Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » 2gether-1.díl


2gether-1.dílDalší povídka z Bellina pohledu.

„Co to k sakru je“?! nadávala jsem,jak mi slunce svítilo do očí,a připravilo mi tím předčasné probuzení.Možná si říkáte co je to za hloupou otázku,vysvětlením je,že tady ve Forks moc často slunce nesvítí, většinou prší,nebo je zataženo.Když si moje oči konečně zvykly na tu nezvyklou zář,došlo mi že celý den je zkažený.Ten na kterého jsme se celou noc těšila ,se dnes neobjeví.Edward,láska mého života,podstata mého bití,dnes nebude čekat před školou aby mě jako každé ráno otevřel dveře od mého náklaďáčku,a aby mě políbil.
Ještě chvíli jsem se líně povalovala v posteli,a doufala že ke mně ještě zabloudí spánek,ale nakonec jsem to vzdala.Bezmyšlenkovitě jsem se vyhrabala z postele,posbírala toaletní věci a zamířila do koupelny.Po půlhodinové sprše jsem se v ručníku odloudala zpět do svého pokoje,bezděčně jsem se podívala směrem k oknu,ale věděla jsem že on tam není,ale přez to mě bodlo u srdce.Odloudala jsme se ke skříni,a přemýšlela co by asi tak řekla Alice kdyby viděla můj šatník,při té představě jsem se musela pousmát.Po chvíli jsem vytáhla džíny a modré tričko a šla je odnést na postel.Oblékání mi dnes trvalo déle než obvykle,a tak jsem se po 10 minutách odtáhla do kuchyně kde jsem si připravila snídani.Jako obvykle jsem si dala cereálie které jsem zalila mlékem,když jsem dochroustala tak jsem přešla k lednici a napila se džusu přímo z krabice.Pak jsme se koukla na hodiny,a když jsem zjistila že mám ještě pul hodiny čas,tak sem se naštvala na to pitomé slunce.I když sem měla ještě moře času,šla jsem k věšáku pod kterým ležela moje školní taška,přehodila jsem si jí přez rameno a šla.U dveří jsem se zastavila a otočila na věšák kde vysela moje bunda,usoudila jsem že ji nebudu potřebovat,a tak sem vyšla do toho prosluněného dne.Nasedla do náklaďáčku,a i když jsem věděla že budu ve škole moc brzy,nastartovala jsem,a jela.Jak jsem předpokládala tak jsem tam byla brzy,nikde nebyla ani noha.tak jsem vypla motor,hodila si nohy na palubní desku a otevřela jsem sešit trigonometrie,a dala se do čtení.
Ale po chvíli mě vyrušilo ťukání na okno,pootočila jsem hlavu a viděla Jacoba,jak se na mě kření.Stáhla jsem okýnko a pozdravila „Co tu děláš,vždyť sem nemáš povolení chodit?!“ ale Jacob jen protočil oči a řekl“Taky Tě rád vidím Bells,chtěl jsem tě jen pozdravit když ses v La Push tak dlouho neukázala“.Jeho poznámku o pozdravu jsem nemohla ignorovat a tak jsem řekla“Ahoj Jacu,Jsem ráda že tě vidím,ale sám víš že do La Push nemohu ani vkročit,okolnosti přece znáš“.Ale když jsme se otočila abych mu pohlédla do tváře,zírala jsem na prázdné místo.“Ano,okolnosti znám“ozvalo se vedle mě,a já jsem nadskočila jak jsem se lekla.“Jacobe Blacku,tohle mi nedělej,chceš mi přivodit infarkt?!“ale Jacob se vedle mě jen křenil.Bylo to příjemné po tak dlouhé době ho zase vidět,ale okolnosti se nezměnily.
Když tady mluvím o okolnostech,mám jimy namysli to,že moje životní láska,moje druhá polovina,není obyčejný člověk.Edward je totiž upír,ale není to upír jaké lidé znají z příběhů,on a jeho rodina nezabíjejí lidi,pijí krev zvířat.Říkají si vegetariáni.Ale to není zcela to jediné co Edward je,on je nadpozemsky krásný,má krásné oči barvy medové hnědé,nebo černé,podle toho jak je žíznivý,vlasy má bronzové barvy,kůži má mravorově bílou,a snad ještě víc studenou,jeho dech je tak sladký .Ale nejvíc mě na něm fascinuje,že si vybral mě,když kolem mě bylo tolik krásných dívek.Ale vysvětlil mi že mu neuvěřitelně voním.Byla jsem šťastná když každý večer lehával vedle mě,a do vlasů mi broukal mou ukolébavku.Byla jsem šťastná i když jsme vedle sebe jen mlčky seděli a já se mu mohla dívat,do jeho andělské tváře.Byla jsem si jistá že je to nejkrásnější a nejbáječnější kluk na světě.
Byla jsem ráda že vedle mě seděl Jacob,bylo hezké si s ním povídat,čas rychle utíkal a najednou začinali na parkoviště přijíždět spolužáci.“Tak ahoj Bells,zase se někdy uvidíme“,ja se zmohla jen na ubohe“jasně jasně,ahoj Jacku“a už byl pryč.S povzdechem jsem vylezla z náklaďáčku a mířila do školy.Den ubíhal velmi pomalu.U oběda jsem seděla s ostatnímy spolužáky,když tu ted nebyl Edward,Alice,Emmet,Jasper a ani Rosalie.Celá rodina Cullenových chyběla a já se těšila až tendle den zkončí,až se setmí a já budu v obětí toho nejbáječnějšího stvoření na světě.Konečně se ozval ten osvobozující drnkot zvonku,rychle jsem vstala a zamířila ke dvěřím,byla jsem ze třídy velmi rychle,a když se ostatní teprve doplazily ke vým autům,já už sem startovala náklaďáček.
Když jsme dojela domů,Charliho auto tam nebylo.Oddychla jsem si.Vešla jsem do domu,tašku jsem položila pod věšák jako obvykle,a šla se do kuchyně napít džusu.Napila jsme se,a džus schovala do ledničky,otočila jsem se,vyšla z kuchyně a po cestě jsem sebrala tašku a začala se šourat po schodech.Když jsem vešla do pokoje,ani jsem se nekoukla k oknu,protože ještě bylo moc brzy.Sedla jsem si ke stolu a začala vytahovat věci z tašky,když v tom jsem za sebou uslyšela uchechtnutí,ani jsem se nemusela podívat kdo ten zvuk vydal,a bylo mi jasné že je tam on,že už na mě čeká,a tak jsem se otočila a usmála se na Edwarda a on se naoplátku usmál na mě,ve vteřině byl u mě a držel mě v náručí a láskyplně mě líbal,a teprve v tu chvíli pro mě začal den,když sem byla s ním….

Jestli se vám moje povídka líbí.tak pls pište komenty
Emoticon



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek 2gether-1.díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!