Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné


 

Vůně blízkosti

Vůně blízkostiLehce strašidelný příběh
Nikdo mi nemohl říct, že chápe, ví, jak se cítím, anebo že toho, co se stalo, lituje. Samozřejmě, lítost. Slyšela jsem hodně lidí, co mi vyjádřili soustrast.
Mrzí mě to. Strašně moc. To jsem slyšela nesčetně krát.
Nikdo z těch lidí nevěděl, jaké to je, ztratit milovanou osobu, za kterou byste s radostí položili život, jen, aby se z druhého břehu vrátila zpět.

 

Svatební pohromy - 1. část

Svatební pohromy - 1. část

1. část: Lesklý orgasmus
Edward a Bella mají pár dní před svatbou. Všechno by mělo být naprosto perfektní, ale Alice se něco nezdá. Dokáže Bellu a Edwarda udržet od sebe, aby zachránila jejich svatbu? Co dokáže Bella vyvést za těch pár dní, co budou přípravy? 
Oddechová povídka, která má hlavně pobavit a potěšit. Příjemné čtení přeje Johnny 

 

Odpověz mi proč?

Odpověz mi proč?Milovala je, byli její rodina, ale opustili ji. Odešli a už je nikdy neviděla. Ani se s ní nerozloučili. Nic pro ně neznamenala, ale přesto všechno je vždy popisuje s láskou. Láskou, kterou si nezaslouží, protože ji nechali samotnou. I On nás opustil. On, který jí sliboval bezmeznou lásku, který jí sliboval věčnost... Potřebovala jsem se dozvědět, proč se jí pokaždé rozzáří oči, když o nich mluví. Proč je stále miluje, když jí tolik ublížili…

 

Vášnivá čtenářka 1. část

Vášnivá čtenářka 1. částVe škole probírají fantasy literaturu a Bella se začte do jedné z knih. Znáte to? Knížky, povídky, časopisy… To je fuk. Když se prostě do něčeho ponoříme, je velmi těžké s tím přestat. Nespíte ani nejíte a mezi jednotlivými díly/kapitolami máte absťáky. Myslím, že tohle známe úplně všechny. A pokud ne, tak asi nejste tak vášniví čtenáři… Bohužel, ale i bohudík. Příjemné čtení přeje chloe.

 

Je libo otisk, Caie? 1/3

Nedoporučujeme číst do 15 let.

 Je libo otisk, Caie? 1/3Aro zjistil, že Cullenovi stvořili nesmrtelné dítě, tak se ho vydal se svými bratry zničit. Kdyby věděl, co ho potká, velice rychle by si to rozmyslel. A nejen on...
(Psáno převážně nevážně. :D)

 

Sladká pomsta 3/3

Sladká pomsta 3/3Konečně se dozvíme, jak se ve skutečnosti potkala Victorie s Jamesem a co se s ním skutečně stalo. Dozvíme se, jaké moci se vlastně Victoria obává.

 

Všetko tip-top, pán Cullen I.

Všetko tip-top, pán Cullen I.Bella je závislá na dokonalostiach a vždy chce mať všetko pod kontrolou. A tak, keď dostane ponuku vystrojiť svadbu snov tajomnému boháčovi Edwardovi, rýchlo ho uistí, že všetko bude perfektné a nemá sa čoho obávať. Lenže, len čo sa pustí do príprav, jej život sa rúca ako domček z karát. Nič nevychádza a jej akoby sa lepila smola na päty. A čo so zákernou nevestou a sexy ženíchom, ktorý ju priťahuje?

 

Tvoj život v mojich rukách

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Tvoj život v mojich rukáchRosalie si prežila za ľudského života muky, za ktoré bol zodpovedný jej snúbenec, Royce King. Lenže jej život sa smrťou neskončil a potreba pomsty ju doženie až naspäť k nemu... Mel99

 

Nakupování

NakupováníJestli čekáte Alici, zklamu vás. =) Tohle je povídka o Leah. Jak to dopadne, když si chce vlčice koupit šaty a prostě se o sebe postarat? Dozvíte se v této povídce. Snad vás to pobaví.

 

Fortis sanguinum

Fortis sanguinum V překladu Krvežíznivý bojovník. Další z mnoha verzí Demetriho minulosti. Ovšem s malým bonusem, který Demetri rozhodně nečekal a docela ho rozhodil. Přeji příjemné čtení, Yzis.

« Předchozí  1 ... 6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!