Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Jen upír miluje navždy-1.

50/50


Jen upír miluje navždy-1.Rozhodla jsem se napsat novou povídku. Opravdu se mi stýskalo po psaní FF příběhů o Belle a Edwardovi, takže je jasné, že v téhle se ti dva objeví :-) Snad ji budete číst a komentovat jako Cítila jsem naději, která mimochodem samozřejmě ještě není u konce :-) Ovšem musím prozradit, že malá změna od předlohy Stephenie tady bude... ale to poznáte už po téhle první kapitole - doufám :-)

PROLOG

Štvala mě jeho přítomnost. Štval mě jeho hlas. Celý on mě doháněl k šílenství. A přesto bych žalem umřela, kdyby odešel a nechal mě samotnou na světě bez něj. Dívala jsem se na něj, ležel na nemocničním lůžku, přístroje pípaly a jeho srdce stále ještě pracovalo. Měla jsem chuť vzteky někoho udeřit. Když si jen představím, že je tady mou vinou. Nejmilovanější osoba v mém životě Thomas je tady kvůli mně! Jde mu o život a můžu za to já... Co když to nepřežije? Co když... opravdu odejde?!

1. KAPITOLA - Útěk

Ano, bylo to tak. Forks mě dohánělo k šílenství. Nechápu, jak jsem tady mohla celý rok vydržet. Zřejmě jsem se zbláznila a ani o tom nevím.

"Bello," zavolala ně ma matka zezdola.

Hurá, má záchrana se objevila. V duchu už jsem si šťastně představila, jak si balím věci a odjíždím s ní zpátky do New Yorku, odkud mě před rokem vykopli do Forks. Kvůli čemu? Jsem prostě jen moc... neposlušná. New York je na mě prý až moc divoký. Forks mě má zklidnit. A já se z něj spíše zbláznila, než zklidnila.

"Mami!" zavolám na oplátku a běžím nadšeně po schodech dolů. Padnu jí kolem krku a rozhodnu se hrát poslušnou holčičku.

"Ach, dítě... Jak se máš?" zeptá se mě a čelo se jí nakrčí vráskami.

"Skvěle, Forks je oáza! Cítím se jako v ráji!" začnu naoko žasnout.

Matka s sebou nemá žádné zavazadla - to znamená, že se moc dlouho nezdrží.

"Jsi tady prý nešťastná, ale tvůj otec říkal, že už jsi klidnější. Rozhodla jsem se... tě mít zase u sebe. Byl to špatná nápad přestěhovat tě do Forks. Moc se mi stýskalo," utřela si slzu.

Ona opravdu pláče? Mně se chce taky plakat - ovšem štěstím! Zase zpět do mého milovaého New Yorku! Pryč z Forks!

"Jdu si ihned zabalit věci."

"Nespěchej. Poletíš až za týden," usmála se na mě nakonec. Týden?! Ještě týden tady... udělám si zastávku v blázinci. Ale přesto jsem nic nenamítala a byla šťastná. Co více si přát? Sbohem Forks!

* * *

Druhý den ve škole jsem více než jen snášela. Cítila jsem se skvěle, když jsem si představila, že už za jediný týden budu ve škole v New York City! Má kamarádka Jessica kypěla závistí. Jediná Angela se zdála, že mi nálý šťastný zvrat k lepšímu přeje. Měla jsem Angelu za její dobré srdce ráda. Ona je jedna z těch, po kom se mi bude stýskat. Další člověk je... vlastně žádný. Po ní jediné se mi bude stýskat.

"Dnes mají přijít noví studenti," informovala mě Jessica, skvělá zásobárna novinek.

Noví studenti? Naposledy jsem tady byla nový student já - před rokem. Jsem opravdu zvědavá, až je spatřím. Kdo vůbec jsou? Neslyšela jsem o žádných nových obyvatelech městečka Forks.

Neměla jsem dnes chuť jíst, ale na oběd jsem šla, abych nové studenty viděla. Posadila jsem se vedle Angely a Jessicy a jako ostatní vyčkávala. Přitom jsem nepřítomně kousala do jablka. Kdy už přijdou?

A potom se dveře konečně znovu otevřely. A dovnitř vešla drobná brunetka s mikádem. Vypadala nádherně. Myslím, že ihned získala titul nejkrásnější dívka školy. A to je tady teprve jeden den. Rozhlédla se kolem a potom se otočila za sebe. Vešel další nový student - a tentokrát mi jablko v krku opravdu zaskočilo. Byl... jak jen to říct? Nejdokonalejší. Nejkrásnější. Nej... ach, měla bych toho nechat.

Srdce mi divoce buší a ruce se mi třesou. Že by láska? Spíše zamilovanost. Omámeně jsem ho sledovala. Měl světle hnědé vlasy střižené na krátko a obličej stejný jako dívka před ním. Ledově bílý a přenádherný. Všimla jsem si, že on má světle modré oči a ona tmavě hnědé. Ale i přesto to určitě byli sourozenci. A vypadali tak... nebezpečně? Vyzařovalo z nich něco zvláštního.

"Bello," mávla mi před obličejem rukou Angela a potom se uchichtla. Probudila jsem se zpět do reality. Dívka a chlapec si sedli k nejvzdálenějšímu konci jídelny.

"Už půjdu," zamumlala jsem, sebrala svůj batoh a pospíchala pryč. Takhle jsem to tedy neplánovala. Žádná zamilovanost. Žádné slzy. Ne když za týden odlétám do New Yorku!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jen upír miluje navždy-1.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!