Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné

wtf5


 

Promise

PromiseVolturiovi se chystají zničit rodinu Cullenových, protože se dozvěděli o existenci nesmrtelného dítěte. Celá garda se připravuje na boj, a jak do toho zapadá Demetri s Heidi? Příběh z Rozbřesku...Demetri/Heidi

 

Okouzlený pohled II

Okouzlený pohled IITak, máme tady další pokračování soutěžní povídky. Ed a Bella se přátelí, ale Bella tuší nějaké tajemství. A Ed není jediný, kdo něco zatajuje. Snad se vám to bude alespoň trochu líbit. vecernice

 

Upíří bál

Upíří bálV minulosti upíři pořádali každý měsíc slavnostní bál, ze kterého se už nikdy nikdo nevrátil. Ale dopadne to tentokrát stejně? Zemřou opět všichni? Nebo se snad nejmladšímu hostu vůbec podaří uprchnout? Příjemné čtení. :)

 

Přitažlivost

PřitažlivostJasper: Pro Edwarda byla ta vůně něčím víc. V té vteřině mu potemněly oči a ústa mu zaplavil jed. Nikdy jsem necítil, že by takto silně reagoval na nějakého člověka.

 

Jdem na to, sexouši!

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Jdem na to, sexouši!Renée a Charlie chtějí oživit svůj vztah a přikořenit své manželství sexem v lese. Co se jim přihodí, to si přečtete v mé odpočinkové povídce. Prosím, berte to s nadhledem.

 

Správna voľba - 3. časť

Správna voľba - 3. časť

Všetko sa dáva do pohybu a odhalí sa nejedno tajomstvo, prelejú sa potoky sĺz.

Ako sa so svojim osudom popasujú traja mladí ľudia, čo sú spolu spojení viac, než sa na prvý pohľad zdá? A pre koho sa Bella nakoniec rozhodne? Naplní poslednú vôľu svojej priateľky a zvolí si manželstvo bez lásky? Alebo sa vzoprie a vyberie si šťastný život po Jacobovom boku?

Súťažná poviedka v súťaži Zamilovaný červen.

 

Len jedno prianie - 3. časť

Len jedno prianie - 3. časť...hlboko sa uklonil a so sklonenou hlavou klesol na koleno. „Vaša výsosť,” zašepkal. Vzal jej dlaň do svojich rúk a na znak privítania jej vtisol jemný bozk na chrbát ruky. Zaklonil hlavu a pozrel do jej tmavých očí. „Ste prekrásna, Bella,” vydýchol v úžase. Nervózne sa obzerala po sále. To posledné, čo si želala boli uprené pohľady všetkých hostí na nich dvoch. „Edward, moje nervy, vstaňte,” šepla.

Súťažná poviedka v súťaži Zamilovaný červen.

 

I love you, but we can't be together... - 3. časť

I love you, but we can't be together... - 3. časťAko to celé dopadne? Bude Bella s Edwardom alebo Patrickom?

Súťažná poviedka v súťaži Zamilovaný červen.

 

V barvách léta - 3. část

V barvách léta - 3. část

Povídka psaná při příležitosti soutěže Zamilovaný červen!

Láska nevzniká z minuty na minutu. Pokud mám opravdu milovat, potřebuji nějaký čas.

 

Dark african soul - 3. část

Dark african soul - 3. částVictorie mu pomohla na útěk. Jak se zachová před Arem? Povede se Lincolnovi utéct? A jak vlastně dopadne nebezpečná, zakázaná láska?

Soutěžní povídka v soutěži Zamilovaný červen.

« Předchozí  1 ... 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!