Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné


 

Správna voľba - 1. časť

Správna voľba - 1. časťCarlisle Cullen je veľmi vplyvný muž, a keď niečo chce, ide si tvrdo za tým. Tentoraz sa rozhodol, že ožení svojho syna Edwarda s Isabellou, dcérou policajného dôstojníka Charlieho Swana.

Lenže, čo keď Edward miluje inú a Belle vstúpi do cesty jej osudový muž? Aké intrigy Carlisle použije, aby Edward opustil Rosalie? A akú úlohu v tom všetkom zohrá Emmett McCarty, ktorý Belle zlomil srdce, keď rok predtým bez stopy zmizol? A čím vlastne Carlisle prinúti Charlieho, aby žiadal od svojej dcéry zväzok z rozumu?

Súťažná poviedka v súťaži Zamilovaný červen.

 

The sin of love I

The sin of love INeočekávejte žádné drama, spíš jen oddychovou a vtipnou povídku

Renesmee si žije normální život s rodiči, chodí na střední ve Forks, občas sbalí nějakého toho kluka, však to znáte. No, jednou natrefí na milého, příjemného kluka, zamilují se do sebe... Jenže, pak zjistí, že spolu nemůžou být. Proč? A jak se vyrovnají s překážkami jejich lásky?

Příjemné čtení,

*A.99*

P.S.: Renesmee se do Jacoba nikdy neotiskla!

Soutěžní povídka v soutěži Zamilovaný červen.

 

Aj anjeli existujú - 1. časť

Aj anjeli existujú - 1. časťVeľa z vás prekvapí moja poviedka. Je to úplne niečo iné, ako píšem obyčajne. Nestretneme sa tu iba s upírmi, hlavnými hrdinami nebude Edward a Bella.

Príbeh bude hovoriť o Alice, ktorá stratila zrak. Príbeh bude hovoriť o Jasperovi, ktorý nie je človekom, ale nie je ani upírom. Ako sa s nimi osud zahrá? Čo všetko na nich ešte čaká? Dočítate sa v poviedke.

Súťažná poviedka v súťaži Zamilovaný červen.

 

Anjel smrti - 1. časť

Anjel smrti - 1. časť Jane a jej život mimo gardy. Čo sa zmení v jej správaní, keď stretne niekoho, kto jej prevráti celý život hore nohami? Čítajte a dozviete sa.

Súťažná poviedka v súťaži Zamilovaný červen.

 

Láska jedné bety - 1. část

Láska jedné bety - 1. částPřichází červen a s ním i naděje. Snad každý dopadl svým způsobem šťastně, jen Leah je stále... nespokojená. Nemyslíte, že i ona by si zasloužila šťastný „konec“?

Soutěžní povídka v soutěži Zamilovaný červen.

 

Okouzlený pohled I

Okouzlený pohled ITak, jedná se o soutěžní povídku. Isabella a Edward. Tvořili by krásný pár. Je tady jeden malý háček. On upír a ona člověk. A ona z královského rodu. Snad mě neukamenujete. vecernice

Soutěžní povídka v soutěži Zamilovaný červen.

 

Milosrdný čin - 1. část

Milosrdný čin - 1. částTrable s láskou mají všichni. Výjimkou tudíž není ani mladík, který byl přeměněn v upíra již ve svých šestnácti letech. patulka13

Soutěžní povídka v soutěži Zamilovaný červen.

 

Tanec labutí - 1. část

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Tanec labutí - 1. část

Vlčí smečka není to, co bývala, zlomená srdce zakopávají o tyrany a bratr bratru škodí. Ale co sestřička, rozdrcený zbytek vlkodlaka, který svou lásku obrátil tou nejhorší cestou, jakou mohl? A svědomí si vykupuje krvavými laskavostmi...

Užijte si zakázanou lásku v podání Kaisy a ElizG.

Jedná se o soutěžní povídku v soutěži Zamilovaný červen.

 

Moje krásná otrokyně - I. část

Moje krásná otrokyně - I. část

Soutěžní povídka v soutěži Zamilovaný červen.

Rozhodla jsem se pojmout zakázanou lásku z jiné perspektivy - z perspektivy Rumunů (moji oblíbenci :-D). Aby byla tato povídka originální, vracíme se do minulosti. Hlavní hrdina je Vladimir a jeho zakázaná láska - nechte se překvapit, kdo to bude. ;-)

Lidé tu dodnes ctí legendy o našem druhu – i díky mně. Kdyby mě někdo zde uviděl, už by přede mnou couval s křížkem a česnekem (ne že by mu to nějak pomohlo). To proto, že věří, že jsme démoni. A proč v to věří? Proč věří, že jsme tak špatní, když neznají naše životy, naše příběhy a naši minulost? V čem se od nich tolik lišíme? Ano, zabíjíme. Ovšem lidé zabíjí též. Zabíjí se navzájem, nebo zabíjí pro potravu. My děláme to samé. Lidé se živí zvířaty, protože jsou jim zvířata podřazená. My se živíme lidmi, protože ti jsou podřazeni nám. Takto nás příroda stvořila. Takto to má být.

Přeji zajímavé čtení.

 

Patříme k sobě - 1. část

Patříme k sobě - 1. částVlkodlačí dívka žijící v jednom kmenu vlkodlaků se šla proběhnout. Poté se vrátí, ale její příbuzní narazili na něco zajímavého. Co se stane, jakmile zjistí, o co jde? Bude to chtít zabít? Nebo se poddá osudu?

« Předchozí  1 ... 12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!