tváři mi ztuhnul a postupně mizel. Jí taktéž. Sulpicia se ke mně začala přibližovat a mhouřit oči. Já jsem, instinktivně, udělal to samé. Tím pomaloučkým, stejným tempem jako předtím se naše rty blížily k sobě. Nevěděl jsem, jak to bylo u ní, ale moje rty mě začaly pálit, byly vyprahlé, ale netoužily ani po vodě, ani po krvi. Jediné, po čem toužily, jediné, co je mohlo zachránit, byl dotek těch jejích rtů. Jediný by stačil. Jediný by stačil, aby si jej zapamatovaly navždy.

Stále jsme se k sobě blížili a naše rty byly najednou od sebe daleko jen pár milimetrů.

Příjemné čtení.

 

Len jedno prianie - 2. časť

Len jedno prianie - 2. časť„Je tu nádherne.” Rozhliadla sa vôkol.

Pomalým krokom podišiel k nej. Usmieval sa na ňu. Dojem, aký na ňu urobila jazda na koni a okolitá krajina, ho prekvapil. Hoci pochádzala z budúcnosti, ako tam tak sedela s tvárou otočenou smerom k poliam a vlniacim sa kopcom, dokonale zapadala do tejto doby. Jej uvoľnené správanie a úsmev na tvári ho nesmierne potešili.

„Ostaňme tu chvíľu, Edward,” oslovila ho, keď zastal tesne pri nej. Pozrela na neho a on jej daroval krásny úsmev.

Súťažná poviedka v súťaži Zamilovaný červen.

 

Tanec labutí - 2. část

Tanec labutí - 2. část

Hodně věcí slovy nevyjádříme - absolutní hloupost, bezbřehé zbožňování a kyselá žárlivost ve všech možných podobách. Bolí to více, než kdy před tím, ale mohou naši uvěznění milenci dělat? Jen tiše doufat, že i tu největší bolest jednou čas vyléčí...

Příjemné počtení vám přejí ElizG a Kaisa.

Jedná se o soutěžní povídku v soutěži Zamilovaný červen.

 

Dark african soul - 2. část

Dark african soul - 2. částCo se stalo se záhadným otrokem? A co na svého otce Victorie vymyslí? Podaří se jí uskutečnit svůj plán na pomoc nepříteli? Bude to jen výpomoc za výpomoc nebo se do toho připlete i něco jiného?

Soutěžní povídka v soutěži Zamilovaný červen.

 

Patříme k sobě - 2. část

Patříme k sobě - 2. částCo se stane dál? Může jeden polibek něco ohrozit? Cítí k sobě opravdu to stejné? Je tohle láska?

Soutěžní povídka v soutěži Zamilovaný červen.

 

Lost werewolf - 2. část

Lost werewolf - 2. částJak bude probíhat Bellino setkání s neznámým upírem? A je vůbec možné, aby se všechno tak hrozně zkomplikovalo? Druhá část soutěžní povídky! :)

Soutěžní povídka v soutěži Zamilovaný červen.

 

Správna voľba - 2. časť

Správna voľba - 2. časťBella si premyslí všetky pre a proti a oznámi otcovi svoje rozhodnutie ohľadom svadby. Nemá najmenšie tušenie, že sa stretla s osobou, ktorá do budúcna tak veľmi ovplyvní jej život.

Rose je rozhodnutá vymazať Edwarda zo svojho života a spozná niekoho, kto jedného dňa do jej osudu zasiahne významným spôsobom.

A čo keď sa Belle vďaka Rosalie pripomenie vlastná minulosť?

Súťažná poviedka v súťaži Zamilovaný červen.

 

Anjel smrti - 2. časť

Anjel smrti - 2. časťPosúvame sa v deji ďalej. Podarí sa Jane opäť stretnúť? A ak áno, nájdu si k sebe cestu? Ale čo ak je to pre oboch nebezpečné? Podarí sa im nájsť si k sebe cestu a prekonať všetky prekážky? Prajem prieme čítanie.

Vaša VampireAlice1235.

Súťažná poviedka v súťaži Zamilovaný červen.

« Předchozí  1 ... 10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!