Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné

e+b1


 

Fantastický svět

Fantastický světJeden den v jejím životě je plný radosti, vzpomínek a očekávání...

 

Nekončící samota

Nekončící samotaToto je povídka bez smyslu. Povídka o Victorii. O lidské dívce s nešťastným životem - o upírce se zlomeným srdcem. O jejím konci...

 

V objatí démona

Nedoporučujeme číst do 18 let.

V objatí démonaBella sa dostala do poriadneho prúseru. Táto jednorazovka by sa mohla stať aj poviedkou na pokračovanie, ale zatiaľ nič nesľubujem. Prajem príjemné čítanie. :)

 

Remember forever

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Remember foreverJacob je arogantní, namyšlený blb. Sukničkář, který se snaží neohrabaně sbalit Bellu, což se mu nakonec povede a po maturitním večírku se spolu vyspí. Jak budou pokračovat dál jejich osudy? Co všechno si budou muset přetrpět? Příjemné čtení, *A.99*

 

Rosaliina dcéra

Rosaliina dcéraAké by bolo dieťa Emmetta a Rose? Ako by k nemu prišli? Čítajte v mojej novej poviedke. Dúfam, že sa bude páčiť.

 

Burlesqua Bella

Burlesqua BellaBells ako Burlesqua... Čo vy na to?

 

All I've ever needed

All I've ever neededRosalie a Emmett tak trochu inak. Príbeh dvoch mladých, zamilovaných ľudí, ktorých krásnu budúcnosť prekazila vojna. Smútok nešťastnej Rosalie, ktorá navždy stratila svoju lásku.

 

Je to len zošit! Nie, je to začiatok.. 1/2

Je to len zošit! Nie, je to začiatok.. 1/2Bella, dievča stiahnuté do seba, bez priateľov a jediný, komu sa zveruje, je jej zošit, jej najcennejší majetok. Všetko bude dobré až do jedného zvláštneho dňa, kedy si všetko pokazí a Bella bude musieť pomaly nechať vyjsť svoje pocity na povrch.
Moja úplne prvá jednorázová poviedka, prosím o zhovievavosť.
Príjemné čítanie. LiviaCullen

 

(Never) Alone

(Never) AloneOkolitý svet pre mňa neexistoval. Väčšinu času som upadala do stavu zombie, kde som sa nachádzala len ja a chmúrne myšlienky. Netušila som ako dlho to ešte vydržím a vedela som, že by som s tým mala niečo robiť. Nebolo to ľahké.

 

Zradená vlastným druhom II.

Zradená vlastným druhom II.Temnota a oheň.

« Předchozí  1 ... 14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!