Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné

1125334147


 

Metal mind - 1. část

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Metal mind - 1. částKovová mysl... Bella na pokraji šílenosti. Chce se zabít, ale nemůže. Chce odejít, nemůže. Nesmí nic. Edwarda neušetřili, Aro ho nechal zabít. Alice vyměnila svou svobodu za Bellino bezpečí, ale netušila, že už se neuvidí. Bellu vězní Aro někde ve Volteře. Začíná šílet, musí přemýšlet o jeho smrti, o všem. Ale co když přibude nový vězeň? Že by někdo ze tří vládců? Povídka zaměřená spíše na Volteru než na klasické E+B. ;) Johnny

 

Masenovic generace 1/2

Masenovic generace 1/2Tento příběh se odvíjí od roku 1918, kdy Edwarda opustila jeho láska Marie, čímž se na rozdíl od něho zachránila před chřipkou. Carlisle proměnil Edwarda, který s ním a ostatními členy klanu léta žil. V roce 2013 se Edward vrací do svého rodného města, ale co když tam nalezne kus svého lidského života?

 

Zakázané ovoce

Zakázané ovoceMělo to být nejhorší období mého života. To poslední období. Londýnské ulice plné plíživého zabijáka, nejkrutější nemoci historie, tisíce lidí uvrhnutých do věčných bolestí a nakonec zapomnění. Válka, která změnila vše. Věk, který ničil a nedával. Má doba nebyla příznivá a rozhodně nenabízela jediný podnět, jedinou záchranu, pro lásku. A přeci jsem ji na místě, kde se život se smrtí snoubí a kde pro lásku není jediného pochopení, našel a ochraňoval do posledního dechu.
(Psáno v dopisech)

 

Fakulta lásky

Fakulta láskyTak nějak musím prvně „vyplácat" zásoby povídek, které již mám napsané delší dobu. Tahle je jednou z nich. Opět moji oblíbení Carlisle a Esme, kteří se seznámili na lékařské fakultě. ;) Mladičká Esme jako studentka medicíny a nový profesor. Jak jejich setkání zamíchá s osudem každého z nich?

 

Baby with tattoos

Baby with tattoosEdward potká v baru překrásnou dívku - Bellu. Ale odváže se a osloví ji? Nalezne uvnitř odvahu? Přece jen je tak krásná, ale upíří aura by mohla zabrat. Nebo ne? Dokáže Edward ulovit neobyčejnou krásku s tetováním?

 

Potkali se v letadle

Potkali se v letadleEdward je poloupír, biologický syn Esmé a Carlisle. Tím, že mu nedělá problém odolat lidské krvi, tak se rozhodl zpestřit si svůj život a začal pracovat jako stevard u letecké společnosti. A tady náš příběh začíná. Období Vánoc, doba, kdy se stávají nečekané věci...

 

Zradená vlastným druhom I.

Zradená vlastným druhom I.Bella Swanová nie je ničím výnimočná, študuje, stará sa o sestrine deti a patrí medzi dobrákov. Jej život sa však od základov zmení v jednom obyčajnom dni, keď sa dozvie o únosoch a vražde. Sama sa vydá na stopu po páchateľovi, no neuvedomí si, že veci vždy nie sú také, ako sa na prvý pohľad zdajú. Prajem pekné čítanie. VictoriaCullen

 

Ona ho zabila!

Ona ho zabila!Co kdyby se Alicina vize vyplnila? Jaké by byly její pocity? Jak by jí bylo, kdyby viděla Jaspera umírat? Jedna sobotní oddechová povídečka.

 

Na krok od vykúpenia 2/2

Na krok od vykúpenia 2/2Druhá a zároveň záverečná časť poviedky. Ako to dopadne s Bellou? Dočkáme sa šťastného konca alebo práve naopak?
Príjemné čítanie. Jessy. :)

 

Pavučina lží

Pavučina lží

Lhát je lehké, horší je pak nepodřeknout se...

Své o tom ví i Isabella Swanová, hlavní postava této povídky.
Co se stane, když se malé, absolutně nevinné lži pěkně nakupí a ona najednou zjistí, že ji to nakonec přivedlo k upřímnosti?

« Předchozí  1 ... 15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!