Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Shrnutí FF povídek


Shrnutí FF povídekZtrácíte se v množství povídek zveřejněných v poslední době? Zde budou povídky shrnuty pro lepší orientaci všech chtivých čtenářů a článek bude aktualizován. Tímto prosím autorky, zda by mi neposlaly, pokud chtějí, shrnutí svých příběhů. Mohu to napsat sama, ale každý svůj příběh dokáže popsat nejlépe. Update: 2.5.

Zde je seznam všech povídek na pokračování (seřazených abecedně), které jsou na tomto webu v současné době publikovány (jednodílné najdete zde).

Pro nalezení patřičné povídky můžete použít také kolonku hledat v pravém sloupečku nebo jít přes rubriku FanFiction od Vás.

Pro vás, kteří máte zájem přidat vlastní tvorbu, je odkaz na stránkách rovněž v pravém sloupečku.

 

Angels (Janna): Poté, co Bella nepřežije autohavárii, stává se andělem, ale né tak ledajakým. Stane se strážným andělem Edwarda. Po celou dobu ji pomáhá její vlastní bývalý strážný anděl - Lori. Žádný svěřenec nikdy svého anděla neslyšel ani neviděl, ale to by nemohli být Bella s Edwardem, aby to bylo jinak. Co to ale všechno přinese? Co všechno musí Bella podstoupit, aby Edwarda zachránila před věčným zatracením? Najdou znovu cestu k sobě? Pozn.: Dokončeno

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Bite me (RosalieHale): Příběh vyprávěný z pohledu upírky - Nicolle, která žije a je bezmezně zamilovaná do Jamese. Jenomže teď hrozí, že ho může ztratit, protože se vydal do Paradtaty. Vydá se za rodinou upírů, aby jí pomohli ho zachránit. Jenže aby jí pomohli musí jim také říct svůj příběh z minulosti, kdy žila v 18. století v Paříži. Byla člověk a její otec jí chtěl provdat ua hrozného, ale bohatého Juliana.. Pak zjistila, že jí někdo sleduje a objevila Jamese, který jí na její prosbu ,,Kousni mě!" uposlechl. Upozorňuji: nemá nic společného se Stmíváním kromě upírů a upíří lásky.

1

Být člověkem (TachikoManabu): Legenda vypráví o dívce se zvláštními schopnostmi. Tolik podobné upírům a přesto lidské. O zbrani, kterou si vydržují Volturiovi, aby měli tu svou moc. Ta holka má prý všechny rysy upírů. Bledou kůži, neobyčejnou krásu, velkou sílu a rychlost, zvláštní schopnosti, nesmrtelnost. Jen některé jí chybí. A to touha po krvi, chladná pokožka, jiskřící na slunečním světle. Ta dívka se jmenuje Charlotte. Dá se říci, že i přes její schopnosti je stále „obyčejný" člověk. Člověk, kterého si již po staletí Volturiovi vydržují... ...jednoho dne však Charlotte odchází z Volterry a dostává se do Forks, kde se seznamuje s Cullenovými. Povídka navazuje na New Moon a úplně v ní chybí Bella...

1 2 3 4 5

C-C... C... C... C-C... C-Cullenovi!! (Ranya): Dvě spolužačky posedlé Twilight se dostaly do Forks. Mají problém uvěřit, že se jim to nezdá. A pak, když postavy z knih začnou ožívat... jak si vysvětlit nereálné? Stav: rozepsané.

1

Cítila jsem naději (TracyHale): Slavná zpěvačka Maybe a fanynka Twilight ságy dostane životní šanci - zazpívat si duet s Robem Pattinsonem ke čtvrtému zfilmovanému dílu ságy! Ale nevzdává se naděje, že upíři od Stephenie opravdu existují... A naděje umírá poslední!!

1

Cesta, kterou kráčím (Alende)

0

Cesta osudu (sunny): Vanessa nikdy nebyla obyčejná dívka. Posledních několik měsíců trpěla ztrátou svých rodičů a nejasnými sny z budoucnosti. Teprve až když jí Williem Masen zachrání život, začíná vše dávat smysl. Pouští se spolu do boje proti osudu. Vyhrají ho? Po nějaké době Vanessa zachrání jednu lidskou dívku před smrtí ale před přeměnou už ne. Přijmou ji s Williemem za sestru a učí ji novému životu. Na své cestě se postupně seznamují s další upíří rodinkou. Kdo jsou Cullenovi a jakou mají s nimi spojitost? Upevní se znovu nalezené vztahy a nebo se rozpadnou?

1

Choose Right Way (mexandxcullens): Edward se rozejde s Bellou,protože pořád říkala jak chce být upírem. Bella od Cullenových odejde protože ji odmítnou přeměnit. Rozhodne se na chvíli bydlet u Jacoba. Časem zjistí že Jacob se v něčem změnil,chce utéct,ale je v pasti. Edward mezitím ze smutku a žalu začne znovu zabíjet lidi a od Alice se dozví v jakém je Bells nebezpečí. Chce ji zachránit. A jak to dopadne? Když budete číst kapitoly,určitě se to dozvíte.

1

Dar (Wool): Tato povídka se jmenuje Dar,a je o Sam 16-tileté blondýnce která se změní ale nebude o tom vědět co se stalo,už v první kapitole se setkáte s Cullenovými tedy zatím s jedním,je to jako po Rozbřesku ale bez Nessii,a postupně bude povídka nabírat na dobrodružství.Určitě si přečtěte,jestli se vám bude líbit!

1

Dejiny večnosti (Fine): Edward a Bella žijú už niekoľko rokov spokojným manželským životom ako upíri a sťahujú sa z miesta na miesto. Na jednom z je však Edward pre usídlených vlkolakov ťažko zranený a Bella má žiť vo svete plnom ľudí sama. Zvládne to, nezaváha? Alebo sa jej to naozaj len nezdá a bdie nad ňou anjel? Čo dokáže silné spojenie dvoch nesmrteľných duší?

1

Emmettovo znovuzrození (Marfulinka): Tuto FF povídku vlastně vypráví Emmett. Začíná tím, jak se vydá se svým bratrem Lucasem na lov. Samozřejmě že ho napadne medvěd a Rosalie stojící poblíž to nemůže jen tak nechat. Donese ho Carlilovi, aby ho přeměnil na upíra (Jak už víme z knížek od Stephenie). Začíná tedy v roce 1935 a posouvá se s Emmettovým životem dál.

1

Hranice života (Yvai): Takže je to o Elizabeth, ktorá žije nudným životom v New Yorku, až kým v ordinácii svojho otca nestretne chalana o ktorej sa jej v posledných týždňoch sníva. Je v tiahnutá do sveta, ktorý nerešpektuje hranice života.

1

Hra osudu (Adushka9): Sedmnáctiletá Jul se svojí mámou a mladší sestrou ořestěhuje do Forks, kde se mají starat o svoji nemocnou tetu..Zde zjistí, že není obyčejná dívka, ale čarodějka..V den jejích osmnáctin )tedy přesněji v noci) se u ní projeví čarodějnická moc..Setká se tu s Culleny,Bellou,jejím otcem (on a její máma spolu navážou vztah..) a také s Jacobem Blackem..Klukem, o kterém si myslí, že si jsou souzeni..Ale jak to vše bude?Hra osudu je nevyzpitatelná...

1

Immortal love (blondeTeru): Děj téměř plynule navazuje na Breaking Dawn. Bella s Edwardem se milují stále stejně, milují svou Renesmee a svou rodinu. Ale ani dokonalému páru se nevyhýbají hádky, nepřátelští vlci a upíři, i lidští závistivci a divní lidé. A Dartmouth je jejich další útočiště. K věčnému životu patří věčná láska.. Vydrží jim to i přes všechny problémy?

1

Já jsem Bella! Ty musíš být upír?! (slecinka): Bella žije obyčejný život se svými rodiči v obyčejném městečku Campell river. Ale jenom do té doby než se tam přistěhují záhadní Cullenovi. Od té doby začíná objevovat schopnosti svoje a také Cullenů, a zjistí, že nejsou lidé. Že jsou upíři. A podle vizí z minulosti se o sobě dozví, že sama byla upírka. S nic netušícím Edwardem si pěkně pohrává a její myšlenky mu někdy dávají zabrat.
Příběh plný humoru, nadpřirozena, přátelství a lásky.

1

Jantarová propast (Ranya): Elizabeth "Ell" Alexandrová je pesimistická žačka střední školy, jejímž životním cílem je smrt. Pak se ale k nim do třídy přiřadí tři vyjímečně krásní sourozenci (překlad - upíři) a na obědě si k ní začne, dobrovolně, sedat celkem milý kluk (překlad - budoucí vlkodlak)... upíři o ni jeví zájem, ale ne jako o potravu; snáší hodně veliký nátlak a potlačuje všechny emoce, zajímá je, jak to zvládá. Stejně tak se o ni začnou zajímat místní vlkodlaci... btw, pokračování to bude mít pravděpodobně hodně. Stav: rozepsané.

1

Jen upír miluje navždy (TracyHale): Existuje i svět nebezpečných upírů, nevegetariánů; Bella sní o životě ve velkoměstě a chce utéct z Forks, ale co když se záhy dozvídá, že dokáže předvídat útoky upírů? Vrací se, aby zachránila ty, jenž mají být na řadě...ale zamiluje se. A to může situaci velmi zkomplikovat.

1

Jiná realita (nikac)

1

Láska navěky (beella): Rodina Culenů samozřejmně i s Belou se vrací po 50 letech vrací do Forks. Ze začátku to vypadá že všechno bude v pohodě, ale potom se jednoho dne ukáže Jacob a vyhrožuje válkou pokud mu nedají Nessie. Samozřejmně že mu jí nedaj a Jacob jí unese. Asi po třech dnech vyvolají válku a porází bandu vlků a ziskají Nessie zpět. Jenže to není jediný problem kterému budou muset čelit...

1

Last Twilight (EdwardCullen): Hlavní postavou příběhu je sedmnáctiletý Jarold Cates, který se z donucení rodičů vrací do rodného městečka Forks. Zde se seznámí se záhadným Jasperem. Jejich vztah se začne vyvíjet v něco víc než jen pouhé přátelství. Poté co Jasper zachrání Jaroldovi život, můsí mu odhalit pár svých tajemství...

1

Lovely - Gracefull Vampires (KristenCullen): Příběh je o Belle, jejích dvou sestrách, Cullenových a také se tam objeví Volturiovi. Cullenovi bydlí se sestrami z Denali. Bella má sestry Alici a Rosalii. Děvčata se rozhodla utéct z Voltery, kde prozatím bydlela. Koupí si dům ve Forks a seznámí se s Cullenovými. Jak to dopadne??? Nechte se překvapit....

1

Maybe, that is something more (ArtMiss)

0

Měsíční záře (katessa)

1

Neexistující slzy (janacullen): Příběh vypráví upírka Rebecca a popisuje svůj život po své přeměně. Když se rok po své přeměně potkává s Ianem, kterého i přes to, že je vlkodlak stále miluje, Ian se do ní otiskne a opuští smečku.

1

Nejistá budoucnost (ArtMiss): Bella byla doposud poloupírka, která žila spokojeně se svými upírskými rodiči, dokud se nepřistěhovala do Forks, kde poznala Cullenovi a život se jí od základů změnil ... Povídka s kapkou romantiky, komedie i drama :)

1

Nessie (Petera): Je volné pokračování Rozbřesku. Pár kapitol bude o Rodině Cullenů čili Edwarda a Belly, jak jdou na univerzitu. Ale za chvíli se stane něco co nikdo nečekal...Přeji příjemné čtení.

1

Neznám tě, Edwarde Cullene (Dara): Je to povídka o Edwardovi a Belle. Bella a její otec se hodně často stěhují,až jednou se přistěhují do města Cleveland,kde Bella pozná Edwarda. Oba se do sebe zamilují a začnou spolu chodit. Po půl roce se Bella s Edwardem vybourají na motorce a v nemocnici Belle tvrdí,že Edward nepřežil... Bella se s Carliem znovu odstěhuje,tentokrát do Forks a Bella se snaží začít nový život... Avšak to jí nepůjde,jelikož hned druhý den ve škole potká Edwarda,který měl být už mrtvý...Tato povídka nenavazuje na žádnou knihu od Stephenie Meyer,a kromě místa a postav bude vše naprosto jiné,než v knižní předloze

1

Noční anděl (NiCoLkAxCuLLeNs): Povídka je o Arovi a neznámé dívce, které říkají noční anděl. Noční anděl byl první upír a tak většinou zabila každého, kdo se k ní jenom přiblížil. Ale Ara nějak zabít nedokázala. Tak ho, alespoň začala nenávidět. Brzo, ale pozná že to co k němu cítí není nenávist...A tak se nenávist se změní na lásku....

0

Nově Objevená Sestra (Karrlita)

1

Nový (Ne) Život (Dany): Bella a Edward se zde objeví, ale ne spolu ...... po nějakém čase to mezi nima skončilo a Bella jde za Jacobem, ale tento příběh není o Belle, nýbrž o Kessie.
Kessie žije v Londýně s rodiči, jednoho dne se jí všechno změní a ona si na úkor svých bolestí bude muset vybrat mezi jedním a druhým životem ....... za pomoci doktora Cullena, který je k tomuto případu povolán až z Forks...... Kessie začíná žít nový život a vůbec to nemá lehké. Dovídá se o své nové rodině zajímavé věci a seznamuje se také s Bellou a jejím přítelem Jacobem, ale to nejsou jediní noví ( no lidé není zrovna výstižné slovo ) které poznavá a všichni z ní nejsou zrovna nadšení ....

1

Nový svět (Lillu): Chaya se kvuli práci svých rodičů antropologů musí přestěhovat z Paříže do quiletské rezervace La Push v USA. Zde se seznámí a zamiluje do Jacoba Blacka, netuší ovšem co je Jacob zač, dokud se nesetkává s Edwardem Cullenem. Dozvídá se tajemství, které jí mění život. Není ušetřena ani Edwardova kouzla, čímž se celá situace ještě komplikuje. Pro koho se Chaya nakonec rozhodne? Jak ovlivní její další život soužití mezi upíry a vlkodlaky? Kdo je záhadná stařena na obraze, který restauruje Esme? Co se stane když Chaya odjede na prázdniny za svým dědečkem zpět do Evropy, do svého starého světa?....

1

Osud (Connie): Do Forks, nudného města ve státu Washington, přijede Connie Feseley, aby našla svoji bývalou nejlepší kamarádku. Postupně se ale dozvídá, že se Bella neuvěřitelně změnila, stala se upírkou. Co se stane, když to zjistí? Jak zareaguje? Jaký bude její osud...?
Odehrává se přibližně 3 měsíce po BD...

1

Prokletí nesmrtelných (Lareth): Nám známý upíří svět není takový, jak ho všichni známe. Všechno se může změnit. Ze šťastného života může zbýt jen pramalá naděje na záchranu nejednoho ohroženého života. Hlavní postava, Bella se potýká s osudovými změnami, strachem a bolestí. Tento příběh může skončit šťastně, ale osud s každým z nás má své plány a když se zdá vše perfektní, ještě se to může zvrtnout...

1

Půlnoc (Arya): Povídka- příběh, volně navazuje na 4. díl Stmívání. Hlavní hrdinka Bella je už upírkou, vdaná za Edwarda a s ním má poloupíří dítě Renesmee. Ness jak jí často říkají velmi rychle roste a zhruba za 7 let přestane stárnout. Edward Bella a zbytek rodiny se stěhují na univerzitu. Tam se snaží v klidu usadit, ale vždy je tu někdo kdo jim stojí v cestě. Jsou to nejen vlkodlaci, ale i lidé. A pak , že se Bella smůly zbavila.

1

Růže, byť zvaná jinak voněla by stejně (annab): Poté, co se Edward a Bella vzali, zůstala ona člověkem. Nyní jsou oba studenti prvního ročníku na Darthmoutské umiverzitě a odjíždějí společně na vánoční prázdniny za svou rodinou. Oba se těší na tři týdny vánočních prázdnin, které je čekají, ale stane se něco nečekaného. Belliina spolubydlící a kamarádka z Darthmoutu, Janet, se náhle objeví u Cullenovic dveří a Belle nezbývá nic jiného, než přítelkyni pomoci s jejím, poněkud ošemetným, problémem. Janetina návštěva odstartuje smršť dobrých i zlých událostí. Co se stane, když Vám kamarádka řekne, že její přítel je upír?

1

Tajemství (Isabells): Hlavní hrdinkou příběhu je upírka Isabella, která se živí pouze krví zvířat a je obdařena zvláštní schopností. Ze své lidské minulosti si nic nepamatuje. Její přítel Henry se jednoho dne nevrátí z lovecké výpravy a Isabella se ho vydá hledat. Pátrání ji zavede až do Forks, kde v lese narazí na nepříjemnou pachovou stopu a současně s ní ztratí stopu Henryho. Poté se seznámí s Emmettem a přijme jeho pozvání k němu domů, protože doufá, že jí pomůže objasnit záhadu Henryho zmizení. Následně poznává celou rodinu Cullenů, kteří z její návštěvy nemají radost...

1

Tak trochu jiný konec (Janna): Přemýšleli jste někdy nad tím, že by se Edward k Belle už nevrátil? Děj této povídky se odehrává po třetí kapitole Nového měsíce, to je ta, kde Edward Bellu opustí. Pak jsem už totálně zvrátila děj a vy se můžete pokochat tím, co jsem z toho utvořila :D Povídka má špatný konec a celá je psána v pesimistickém duchu :) Pozn.: Dokončeno

1

Ukradnuté srdce (Tinka): Emma je obyčajné násťročné dievča, ktoré býva spolu so svojou tetou v slnečnej Kalifornii. Má chlapca, menom Lucas, ktorého nadovšetko miluje. Jedného dňa sa jej však celý svet zrúti. Lucas je mŕtvy a ona sa stáva svedkom niečoho, čo omylom utieklo z hororových príbehov. Živí upíri a vlkolaci, ktorí prevrátia jej život na ruby. Emma sa stáva upírkou, čiže jednou z tých, ktorí zabili jej priateľa. Vyrovná sa s tým alebo bude bojovať proti tomu, čím sa stala?
Príbeh voľne nadväzuje na 4. knihu a objavia sa tam aj Cullenovci, takže sa máte na čo tešiť

11

Upírská princezna (mitchie20)

1

Úplněk (misala007): Děj se odehrává asi 5 let po Rozbřesku. Bella s Edwardem a Cullenovými stále žije ve Forks a jsou spolu šťastní. Renesmee už je skoro dospělá, ale vše se změní, když se Bella s Edwardem rozhodnou, že se odstěhují. Jenže to se některým "lidem" ani trochu nelíbí. Bella a Edwardem nehodlají své plány měnit. No jak to asi může dopadnout, když se jeden vlkodlak prostě rozhodne že to tak nenechá...

1

Věčnost (Luczyi): Povídka navazuje na Zatmění, 3. díl nám známé Twilight ságy. Bella je rozhodnutá stát se upírkou stůj co stůj. A nezabrání jí v tom ani Edwardův požadavek svatby s ním. Na scéně se znovu objevují jak Volturiovi, tak Jacob a jeho vlčí přátelé. Ale také neznámá vlkodlačí smečka a nomádi můžou pořádně zamíchat kartami. Jenže jak známe Bellu, nic nevyjde jak si to plánovala...

1

Věčný život (Terkaaa)

0

V n i k n u t í (tejak)

0

Za svitu luny (Luna): Netradiční příběh, kde se kromě upírů a vlkodlaků oběvuje také nová bytost - Fůrie. Luna konečně narazí na někoho, kdo by mohl její dlouhý a osamělý život změnit... A tohle jméno povídka nese proto, že právě luna - měsíc odhaluje pečlivě střežené tajemství...

0

Zakázaná láska (Weri): Příběh o lásce, která vůbec neměla vzniknout a jejíž odhalení by mohlo mít katastrofální následky. Edward bude postaven před mnoho rozhodnutí, kvůli kterým se bude muset rozhodovat mezi lidmi, které miluje. A to nikdy není lehké... vybere si svou cestu dobře nebo bude nakonec litovat...?

1

Zase od začátku (NiCoLkAxCuLLeNs): Je to vlastně pokračování breaking dawnu, ale jenom od asi 3.kapitoly. Bella byla unesena vlkodlaky a hned potom ztrácí paměť. A vše začíná od začátku. Edward versus Jacob nebo-li upíři versus vlkodlaci. Bella se musí rozhodnout. Takže Cullenovi? Vlkodlaci? Někdo jiný? Já bych vám to řekla...ale nechejte se překvapit! xD

1

Zůstaň se mnou (bella13): Bella je upír a má dvojče Willa. Žije jen s ním. Přestěhovali se zpátky do Forks Kde potkali Cullenovi a Bella potkala Edwarda. Do něj se zamiluje. Ten je však člověk. Aro chce využit slabosti (Edward)aby získal Bellu a Willa do své gardy. Nebojí se podniknout pěkně ohavné věci. Objevují se zde i nové schopnosti. Z Belli se vyklube opravdový speciál. Když Aro unese Edwarda, Bella se pro něj vydá do Itálie. Will jede sní. Ten však objeví v jedné z členek gardy spřízněnou duši. Aro se však jen tak nevzdá.

1

2gether (KateAlice): Vlastne je to neco podobneho rozbresku,az na to ze tentokrat proti nim,nebudou Volturiovi,ale vlci. Edward s Bellou a vlastne cela Cullenovic rodina, budou stastne zit, prestehuji se i s novym prirustkem do Easyvillu, maleho mestecka, podobnemu Forks. Nikdo však netuší, jak moc je Easyvill podobny Forks,nikdo netusi,ze zde jdou take vlci, ale povahove uplne jini. Zly, nevrazivy, nafoukani. Budou chtit zabit jejich nejmensiho clena rodiny, bude hrozit bitva a Cullenovi si pozvou Volturiovi na pomoc. Volturiovi si nechaji vse vysvetlit a slibi ze budou stat pri nich. Bitva bude zazehnana,Volturiovi se vrati zpet do Voltery. Vlci se umoudri a uzavrou s Culleny dohodu,ze za nekolik desetileti odejdou,a Cullenovi slíbí že se tak stane. Vlci ale budou Cullenum porad za zady,dokud neodejdou.Cullenovi nakonec po 80 letech,az jejich nejmladsi bude dospeli,opet odejdou do Forks, kde všichni kdo je znali uz jsou bud po smrti nebo se odstehovali pryc. A Cullenovi budou stastni,naveky,,a hlavne SPOLU(od toho nazev 2gether).

1

"Bezejmenná" (Ranya): Jasper se zamiloval do člověka zvaného Jana a ona do něj. Když se ale omylem připletla k souboji mezi Cullenovými a jakýmisi nepřátelskými upíry, byla přeměněna. Nastalo smiřování s faktem, že je z ní poloupír (ale srdce jí nebije) a že její přítel dříve zabil opravdu hodně lidí. Všechno se zamotává díky schopnostem, které Jana objevuje, Alicině žárlivosti (Jasper ji vždy zdvořile odmítal), vlkodlakům, mezi kterými Jana možná najde přátele, ale určitě i nepřátele a návratem nejdéle adoptovaného syna, jehož schopnost přestane být vyjímečná, což vadí jeho 'ohnivé ženě'... Stav: rozepsané.

1 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Shrnutí FF povídek:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!