Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné

Breaking Dawn 08


 

Lost werewolf - 1. část

Lost werewolf - 1. částBella nemá jako vlkodlak snadný život. Občas si přijde ztracená a osamělá… To vše se ale kompletně změní, když jednoho večera narazí na upíra. Upíra, do kterého se zamiluje. Dokáže láska rodící se mezi nimi překonat všechny nástrahy, které jim život připravil? Koho si nakonec Bella vybere…? Smečku nebo svého úhlavního nepřítele, do kterého je bláznivě zamilovaná? To a ještě mnohem více se dozvíte v této soutěží povídce na téma zakázaná láska! :)

Soutěžní povídka v soutěži Zamilovaný červen.

 

Moje rozhodnutí

Moje rozhodnutíRozhodla jsem já. Jen já, za nás za všechny, a doufala, že mi to jednou odpustí.

 

Upír po ráně do hlavy...

Upír po ráně do hlavy...Stačí málo! Dvě odřená kolena a krajka na spodním prádle... Můj pokus o povídku na téma trapas...

 

Král a královna plesu

Král a královna plesu

Dříve jsem byla hodná a milá holka. Kamarádů jsem měla poskrovnu, ale stačilo mi to k zvládání mých emočních výbuchů, při mých nejistotách... Avšak to vše se změnilo, když jsem se rozhodla nastěhovat k mému otci do Forks.

Potkala jsem totiž jeho. Arogantního, namyšleného Cullena, který si myslel, že může mít každou, na kterou ukáže. A přestože jsem chtěla hrát nedostupnou, neviditelnou myšku, velmi rychle jsem pochopila, že takhle to dál nejde.

Jen díky němu jsem se rozhodla se stát tou mrchou, která je silná a nenechá si nic líbit. A hlavně mu dokázat, že já mu k nohám nepadnu, přestože uvnitř mě ten chlap neskonale přitahoval... A já ten boj začínala prohrávat. Avšak nemíním se vzdát.

Příjemné počtení u další mé jednorázovky přeje vaše zuzinecckaa

 

Upír ve skříni

Upír ve skříni„Ty máš svetr od Prady? Pche! To já mám upíra ve skříni!“

 

Miesto pre mňa?

Miesto pre mňa?Ďalšia "originálna" jednorázovka. Znovu o Jane. Dúfam, že sa bude páčiť.

 

If you cry... 1/3

If you cry... 1/3Roztržka skončila?
Keď Renesmee zmizla bez stopy, Cullenovci ihneď vedeli, o čo ide. Vedeli, že v takomto čine majú prsty Volturiovci. Čo sa však stane, keď ako nástroj na vydieranie a istú satisfakciu využijú najváženejšieho člena kráľovskej gardy.
Čo ak unesú Jane?

 

Charlie? No to snad ne!

Charlie? No to snad ne!Charlie Volturi. Aneb jak se Charlie upírem stal...

 

Neznal jsem ani její jméno

Neznal jsem ani její jménoVlkodlaci nedokončili svou práci, ale já věděl, že se vrátí. Čekal jsem na ně. Z hloubi lesa se ke mně však rychle přibližovala ona. Pohlédla mi do zlatých očí a věnovala mi úsměv. Pustila k zemi připravené chrastí a křesadlo schovala do opasku. Neznal jsem její jméno.

 

Večnosť je dlhá doba, Demetri...

Večnosť je dlhá doba, Demetri...Janein odkaz Demetrimu... a jej myšlienky.

« Předchozí  1 ... 13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!