Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné


 

První sněhová vločka

První sněhová vločkaAlice a Jasper ♥
Povídka z minulého roku, která tak trochu nestihla vyjít včas. Je situovaná do Štědrého dne, tak snad to tento rok vyjde. :)

 

Když se svět hroutí - Odchod

Když se svět hroutí - OdchodPovídka o tom, jak odchází Edward. Nechává Bellu napospas svým pocitům a myslí si, že jí tím ochraní. Jak povídka dopadne si přečtěte a doufám, že zanecháte i nějaký komentář. Díky, Kristl :)

 

Cappuccinové vzpomínky

Cappuccinové vzpomínkyKaždý ten příběh známe. Bella, Edward, Forks. Tentokrát ale z jiného úhlu ze vzpomínek mladé ženy nad šálkem oříškového cappuccina. Příjemné čtení, snad moje psaní po těch letech pauzy nepatří do starého železa.

 

Nemehlo na zumbe

Nemehlo na zumbe

Ak vie na Olympijskom polostrove niekto vrtieť zadkom ako latinskoamerické tanečnice, tak potom je to Jacob Black. A ak po tom istom polostrove kráča niekto, kto má obe nohy ľavé, nemôže to byť nikto iný ako Isabella Swanová. Ale čo keď jedna stávka prinúti túto nešikovnicu dostaviť sa na jednu z hodín zumby, ktorej inštruktorom nie je nikto iný než sám Jacob? A čoho chcel Jake vlastne dosiahnuť, keď po vyhranej stávke Bellu donútil, aby sa práve ona prišla natriasať na spôsob Jennifer Lopez?

Ďalší spoluautorský počin z dielne Empress + maryblack. Všetkým prajeme veselé Vianoce! ♥

 

Keď duša bolí

Keď duša bolíAké pocity asi prežíval Edward počas scénky v Zatmení, keď videl Bellu bozkávať sa s Jacobom?

 

Láska nebo nenávist

Láska nebo nenávistStředověké vězení bylo chladné i na začátku léta. Přesto dalo vykvést skryté lásce Jaspera a Alice...

 

Poslední přání pro mou nejlepší kamarádku Jane 3. část

Tak, příběh nám končí. Jane a Alec jsou obviněni z čarodějnictví, ale co Mary?

 

Poslední přání pro mou nejlepší kamarádku Jane 2. část

Mary se stěhuje a potkává dvojčata. Padnou si do oka?

 

Poslední přání pro mou nejlepší kamarádku Jane 1. část

Mary žije s rodiči ve městě. Ale kvůli moru se stěhují do vesnice. Mary tam někoho potká a získá to, co nikdy neměla.

 

Poslední rozhovor

Poslední rozhovorJednou jsem takhle na překladači zkoušela své schopnosti a obohacovala si slovní zásobu... Když jsem se pak podívala na „dílo”, které vzniklo, něco mě napadlo. Možná poprosila Edwardova matka o záchranu syna jednou větou, možná ale vedla celý rozhovor. Pokusila jsem se takový rozhovor sepsat a je jen na vás posoudit, jestli se povedl. Příjemné čtení. :)

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!