Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Lovely - Gracefull Vampires 1. kapitola

seznameni


Lovely - Gracefull Vampires 1. kapitolaKamarádka mě poprosila, jestli bych něco nenapsala o Stmívání. Miluje ho skoro stejně jako já! Byl to jen pokus, ale chtěla, ať pokračuju dál, mě to nějak chytlo a tak už mám skoro napsanou i 9.kapitolu... trochu mi dělá problém to přepisovat na počítač, takže se předem omlouvám, jestli bude nějaké zpoždění... MOC DEKUJU VSEM CO SI TO ZKUSI PRECIST.... a prosim zanechte komentáře, jestli to tu mám i nadále publikovat, protože psát to budu!:D DÍKY MOC!!!

1.Kapitola – Útěk

Mé jméno je Isabella Swan Hale, ale říkají mi Bella. Příjmení Swan mám po matce a Hale po otci. Rodiče mi umřeli už dávno, ale mám dvě sestry. Rosalii a Alici. Jsme upírky. Jak se nám to stalo?

Jednoho dne jsme se vracely z divadla a potkaly jsme partičku docela pěkných a slušivě oblečených kluků. Jak jsme kolem nich procházely, jeden z nich se nadechl a skočil po mně. Ti dva zbylí udělali to samé mým sestrám.

Teď abych je trochu popsala, a vlastně i sebe.

Já jsem nejmladší, co se týče lidského věku, pak je Alice a nejstarší je Rose. Moje postava je taková průměrná. No, možná spíš nižší. Prstence mých hnědých vlasů se mi svíjejí téměř až po lopatky. Nejvíc jsem podobná na svoji babičku Julii. A jsem štít. Nejenom myšlenek, ale i fyzický.

Alice je něco menší, než-li já. Má černé vlasy střižené do kratšího mikáda. Její dar je vidění do budoucnosti, ale je to subjektivní. Mění se to s rozhodnutím. Alice je nejvíce podobná otci, ale ná ženské křivky.

Rosalie je z nás nejvyšší, nejkrásnější… Jedním slovem, prostě okouzlující. Má dlouhé blond vlasy, lehce zvlněné do jemných prstýnků. Dar Rosalie je možná její krása, ale má ještě jeden, který se zatím teprve objevil. Neumí ho moc ovládat. Víme o něm zatím jenom my tři. Možná bych měla zmínit, že jsme myšlenkově propojené. Když chceme, můžeme spolu komunikovat beze slov. Ale pouze když chceme! Dovedete si to představit, poslouchat Aliciny myšlenky při nakupování??? Přiznám se, jednou jsem to zkusila a už bych to neudělala. Stejně je mám nejradši na světě.

No a, ještě jedna drobnost. Naše oči nejsou ani rudé, ani topazové. A to pijeme POUZE zvířecí krev. Moje oči jsou čokoládově hnědé, jak už jsem se zmiňovala, po babičce. Alice má oči zelené, po otci. Rosalie je má modré, po matce.

Momentálně žijeme ve Volteře, ale Alice říká, že to náš domov už moc dlouho nebude. Podle mě to nikdy domov nebyl a ani nebude. Rosalii tady vždy uctívali, zaprvé pro její krásu a zadruhé byla Caiova oblíbenkyně. Já a Alice jsme byly vždy v ústraní, ale byly jsme za to rády. Tady z Voltery vládli Aro, Caius a Markus. Oni jsou něco jako královská rodina, dohlíží na upíry… Když na nás zaútočili ti upíři, probudily jsme se až tady. Na Hradě. Bydlíme tu už od roku 1879, takže už 130 let. Co tu jsme se stalo spoustu věcí. Se sestrami jsme byly u věštkyně, ta nám řekla, že jsme stejně mocné jako Aro, Markus a Caius. od té doby mě hlídá Aro, Alici Markus a Rose Caius. Oboustranně jsme se respektovali, až do té chvíle, než zabili naši přítelkyni Heidi, i přes naše protesty a bez důvodu. Rozhodly jsme se odejít, už i kvůli jejich apetýtu. Ještě, že nám tu zůstali i další přátelé, Jane a Alec. Jen tak se povede náš plán uskutečnit, pouze s jejich pomocí. Jane a Alec jsou dvojčata, která Volturiovi proměnili kvůli jejich schopnostem. Jen tak někoho si k tělu nepustí, jato třeba Ara, Marka a Caia. Oni (JaA) totiž nebyli tak bojechtiví. Nikdo kromě sester Swan-Haleových nevěděl, že spolu také mohou komunikovat pomocí myšlenek a umí Arovi ukázat pouze to, co chtějí, aby věděl.

Plán k útěku se zjevil nečekaně! Požádaly jsme Aleca a Jane, jestli by nám nepomohli s útěkem. Samozřejmě souhlasili, když nás viděli, jak se trápíme…

Já, Alice, Rose, Jane a Alec jsme vyrazili ku hlavní bráně. Alec „omráčil“ stráže, my se rozloučily nejdřív s Jane, pak s Alecem. „Obtěžkány“ třemi batohy jsme vyrazily směr letiště.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lovely - Gracefull Vampires 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!