Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné


 

Nemenná láska

Nemenná láskaUpíri. Bytosti tak dokonalé a bezchybné. Hovorí sa, že i bezcitné. Opak je však pravdou. Ak dokonalé, tak len vo dvojici... Ako Esme a Carlisle.
Česko-slovenská spoluautorská poviedka z nočnej dielne Kate3 a Jessy. Prajeme príjemné čítanie. :)

 

Madness or love? 3/3

Madness or love? 3/3Poslední díl příběhu o Leah a Caiovi. Jak dopadne?

Zabil bych pro tebe. Umřel bych kvůli tobě. Potřebuji tě. Miluji tě. Neodcházej…

 

Motorkář

MotorkářBella má zkouškové období a zdá se, že jí štěstí nepřálo. Od té doby, co se na ni Edward vykašlal, se obrací vše k zlému. Je to snad schválně? Maličká chuťovka.
Hezké čtení přeji.

 

Krásná labuť

Krásná labuťTéměř songfic o tanci...

 

Takový normální pracovní den MUDr. Carlislea Cullena

Takový normální pracovní den MUDr. Carlislea CullenaKraťoučká povídka, ve které se mrkneme za Carlislem Cullenem do práce. Původní drabble - takový menší úlet - trochu narostl. :) Povídku si syslím už pár týdnů, psala jsem ji, když mi nemálo hrabalo ze školy. ;)

 

Setkání po letech 3/3

Setkání po letech 3/3Jsem monstrum bez duše a srdce, které saje lákavou rudou tekutinu a vychutnává si ten pocit, když z vás odchází život. Jsem bytost, která žije v temnotě a vyhýbá se slunci. Jsem tvor, který s lidmi žije po staletí a vy o tom nemáte zdání. Jsem netvor, který má rád rychlost a hlavně jsem nesmrtelná osoba. Kdo jsem? Jsem upírka, upírka Cat.
Jak jsem nakonec dopadla?

 

If you cry 2/3

If you cry 2/3„Nemáš dosť?!“ zajačal znovu. Bolesťou som privrela oči. Začalo sa to vymykať z rúk.
„Ak sa niekoho z mojej rodiny dotkneš, zabijem ťa, rozumieš?! Roztrhám ťa na kusy!“ Pod jeho tónom sa mi do očí nahrnula páľava.
„Do... Dobre... Sprav... Sprav, čo chceš... Len... Len ma... pusť,“ šepla som z posledných síl.

 

Setkání po letech 2/3

Setkání po letech 2/3Jsem monstrum bez duše a srdce, které saje lákavou rudou tekutinu a vychutnává si ten pocit, když z vás odchází život. Jsem bytost, která žije v temnotě a vyhýbá se slunci. Jsem tvor, který s lidmi žije po staletích a vy o tom nemáte zdání. Jsem netvor, který má rád rychlost, a hlavně jsem nesmrtelná osoba. Kdo jsem? Jsem upírka, upírka Cat.
Říká se, že stačí malý kousek naděje a zrodí se láska, ale je to pravda? Jak můžu mít naději, když vím, že miluje jinou?

 

Setkání po letech 1/3

Setkání po letech 1/3Jsem monstrum bez duše a srdce, které saje lákavou rudou tekutinu a vychutnává si ten pocit, když z vás odchází život. Jsem bytost, která žije v temnotě a vyhýbá se slunci. Jsem tvor, který s lidmi žije po staletí a vy o tom nemáte zdání. Jsem netvor, který má rád rychlost a hlavně jsem nesmrtelná osoba. Kdo jsem? Jsem upírka, upírka Cat.
A jsem mrtvá... Ale smrt je jen začátek, ale až té druhé kapitoly, nebo ne?
Edward. Stačilo jediné slovo a já pocítila tolik citů... Nenávist, lásku, oddanost... Setkám se s ním ještě někdy? Setkám se svým stvořitelem?

 

Patříme k sobě - 3. část

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Patříme k sobě - 3. částJak to celé skončí? Jaké se naskytnou překážky? Zůstanou spolu? Nebo ne? Dopadne to nakonec dobře?

« Předchozí  1 ... 7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!