Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Hra osudu-1.část

Bella


Ahoj všichni.. Tohle je moje 1. povídka.. Budu ráda za každé komentáře.. Jen chci upozorni, že tohle nebudu příběh jen o Belle a Edwardovi..=)..Hlavní hrdinkou je zde totiž Julie Locková.. Kdo to je? To se budete dozvídat, když si to budete číst..=)

1.část-Stěhování

Věděla jsem, že máma má nějakou tetu ke které jako malá jezdívala..Věděla jsem, že ta teta se jmenuje Lizzie Locková a bydlí ve Forks.Máma se zmiňovala o jejím špatném stavu už pár měsíců..O tom že já,máma a má mladší sestra Sára jsme její jediné žijící příbuzné, ale nenapadlo mě, že se kvůli tomu do Forks k tetě přestěhujeme!Stalo se..Teď si vybaluji ve svém novém pokoji věci..Dům je pěkný a pro nás čtyři celkem dost prostorný.Na to si nemůžu stěžovat… „Julie?Zlatíčko prosím pojď mi sem dolů pomoct..“ „Jo mami hned jsem tam!“zavolala jsem na ní a už jsem se chystala dolů když v tom jsem uslyšela ránu z vedlejšího pokoje-pokoje tety Lizzie. „Ou této nesklaněj se pro to ja ti to zvednu“ když jsem ji viděla jak se pokouší sklonit se pro střípky něčeho co předtím nejspíš splňovalo účel vázy. „Oh Julinko děkuji!Ani nevíš jak jsem ráda že už jste tady..Sama bych to tu nejspíš nezvládla.“ U té poslední věty mi jí bylo opravdu líto..Tetička je milá,hodná stařenka. „Této jak říkáš..Už jsme tady..Už se nemusíš ničeho bát..Jdi si odpočinout..ja to tu douklízím a potom půjdu pomoct dolů mámě s vybalováním ostatních věcí.“řekla jsem a už jsem si šla pro smeták. „Jul?Potřebovala bych aby jsi zajela do obchodu.Neméme tu už nic k jídlu a Sára už prý začíná mít hlad.“oznámila mi máma svou prosbu když jsme se sřetli na chodbě. „Jo mami hned, jen co uklidím ty střepy jo?Bude to stačit?“byla sjem celkem překvapená že najednou mi máma dává víc prostoru..Nikdy mě k ničemu moc nepouštěla,protože věděla jaké jsme nemehlo.Práce se stěhováním zkrátka udělá své. „Ano broučku díky budeš moc hodná..A mohla bys sebou vzít i Sáru?“skvěly teď mi máma vnutí i mou 12-tiletou sestru.. „Budu muset..“řekla jsem jen a už jsem šla uklízet. Cestou autem jsme se ségrou moc nenamluvily…Je to prosté..Věkový rozdíl 5 let udělá své..Podle mě je ségra malí holka,která neví jak co chodí..podle Sáry jsem já na to že bych mohal v klídku chodit do různých klubů a tak až moc jak to ona říká..“zaostalá“..Její řeči raději nevnímám..Lepší když obě mlčíme.. Asi uprostřed cesty se me Sára zeptala „Nebude ti vadit,když si pustím rádio?je tu ticho jak v hrobě..“ „V tomto s tebou souhlasím jen tam prosím nenalaď nějaké dětské písičky jo?“ já vím…Ale nemohla jsem si to odpustit… „Mega se směju!“ vyprskal na mě,ale to už se auem rozezněla pro nás dvě“megácká“ písnička-Katy Perry a její Hot’N Cold.Hned byla lepší náladička.. Vypla jsem rádio a motor..Sára velmi aktivní už se řítila směrem k obchodu..“Hej!Slečinko a co takhle kdybys na mě počkala hmm??!“ vykřikal jsem na ní. „Nojóno..Počkám vevnitř“ a už byla uvnitř..Když jsme dojeli s nákupem domů uvařila jsem večeři,protože máme mělo stále hodně práce.Zrovna jsem nandávala na talíře,když v tom zazvonil zvonek..



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hra osudu-1.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!