Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné

Jack Huston - Nejdelší jízda


 

I love you, but we can't be together... - 2. časť

I love you, but we can't be together... - 2. časťČo ak má Bella tajného ctiteľa? Kto to môže byť?

Súťažná poviedka v súťaži Zamilovaný červen.

 

The sin of love II

The sin of love II

Rozhovor s rodiči, následná hádka a pak smířlivá večeře.

Jenže tohle všechno se týká dospělých... „Děti“ totiž zůstaly samy doma. Ou jé...

Co zaviní jeden nečekaný polibek?

Příjemné čtení,

*A.99*

Soutěžní povídka v soutěži Zamilovaný červen.

 

Aj anjeli existujú - 2. časť

Aj anjeli existujú - 2. časťČo sa stalo s Jasperom, keď sa vrátil späť do neba? Ako si užíva Alice svoj zrak? Stretnú sa ešte niekedy, alebo nie? Ak chcete odpovede, musíte si prečítať kapitolu.

Súťažná poviedka v súťaži Zamilovaný červen.

 

Procházečka snů 3

Procházečka snů 3

IN LOVING MEMORY

SOMNIA DREAMWALKER

AGE 3035

I catch you!

A tak jsem zemřela...

 

Anjel v temnote - 1. časť

Vo svete, kde sú ľudia tovarom pre upírov, sa stretnú dve bytosti... Len jedna z nich je však človek. Mel99

Súťažná poviedka v súťaži Zamilovaný červen.

 

Len jedno prianie - 1. časť

Len jedno prianie - 1. časťDávaj pozor na to čo si želáš, lebo sa ti to môže splniť - vraví sa. Stačí len jedno malé prianie a môžete sa ocitnúť priamo v komnatách budúceho panovníka Francúzska. Má to však jeden háčik. Dostať sa späť je oveľa ťažšie, než by sa na prvý pohľad mohlo zdať.

Súťažná poviedka v súťaži Zamilovaný červen.

 

Dark african soul - 1. část

Dark african soul - 1. částDívka, která porušuje upíří pravidla - Victoria. Co se přihodí tentokrát mladé ženě, když ji zatknou? Jaký nejvyšší zákon bude ochotna porušit? Kolik bytostí bude trpět? Jak to ovlivní zakázaná láska?

Soutěžní povídka v soutěži Zamilovaný červen.

 

Každý má svoj sen - 1. časť

Každý má svoj sen - 1. časťPoviedka je o Belle a Edwardovi. A komuže nevyhovuje ich vzťah? beer

Súťažná poviedka v súťaži Zamilovaný červen.

 

V barvách léta - 1. část

V barvách léta - 1. část

Povídka psaná při příležitosti soutěže Zamilovaný červen!

Edward Masen, šestnáctiletý kluk bydlící sám, má pohodlný život s výhledem na oceán. Svět vidí ve veselých barvách a prožívá každý moment naplno. Není zde nic, co by mu způsobovalo vrásky na čele, jen mu trochu zkomplikuje život, když jednou před svou chatkou narazí na holku celou zahalenou v šedém oblečení.

 

I love you, but we can't be together... - 1. časť

I love you, but we can't be together... - 1. časťČo ak Bella vyhrá pobyt v Taliansku? Ako veľmi sa jej plány za dva týždne môžu zmeniť?

Súťažná poviedka v súťaži Zamilovaný červen.

« Předchozí  1 ... 11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!