Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Úplněk 1. kapitola


Úplněk 1. kapitola1. díl 1.kapitoly, která se jmenuje Narozeniny. Má troch erotický nádech ;-)Tato kapitola je věnována Žanetince, kamošce, která mě k jejímu obsahu přivedla jejíma chlípnýma myšlenkama:-D Jelikož jsem na intru tak nemám na přepisování povídky moc času. Tak mě pochopte;-) doufám že se vám bude moje povídka líbit a pište komenty:-D

1. kapitola: Narozeniny

Kdybych měla srdce, tak teď by se mi určitě zastavilo. Určitě bych omdlela. Ale jelikož jsem upír, tak se mi nic z toho nestane. Jen sedím na posteli s pusou dokořán, kniha mi vypadla z ruky a zírám na polonahého Edwarda, který má na hrudi napsané zlatou barvou „Happy birthday, Bella“. Ano, mám sice narozeniny, ale nic takového jsem opravdu nečekala… Když si všimne mého výrazu, pobaveně se usměje a vyzývavě zvedne jedno obočí.
Už otvírá pusu, aby něco řekl, ale nestihne to. Já totiž v mžiku udělám hned několik věcí. Uvědomím si, jak hloupě zírám a zavřu pusu, seskočím z postele a ještě v téže vteřině stojím před ním. No stojím není dobrý výraz. Jsem na něj pověšená a líbám ho.
Když se asi po půl hodině od sebe odtrhneme, abychom jen ze zvyku doplnili kyslík, tak Edward najednou zakřičí: „Ne Emmete, teď opravdu není vhodná doba na návštěvu!!!“ Chvíli nechápu, ale poté, co se ke mně zpoza dveří donese nesouhlasné zamručení, mi to docvakne a začnu se smát. Edward jen pobaveně zavrtí hlavou a chce někam odejít. To se mi ale vůbec nelíbí, chytnu ho kolem krku a nepustím ho.
„Kam si myslíte že jdete pane Cullene?“ řeknu tónem, který nepřipouští námitky.
„Do šatny pro oblečení paní Cullenová.“ přistoupí na mou hru.
„Tak to ani náhodou pane Cullene! Já si chci užít svůj dárek“ řeknu s šibalským úsměvem.
„Myslel jsem, že nemáte dárky ráda paní Cullenová.“ řekne nevinně.
„Tak to si raději nemyslete!“ A s těmito slovy jsem ho začala znovu líbat.
Edward je ale jako skála a na mé polibky nereaguje. Střídavě ho líbám na horní a spodní ret, na krk, ale on se na mě stále jen dívá.
Po chvíli to vzdám, poodstoupím od něj asi o půl kroku a zatvářím se nechápevě.
„Děje se něco Edwarde?"
„Ne."odpoví bez zájmu.

"Tak proč jsi tak odtažitý?" řekla jsem mu smutně.
"A co si myslíš? Že se mě jen dotkneš a já tě hned povalím na postel?" řekl ale v očích se mu zvláštně zablesklo...
Já jen nešťastně sklopím hlavu.
Během vteřiny je vedle mě a prstem mi zvedne obličej tak, abych se mu musela podívat do očí.
"Dělal jsem si legraci... ty víš, že když se mě jen dotkneš, jsem touhou skoro šílený..." obejme mě kolem pasu a políbí mě tak prudce až dopadneme na postel.
Moje touha po jeho dotecích se asi zestonásobí. Jednou rukou si ho přitisknu k sobě a druhou mu zajedu do vlasů.
Líbali jsem se... dlouho... od sebe jsme se oddálili jen na dobu nezbytně nutnou a to jen když mi sundával tričko ... to jediné totiž zůstalo neporušené. Když jsme ze sebe strhali i ostatní oblečení, zbyla z něj jen hromádka hadrů. Alice by z nás neměla radost, musela jsem se v duchu uchechtnout. Poté mě Edward začal líbat ještě naléhavěji a já mu jeho polibky se vším nasazením oplácela.
Využila jsem jeho nepozornosti a přetočila se přes něj tak, že teď jsem na něm obkročmo seděla.
Dlaněma jsem mu bloudila po celém těle a přitom ho líbala. Za chvíli mi jeho rty přestaly stačit a tak jsem se přesunula níž. Líbala jsem ho na krk, břicho, ramena ... Místečko vedle místečka.
Bylo na něm vidět, že se mu to líbí.
"Myslím ... že ... mám ... dárky ... ráda ..." šeptala jsem mu mezi polibky. Chtěl něco říct, ale umlčela jsem ho. "Hlavně dárky tohohle stylu ..." šeptla jsem mu do ucha.
Už to nevydržel a udělal stejný pohyb jako před chvílí já, takže teď byl nahoře zase on.
"Pomsta bude sladká ..." sliboval a v očích se mu zablesklo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úplněk 1. kapitola:

 1
3. terka
10.03.2014 [10:19]

hezké a zajímavé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.10.2011 [19:10]

Zaphyra Emoticon Emoticon Moc pěkné Emoticon

13.10.2011 [19:07]

Sima777mne sa tom paci iba dejom.....hrozne sa to cita ked je to v pritomnom case....ak s tym nieco nespravis tak to asi nebudem citat ale v pohode Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!